Diskuze

Indický mikroelektromobil proniká do Evropy

Podle některých zdrojů nejprodávanější elektroauto na světě, podle jiných nejlevnější vůz, který lze dobíjet z běžné zásuvky. Takové je Greeny, které se vyrábí v Indii a pomalu se začíná prodávat i v Evropě. Jeho cena je v přepočtu zhruba 370 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vsude Byl

24. 5. 2007 17:24
OSTUDA elektronobilu

Tohleto auto plni pouze jedinou funkci a to ODPUDIT vsechny potencialni zajemce o koupi elektromobilu.!

Ta technika je tak 20let stara, dneska se vyrabej elektromobily co ujedou 400km na jedno nabiti a nabijou se za 15 minut, ne jako tohle poskakovadlo...:-/

0 0
možnosti

Alex

24. 5. 2007 15:46
..

...no to je kentus.

0 0
možnosti

Najivka

24. 5. 2007 12:54
A co takhle vzít kastli a podvozek z Kolína,

strčit tam baterku z náklaďáku a motorgenerátor z OBI s měničem a vozítko by mohlo být na světě. K pohonu by se nějaké motorky z elektroskůtru a nebo z elktrokola možná také našly. Ty by by tak mohly být v každém kole.;-D

0 0
možnosti

Bitch

24. 5. 2007 12:59
Re: A co takhle vzít kastli a podvozek z Kolína,

No ja se obávám že tohle auto asi vzniklo způsobem dost podobným ;-D

0 0
možnosti

performer

24. 5. 2007 11:04
jejda to jsou zase bláboly

tady si snad někdo představuje, že je možné vyrobit superelektromobil nadupadý hypertechnologiemi za cenu notebooku...... proberte se - není to možné.

(i když je fakt, že toto trochu předražené bude - ovšem asi ne v té Indii, ale až po exportu do Evropy)

0 0
možnosti

Bitch

24. 5. 2007 12:31
Re: jejda to jsou zase bláboly

To si tu samozřejmě nikdo nemyslí(ani já ne). Ale 370 tisíc za něco, z čeho okolí dostane záchvat smíchu a navíc to má olověné baterky je trochu moc...

0 0
možnosti

Bitch

24. 5. 2007 10:09
Drahé

No tak ta cena je skutečně trochu moc. Kdyby to mělo modernější techniku a cenu cca 150tk, dalo by se možná uvažovat. Ovšem jen do města na popojíždění po okolí bo na nákupy. Ale asi by mi vadilo že se mi všichni okolo smějou ;-D;-D

0 0
možnosti

zeno

24. 5. 2007 9:11
děs

To je dobrý tak akorát pro Bursíka.

0 0
možnosti

Vsude Byl

24. 5. 2007 17:19
Re: děs

BURSIK elektromobily nesnasi on propagule PLYNARSKOU LOBBY, prej je spalovani zemniho plynu "EKO jak svina" - za chvili nas vsechny bude nutit abychom si predelali auta na plynomety!!! RWE se uz moc tesi jak sem budou vozit ten svuj nemeckej plyn...Rv

0 0
možnosti

Huh

24. 5. 2007 8:47
xindl

Takovej šmejd hnusnej a ještě s olověnou baterií, která pak půjde na nějakou velkou skádku k dalším olověným bateriím - to je "obrovský ekologický přínos", hlavně, že je to elektromobil ;-D Předražený šmejd z Indie - za 50 tisíc by se o tom dalo uvažovat na ježdění mezi 2 vesnicema po cestách, kde nic moc nejezdí. :-©

0 0
možnosti
VF

Xladi

24. 5. 2007 8:59
Re: xindl

No ty baterie se dají zrecyklovat, vím o místě, kde je za 3kč kilo vykupují, ale s tím že je to zastaralé a předražené souhlasím.R^

0 0
možnosti

Křídloryba

24. 5. 2007 7:52
Pěkný shit

Dobrý tak leda do těch indických prdelí, kde je provoz tvořen jen cyklisty, rikšami, krávami a houmlesáky. Nasadit ho do evropského provozu může jen idiot. ;-D Osobně tuto brzdu potkat na cestě, vytlačím ho do škarpy, aby se neplantal a nezdržoval :-)R^

0 0
možnosti
VF

Xladi

24. 5. 2007 7:50
Při této ceně u nás nesmysl

Kdyby to auto aspoň vypadalo jako auto, tak neřeknu ale 370000 za něco co je takhle malý tak to je moc, zajímalo by mne jak se to prodává v indii, nebo tam to mají levnější? Taky by mě zajímalo co je na tom tak drahý. Kastle z plastu(celkem levná), Elektromotor( rozhodně levnější než benzínovej motor), Výbava superchudá, Jedniný baterie na tom budou mít cenu, ale pochybuju že by jich tam při takovým nájezdu bylo nějak hodně a zvlášť když se jedná o olověný tak ty taky moc nestojej navíc sou těžký.:-/

0 0
možnosti