- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechny slevy jsou podmíněny využitím "zvýhodněného" financování - na splátkách člověk zaplatí nejen tu slevu, ale mnohem víc - viz nedávno zveřejněné zisky leasingových společností...
Je pravda, že pro spoustu lidí, kteří sní o novém voze, přichází v úvahu tak maximálně auto z kategorie malých vozů. A tam člověk obvykle s příliš velkou slevou počítat nemůže. U některých značek to bývá i tak, že ceníková cena sice vypadá vcelku rozumně, ale pokud člověk chce aspoň trochu nějakou výbavu, tak se pak cenově dostane zase trochu někam jinam. Dobře vybavené auto se slušným motorem tak často atakuje nebo překračuje základní cenu modelu o segment výše.
přesně tak, to je podobné jako u cen 99,90 kterou se člověk musí naučit číst jako 100 nebo zájezd za 8990 je za 12000 tak auto které je v reklamě za 260000 stojí alespoň 300 tis. pokud člověk chce opravdu auto s kterým se dá jezdit s trochou pohody
desetitisice az statisice rocne, nebot o tyto castky kazdy rok klesa cena predrazenych novych kar. O vysokych pojistkach skoda mluvit
to je sice pravda, ale je to o prioritách. Někdo prostě chce mít auto od funglovky, zatímco jinému stačí ojeté...
Každý kdo trochu sleduje akce prodejců aut zjistí, že ty akce jsou pernamentní a jedna akce strídá druhou, takže ty auta stojí stále +/- stejně. Katalogová cena je jen kulisa. Každý je raději, když si koupí nové auto se slevou, než bez slevy. A stejně mi ty slevy u některých modelů nepřipadají dost velké. Je tu někdo kdo si koupil nové auto za ceníkovou cenu?
20 000 je průměrný plat v ČR, nemají ho 2/3 obyvatel....dík za info, že lze ušetřit až 200 tisíc. to našetří tak za půl roku