Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britští řidiči: škodovky jsou stejně dobré jako hondy, lepší je jen lexus

Britové jsou nejvíce spokojeni s hybridní Toyotou Prius, Škoda Octavia je ze 113 modelů pátá, fabia sedmá. Mezi značkami vítězí Lexus, mladoboleslavská automobilka se dělí o druhé místo s Hondou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

swoopy

Skoda

teda ziram ;-D jelikoz mam moznost uz nekolik let tohle sledovat, tak se nestacim divit. Kazdej Anglican tvrdi o Skodovkach, ze je to lacinej, nespolehlivej sunt. Nejvic me pobavilo, ze Minaky jsou na osmym miste a Skodovka na tretim ;-DR^ na ulici potkate tak 10x vic Mini klasiky nez toho WV sajrajtu. Asi Anglani preferujou nespolehlivost a poruchovost nad kvalitou ;-D

0/0
13.6.2007 13:50

Baround

Re: Skoda

Hm, tomu se říká, že sis udělal objektivní průzkum. Měl bys žádat o místo v JD Power:-P

0/0
14.6.2007 14:20

Pablos

Re: Re: Skoda

Hmm...ale rekl bych, ze ma Swoopy pravdu. Tenhle vyzkum si delala nejspis sama skodovka (nebo ho minimalne sponzorovala). V anglii jsem nekolikrat (i delsi dobu) pobyval a dle meho nazoru to tam "drti" Ford a mladi sahnou po necem jako Mini...Takze asi tak. Kazdopadne Skodovka na druhym miste je TOTALNI blbost.

0/0
14.6.2007 22:23

tom

RENAULT.NAZORY.CZ

o franticich bez obalu, aneb neucesane zkusenosti majitelu ;-€

www.renault.nazory.cz

0/0
4.6.2007 23:35

vasa

ÓÓÓ

Britští řidiči jsou úchylové, kterým nic neříká pojem jízda a AUTO.Jenom se chtějí dostat jakkoliv z místa A do B.

Dále bez komentáře.

0/0
4.6.2007 20:14

Pablos

Re: ÓÓÓ

Britsti ridici zadni uchylove nejsou. Uchyl je autor tohodle pruzkumu :-©

0/0
14.6.2007 22:24

fuozx

Clanek nastavovana kase

Autore, ten clanek mohl byt polovicni. V druhe polovine prezvekavate to, co jste napsal v prvni. Stacily dva odstavce a tabulka. Plati vas za pocet slov?

0/0
1.6.2007 9:49

auticky

Kvalita, +Skoda

Já bych chtěl napsat jen pár slov o vlastních zkušenostech. Tedy co jsem sám měl (dlouho tj desítky tisíc km) v poslední době doma. Asi nejlepší byla Bora TDI, jenže mi byla po čase malá. Skvělá byla první octavia, o něco horší (kvalita detailů) byl Superb. Současná Octavia DSG je celkem fajn, drží, jen ten hluk motoru TDI PD! A žena má doma Megana - to je prostě katastrofa. takže muj subjektivní závěr: škoda je dnes už slušná (ale tady ve výbavě dost drahá)

0/0
31.5.2007 15:33

pisatel69

možná

možná to bude tím, že britové nekupujou nějakou zachcanou fábii 1.2htp za sto tisíc a dalších 100 za rok ale vybavenou oktávii, která je o třídu výš R^

0/0
24.5.2007 16:46

he

no

Obavam se ze cesi budou pekne zaujatej narod:).. nekdo tu psal ze se mu neustale sere Fabie..Fabii ma moje zena , ma najeto 140000 a bez jedine poruchy..a treba muj stryc ma Audi A4 a v servisu je pecenej varenej..kazde auto se muze po... :)

0/0
18.5.2007 11:05

Thor

Re: no

Jenom jestli nejsi zaujatej ty. Žádná Fabie se totiž takový porce nedožila Rv

0/0
19.5.2007 0:12

vitak69

Re: no

No,to klobouk dolů, kolik tvoje žena najezdila s fabkou,asi má náročné povolání, viď? Jinak máš ale pravdu, spíš bychom měli být hrdí na to, že se daří našim výrobkům v cizině a ne věčně do toho rýpat.;-)

0/0
23.5.2007 18:05

Michal

poradte prosim

Když tak brouzdám po netu po ojetých autech, častu vidím vozy, kterým chybí jedna poklice (jrdno kolo je černé). Co to znamená? Není to nějaké znamení? Označení pro levotu? 8-o

Děkuji, pokud to někdo víte.

