- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prodám 156 1.8TS r.v.99, černá barva, kožené sedačky, kožený volant,
loketní opěrka vpředu i vzadu, tunel na lyže, 8xrepro, radio blaupunkt
na CD, 4xairbag, mlhovky, automatická klimatizace, orig.alu kola,
výškově nastavitelná sedadla a volant. Najeto 64000km, servisní kniha.
Vůz je v perfektním stavu, prodej z rodinných důvodů, cena 170 000kč
Pojem "nekonvenční" u Fiata Multipytly znamená normální auto, design, u kterého se konečně na evropském trhu objevil zajímavý nápad. To auto má zkrátka svým vzhledem co říct, ne jako ta fádní záplava plastových spotřebních pleček, co vylézají ze všech továren...
Po 20t km psát o autě?... Trochu brzo, ne? Sám jsem nedávno vyměnil nejmenované auto po 530t km. A ke spolehlivosti.... Nepamatuji se moc dobře, že by fiat jezdil nějaký seriál prestižních motorových závodů... Jezdí? To už teda spíš ty s koněm, německé vozy či spolehlivá japka...
Ono je to věc názoru já jsem měl dva wolksvágny golf(97),pasat 2001 a ty sy to rychle sraly z baráku tak poruchový auta jsem snad v životě neměl teď mám už druhýho fiata, ten druhej je Multipla a nemůžu si je vynachválit, a a u těch WV mě nejvíc vadila nepohodlnost žádný pohodlí, jak když jedu v traktoru a ty palubky jak z roku 50. Takže cokoliv jinýho ale WV mi nesmí do baráku
ale je ta šeredná, že jí to není nic platný. Než tohle, tak to budu radši chodit pěšky. Navíc italský auto mi ze zásady nesmí do domu, nevěřím jí a nikdo mi to nevymluví.
nejsem tak bohatý, abych si mohl koupit italské auto vyrobené v letním pátečním odpoledni hned po obědě
naštěstí nejsem ani tak zoufalý
.... a mám respekt k lidem, kteří si to auto koupí ....
Lidi já mněl Multiplu skoro tři roky a jediný pozitivum byla prostornost auta. Jinak jem samý problémy. Elektronika, motor, kabeláže atd atd atd ........ To auto se nám sesypalo pod rukama a kupce sme sháněli skoro rok. Multiplu ne !