Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indický mikroelektromobil proniká do Evropy

Podle některých zdrojů nejprodávanější elektroauto na světě, podle jiných nejlevnější vůz, který lze dobíjet z běžné zásuvky. Takové je Greeny, které se vyrábí v Indii a pomalu se začíná prodávat i v Evropě. Jeho cena je v přepočtu zhruba 370 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vsude Byl

OSTUDA elektronobilu

Tohleto auto plni pouze jedinou funkci a to ODPUDIT vsechny potencialni zajemce o koupi elektromobilu.!

Ta technika je tak 20let stara, dneska se vyrabej elektromobily co ujedou 400km na jedno nabiti a nabijou se za 15 minut, ne jako tohle poskakovadlo...:-/

0/0
24.5.2007 17:24

Alex

..

...no to je kentus.

0/0
24.5.2007 15:46

Najivka

A co takhle vzít kastli a podvozek z Kolína,

strčit tam baterku z náklaďáku a motorgenerátor z OBI s měničem a vozítko by mohlo být na světě. K pohonu by se nějaké motorky z elektroskůtru a nebo z elktrokola možná také našly. Ty by by tak mohly být v každém kole.;-D

0/0
24.5.2007 12:54

Bitch

Re: A co takhle vzít kastli a podvozek z Kolína,

No ja se obávám že tohle auto asi vzniklo způsobem dost podobným ;-D

0/0
24.5.2007 12:59

performer

jejda to jsou zase bláboly

tady si snad někdo představuje, že je možné vyrobit superelektromobil nadupadý hypertechnologiemi za cenu notebooku...... proberte se - není to možné.

(i když je fakt, že toto trochu předražené bude - ovšem asi ne v té Indii, ale až po exportu do Evropy)

0/0
24.5.2007 11:04

Bitch

Re: jejda to jsou zase bláboly

To si tu samozřejmě nikdo nemyslí(ani já ne). Ale 370 tisíc za něco, z čeho okolí dostane záchvat smíchu a navíc to má olověné baterky je trochu moc...

0/0
24.5.2007 12:31

Bitch

Re: jejda to jsou zase bláboly

Btw jsem nemluvil o žádných hypertech, jen to proste trochu vylepsit kdyz uz za to ma clovek dat ty prachy...

0/0
24.5.2007 12:58

Bitch

Drahé

No tak ta cena je skutečně trochu moc. Kdyby to mělo modernější techniku a cenu cca 150tk, dalo by se možná uvažovat. Ovšem jen do města na popojíždění po okolí bo na nákupy. Ale asi by mi vadilo že se mi všichni okolo smějou ;-D;-D

0/0
24.5.2007 10:09

zeno

děs

To je dobrý tak akorát pro Bursíka.

0/0
24.5.2007 9:11

Vsude Byl

Re: děs

BURSIK elektromobily nesnasi on propagule PLYNARSKOU LOBBY, prej je spalovani zemniho plynu "EKO jak svina" - za chvili nas vsechny bude nutit abychom si predelali auta na plynomety!!! RWE se uz moc tesi jak sem budou vozit ten svuj nemeckej plyn...Rv

0/0
24.5.2007 17:19

Huh

xindl

Takovej šmejd hnusnej a ještě s olověnou baterií, která pak půjde na nějakou velkou skádku k dalším olověným bateriím - to je "obrovský ekologický přínos", hlavně, že je to elektromobil ;-D Předražený šmejd z Indie - za 50 tisíc by se o tom dalo uvažovat na ježdění mezi 2 vesnicema po cestách, kde nic moc nejezdí. :-©

0/0
24.5.2007 8:47

Xladi

Re: xindl

No ty baterie se dají zrecyklovat, vím o místě, kde je za 3kč kilo vykupují, ale s tím že je to zastaralé a předražené souhlasím.R^

0/0
24.5.2007 8:59

Křídloryba

Pěkný shit

Dobrý tak leda do těch indických prdelí, kde je provoz tvořen jen cyklisty, rikšami, krávami a houmlesáky. Nasadit ho do evropského provozu může jen idiot. ;-D Osobně tuto brzdu potkat na cestě, vytlačím ho do škarpy, aby se neplantal a nezdržoval :-)R^

0/0
24.5.2007 7:52

Xladi

Při této ceně u nás nesmysl

Kdyby to auto aspoň vypadalo jako auto, tak neřeknu ale 370000 za něco co je takhle malý tak to je moc, zajímalo by mne jak se to prodává v indii, nebo tam to mají levnější? Taky by mě zajímalo co je na tom tak drahý. Kastle z plastu(celkem levná), Elektromotor( rozhodně levnější než benzínovej motor), Výbava superchudá, Jedniný baterie na tom budou mít cenu, ale pochybuju že by jich tam při takovým nájezdu bylo nějak hodně a zvlášť když se jedná o olověný tak ty taky moc nestojej navíc sou těžký.:-/

0/0
24.5.2007 7:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.