0/0
18.5.2007 6:21

hasan omar

Re: poradte prosim

je to znameni;)

0/0
20.5.2007 17:12

vitak69

Re: poradte prosim

Protože sovy nejsou tím, čím se zdají být!;-D

0/0
23.5.2007 18:06

ja

po*rana škodvka

to fakt nechapu jak škodovka se mohla dostat na tuto pozice sice je to jen hodnoceni lidi ale horši auto s horši vybavou za tu cenu jsem neviděl, interier v octavce humus švihadla na ikna v zakladu prostě předraženy kus nemeckeho nespolehliveho železa

naši maji fabku a neustale s ni jsou v serrvisu  aporad se jim tam neco sere,

0/0
17.5.2007 23:31

frankie51

Re: po*rana škodvka

Vaši by možná místo ježdění do servisu, měli  s tebou zajet  do školy a nechat tě doučit češtinu, troubo.

0/0
21.5.2007 0:17

vitak69

Re: po*rana škodvka

Tvoje čeština vypovídá dokonale o tvém intelektu a proto se nedívím, že jsi článek nepochopil. Samozřejmě to sám těžko můžeš posoudit z praxe, protože silně pochybuji, že máš vůbec řidičák, jelikož by ho slabomyslným neměli vydávat.;-D

0/0
23.5.2007 18:09

silversurfer

hlavne

se tady ty maly motory ani moc neprodavaji, ale soiuhlasil bych , ze kus prace PR skutecne odvedlo. a taky je pravda , ze pokdu mluvi o tragickych a nespolehlivych autech , tak vzdy jen peugeot :-)

0/0
16.5.2007 13:19

Andee

Re: hlavne

Ono je to hodně o přístupu servisu. Tady v Čechách takhle pomalu ale jistě likviduje sám sebe Renault... Rv

0/0
16.5.2007 13:20

silversurfer

Re: Re: hlavne

to nedokazu posoudit, ale kazdopadne jich jezdi hodne....:-)

0/0
16.5.2007 13:35

regazzi

Re: Re: Re: hlavne

Což samozřejmě nesouvisí s kvalitou, že....:-)

0/0
16.5.2007 19:06

charlie

Re: hlavne

To je zajímavý,že peugeot je daleko spolehlivější,než většina výrobků od VW a přidružených montoven.Pokud se na nich něco sype,tak je to německá elektronika bosch a siemens.Tohle je fakt dle statistik ze servisu.

0/0
16.5.2007 14:08

regazzi

Re: Re: hlavne

Najdi si, prosim te, v tech statistikach model 307 SW, ano ?:-)

0/0
16.5.2007 19:07

charlie sk

Re: Re: Re: hlavne

model 307 sw je v normálu jen byly problémy s těsností konektorů v motorovém prostoru,kdy počítač dostával chybová hlášení-Elektroinstalace Siemens 012789554-12.Jak je někde něco německýho je to malér.

0/0
17.5.2007 14:08

vitak69

Re: Re: Re: Re: hlavne

To je docela smutný, že francouz není schopný osadit vlastní auto elektronikou vlastní výroby, tím bych se moc nechlubil, být francouzem.;-)

0/0
23.5.2007 18:11

medick

Re: Re: Re: Re: Re: hlavne

jestli to neni tim, ze Siemens skupoval elektro-fabriky po cele EU, dokud se neprislo na korupci v manazmentu... ktery stedre uplacel vlady clenskych zemi EU. Ted je Siemens divize automotives v podstate v rozkladu, a potrebuje se zbavit poloviny tech fabrik - koupil je jen, aby zlikvidoval konkurenci... a za prihlizeni hrabivych rucicek politiku se mu to temer povedlo.

0/0
9.6.2007 7:37

vitak69

Re: Re: hlavne

Nevím, kde jsi tuto statistiku vzal, ale je to jen výplod tvé bujné fantazie. Francouzská auta jsou  v současné  době na chvostu všech statistik ve spolehlivosti.

0/0
23.5.2007 18:14

Coldstone

Nekupte Škodovku

s koncepčně starými motory, s volantem v základu, hlavně že to bere vodspodu. (Y)

0/0
16.5.2007 13:05

Chinkeee

Re: Nekupte Škodovku

No já jsem si jen odskočil od plotny, tak mně hned nekamenujte - není to náhodou tak, že každý auto táhne vocpodu? No vodvrchu to asi nepude.... Kuš zase mně uteklo mlíko ;-O

0/0
16.5.2007 13:15

regazzi

Re: Re: Nekupte Škodovku

;-D jasně, ale tříhrnek táhne "vocpodu" JAKO KRÁVA !!!! ;-D

0/0
16.5.2007 19:06

SFS

Pověst

Jestli je jen půlka z toho pravda, tak vzhledem k tomu, jakou měla Škodovka právě v UK pověst, odvedl Škoda marketing zatracený kus práce..

