- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ani jedna z tech dvou "automobilek" auta delat neumi...nevim co si tam zavidi...
Kia se naucila s malymi naklady delat pomerne solidni vozy, ktere dokazi uspet na evropskych trzich. A to je presne to co ted potrebuji Cinani vice nez cele know-how vsech nemeckych automobilek dohromady.
"230 milionu wonů což je asi 250 tisíc dolarů" ( => 1$ je cca 1000 wonu, at se to dobre pocita)
"až na 22 miliard wonů (500 mld. korun)" ( => 1 won je cca 25 Kc, at se to dobre pocita)
=> 1$ je cca 25000 Kc
Na kopirovani, chudobe obyvatel a nerespektovani zadnych pravidel (pro nas samozrejmych) je postaveny cely ten cinsky komunisticky zazrak.
Vsichni nasi bolsevici, kteri casto davaji Cinu za vzor, si nevidi do huby
nebylo to v padesátých a šedesátých letech podobný u japončíků? Ti taky okopírovali co mohli a vidíš co z nich vyrostlo.
proč utrácet 250 tis. USD, když je za mnohem levnější peníz možné koupit přímo Sorento a docela prostě ho "vosmahnout". Nějaké technické výkresy o hlučnosti jsou v případě změny tvaru k ničemu.
Predstavujete si to jako Hurvinek valku. Kdyby se dala vyrobit kopie auta prostym opajcovanim jednoho zakoupeneho exemplare, tak by uz Cinani davno chrlili baworaky za deset tisic EUR. Ano rozebirani aut konkurence se bezne dela, ale vyrobni postupy, metody, tipy, triky, proste letite know-how daneho vyrobce tim nezjistite. Ziskat rovnou plany a technickou dokumentaci obecne je mnohem uzitecnejsi.