- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohleto auto plni pouze jedinou funkci a to ODPUDIT vsechny potencialni zajemce o koupi elektromobilu.
Ta technika je tak 20let stara, dneska se vyrabej elektromobily co ujedou 400km na jedno nabiti a nabijou se za 15 minut, ne jako tohle poskakovadlo...
strčit tam baterku z náklaďáku a motorgenerátor z OBI s měničem a vozítko by mohlo být na světě. K pohonu by se nějaké motorky z elektroskůtru a nebo z elktrokola možná také našly. Ty by by tak mohly být v každém kole.
No ja se obávám že tohle auto asi vzniklo způsobem dost podobným
tady si snad někdo představuje, že je možné vyrobit superelektromobil nadupadý hypertechnologiemi za cenu notebooku...... proberte se - není to možné.
(i když je fakt, že toto trochu předražené bude - ovšem asi ne v té Indii, ale až po exportu do Evropy)
To si tu samozřejmě nikdo nemyslí(ani já ne). Ale 370 tisíc za něco, z čeho okolí dostane záchvat smíchu a navíc to má olověné baterky je trochu moc...
No tak ta cena je skutečně trochu moc. Kdyby to mělo modernější techniku a cenu cca 150tk, dalo by se možná uvažovat. Ovšem jen do města na popojíždění po okolí bo na nákupy. Ale asi by mi vadilo že se mi všichni okolo smějou
BURSIK elektromobily nesnasi on propagule PLYNARSKOU LOBBY, prej je spalovani zemniho plynu "EKO jak svina" - za chvili nas vsechny bude nutit abychom si predelali auta na plynomety!!! RWE se uz moc tesi jak sem budou vozit ten svuj nemeckej plyn...
Takovej šmejd hnusnej a ještě s olověnou baterií, která pak půjde na nějakou velkou skádku k dalším olověným bateriím - to je "obrovský ekologický přínos", hlavně, že je to elektromobil Předražený šmejd z Indie - za 50 tisíc by se o tom dalo uvažovat na ježdění mezi 2 vesnicema po cestách, kde nic moc nejezdí.
No ty baterie se dají zrecyklovat, vím o místě, kde je za 3kč kilo vykupují, ale s tím že je to zastaralé a předražené souhlasím.
Dobrý tak leda do těch indických prdelí, kde je provoz tvořen jen cyklisty, rikšami, krávami a houmlesáky. Nasadit ho do evropského provozu může jen idiot. Osobně tuto brzdu potkat na cestě, vytlačím ho do škarpy, aby se neplantal a nezdržoval
Kdyby to auto aspoň vypadalo jako auto, tak neřeknu ale 370000 za něco co je takhle malý tak to je moc, zajímalo by mne jak se to prodává v indii, nebo tam to mají levnější? Taky by mě zajímalo co je na tom tak drahý. Kastle z plastu(celkem levná), Elektromotor( rozhodně levnější než benzínovej motor), Výbava superchudá, Jedniný baterie na tom budou mít cenu, ale pochybuju že by jich tam při takovým nájezdu bylo nějak hodně a zvlášť když se jedná o olověný tak ty taky moc nestojej navíc sou těžký.