0/0
16.5.2007 13:04

Onofrey

Re: Pověst

NO, marketingem to asi jenom nebude...  Ta auta  jsou fakt  dobrá... když  to po létech  vtipů o  škodovkách uznali i angláni...  Marekting  je ti na h...o,  když  se ti s..e auto co chvíli.  Jeden z nejlepších marketingů  má  Reanault,  jak jinak by se mohli  jejich kvalitní, ale poruchový vozy, mohli i u nás  tak dobře prodávat?  Ale  servis  vás  znechutí  si pořídit  příště dalšího renaulta...

0/0
21.5.2007 9:09

Pablos

Re: Re: Pověst

No potom nechapu proc v Anglii neni alespon kazdy treti auto skodovka. Kdyz je tak spolehliva, je za rozumnou cenu... Osobne jsem jich tam potkal jenom par (mysleno skoro doslova :-))

0/0
14.6.2007 22:30

regazzi

!

No, takze se uklidnime.......Skoda lepsi nez Audi ? ;-D;-D;-D

0/0
16.5.2007 12:18

janyh

Re: !

No audi taky žádná výhra

0/0
16.5.2007 12:31

regazzi

Re: Re: !

Jo tak.....tak to jo, ja si rad necham poradit u odborniku;-D

0/0
16.5.2007 12:40

-

Re: Re: Re: !

No to bys měl, ty folcvágenisto ;-D;-D;-D

0/0
16.5.2007 12:49

regazzi

Re: Re: Re: Re: !

Tak zacni s radama :-)

0/0
16.5.2007 12:51

janyh

Re: Re: Re: !

Na lidech jako ty se dá dobře vydělávat.

0/0
16.5.2007 13:14

regazzi

Re: Re: Re: Re: !

;-D to urcite.....;-D

0/0
16.5.2007 14:32

johnik

Re: Re: !

panacku, ty vubec nevis ;-D

0/0
16.5.2007 13:27

K

Re: !

dyt je to stejny si to votevri a vsechny dily sou made by VW group tak co;-D

0/0
16.5.2007 12:55

regazzi

Re: Re: !

Ano, ale lisi se kriteria kvality. O to jde. Jinak by preci vsechna vyrabena auta byla stejne kvalitni, ne ?:-);-)

0/0
16.5.2007 13:01

K

Re: Re: Re: !

jaka kriteria kvality? z linky ti sjede x ks makoveho dilu kterej je stejnej v passatu, A4 nebo OCT II a je to. Nebo si snad myslis, ze to tridi, tuhle pro skodovku tuhle pro pasika, a tuhle pro A4?;-D

0/0
16.5.2007 13:06

Andee

Re: Re: Re: Re: !

Budeš se divit, ale třídí... dělali jsme takovou linku a zrovna pro dodavatele VW, Škoda, Audi...

0/0
16.5.2007 13:15

K

Re: Re: Re: Re: Re: !

jo a kde?;-Dto by me opravdu zajimalo;-D

0/0
16.5.2007 13:31

farous

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !

Kafe Trombetta! ;-D

0/0
16.5.2007 13:45

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !

No tak napriklad seznam hodnot toleranci licovani dilu karoserie se dramaticky lisi u Skody a VW.:-)

0/0
16.5.2007 14:36

janyh

Re: Re: Re: Re: Re: !

Mě by to teda taky zajímalo, protože než sem začal dělat to co dělám teď, tak  jsem měl nastarost kvalitu v jedné fabrice. Vyrábělo se v podstatě pro celý svět, ale to jestli ten artikl byl pro toho či onoho výrobce bylo v podstatě jedno.  Nejlepší testy kvality byly pro volvo a kupodivu fiat. Nejhorší renault, to byl běs a o kvalitě se moc mluvit nedalo. No a závěrem, mercedes se taky moc nepochlapil, protože na tom jaké se děli uspory v podobě šetření na materiálu, to bylo docela k smíchu.

Navíc jak píšeš o třídách kvality pro audi, vw, škoda, seat, tak jak to poznávali? Vždyť ty výrobky mají úplně stejné kódy. Třeba plasty do interiétů jsou jiné, čalounění je jiný, design je jiný, ale u technických komponentů (motory, převod) ten rozdíl nemůže ani existovat. Oni díky tomu, že nabouchají milion klikovek stejnýho typu vydělají peníze a obstojí při boji s konkurencí. Kdyby jeli jednu směnu na oktávu 1.9.tdi a druhou na toledo 1.9tdi, tak by šli domů s dvacetikorunou v kapse.

0/0
16.5.2007 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.