- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen do toho....kupujte to svým "Holčičkám" a´t můžou jezdit na kosmetiku, nehty, nákupy hadříků, po kavárnách a dalších důležitých věcech. Ve městě je přece místa dost, zácpy ani problém s parkováním nehrozí...
to il cuore sportivo = nový Opel Agila pro Čechy prostě není dost akční
Prostor = 0, design = 0, výkon = 0, jízdní vlastnosti = 0, bezpečnost = 0,spotřeba = 5l, akcelerace 0 - 100 30sec, doopravdy krásná kára, přidělat vrtuli dolu, pak beru efektní kapotovanou sekačku.
Máme jednu Agilu doma, předchozí model, ideální auto pro starší lidi, ale tohle je hnus !
Nějak s těmi nákupními taškami, kombíky a dalšími hatchback style plechovkama roztrhl pytel.
Myslel jsem si, že je to nová fabka...vypadá to hodně podobně...což je hnus, ale vnitřek je docela hezký na tuto třídu...
kam se to hrabe na moji stříbrnou octáfku s červeným íčkem f plný palbě co supr táhne vodspodu
Co mě na současné strategii výrobců aut mrzí je to, že u spousty modelů se začínají vytrácet, podle mého názoru praktické, ochranné prvky na karoserii.
Boční lišty na dveřích - ty se buď lakují nebo se nedávají na auto vůbec. A poslední dobou mizí i nelakované černé pásy na náraznících. Absence těchto prvků, především u městských aut, mi nepřipadá jako zrovna nejšťastnější řešení.
Z hlediska designu jsou lakované nárazníky hezké, ale jelikož jezdím s autem denně po Praze, tak se slzou v oku vzpomínám na starou Felicii, na které jsem měl nárazníky bez laku. Z praktického hlediska to byla vynikající věc.
hlavně metalizované nárazníky, za rok a půl mám poškrábané 3 rohy ze 4.