- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
auticka co vyrabi PSA kolin, klidne by meli mit emise pod 100, auta vetsi i vic. Mam stredni tridu a emise papirove 167. Na to ze je to 6let stare auto vazici prez 1,4 tuny (max 2tuny) slusne.
Jsem pro variabilitu (treba podle hmotnosti) s urcitym degresivnim ucinkem. tj. 2x vetsi (objem motoru, hmotnost) = o 50% vyssi limit.
nikdo z komisaru neuvazuje veci jako k cemu slouzi to auto. Nekdo ma jen jako priblizovadlo a tomu bych doporucil kolo. Nekdo jako pracovni nastroj co musi tahat vozejk, ci jezdit v terenu a potrebuje sebou tedy vozit kila zeleza v napravach a pod.
Chci videt A8 nebo BMW 7 s emisema na 130gramech - realne to je krach techto automobilu. Jedine hybrid by mohl splnit podminky.
proto jsou ty limity jako takové nesmysl. Nechápu proč by zrovna u Tvého auta mělo být 167 akorát a u jiného 120 už příliš. Protože je to druhé menší??? Jakou to má logiku? Žádnou. To si někdo potřebuje masírovat ego offroadem a jinému stačí Smart, přece nejsou žádná objektivní kriteria......
Jsem proti limitům.
a pokud je ještě upraví na různé podle tříd automobilů, nasadí tomu nesmyslu korunu. Pokud jsem to dobře pochopil, tak Picantní auta budou moci produkovat pouze málo emisí, zatímco Veyronská auta budou mít limit alespoň čtyřnásobný, aby se nemusela přestat vyrábět. Vyrábět Picantní auto Veyronských parametrů bude zakázano.
Já jsem proti jakýmkoliv limitům množstí CO2. Limity se má regulovat pouze čistota emisí a ne jejich množstí. Množství se má regulovat ekonomickými nástroji - rozuměj výší zdanění paliva.
Množství CO2 odpovídá množství spáleného paliva (dle druhu paliva - z kapalného vodíku pravda nevznikne). Množství spáleného paliva odpovídá výkonu motoru. Tady už to není přesné, nicméně je celkem jedno jaký je zdvihový objem motoru. 1,2 (ano ten) a 1,9 SDi mají srovnatelný max. výkon, pravda oba jsou slabé.
Můžeme tedy říct, že množství emisí závisí na účinnosti motoru a jeho výkonu. Čili objem motoru neomezovat, to je kravina. Omezit maximální výkon.... to je taky kravina. 70 kW vs 40kW žerou skoro stejně, hlavní je styl jízdy.
Spotřeba = emise CO2. Takže co? Zdražit benzín! Pardon? Aha, tak taky ne.
Ale hlavně že se něco dělá a že to můžeme prohlásit za ekologické. On třeba motor 1,2 může v testu vykázat emise i pod 100g, jenže v reálném provozu to bude jinak.
Tyvole Nejede To
az pujdou komisari prikladem a budou si vozit predele v maluchoj misto v A8 nebo BMV7, tak i my plebs mozna zacnem uvazovat se pujdeme o tridu niz
Nařízení, smernice a regulace z dílny EU je největší brzdou evropských států. Obávám se že za pár let nám ujede vlak. Oproti okolnímu světu tu máme hodně věcí daleko dražší než jinde ve světě. Jak je třeba možné aby byl u nás cukr 2x dražší než jsou světové ceny, když je tak dotovaný