- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
děkuji neznámému dobrodinci, co mne zbavil zátěže v podobě staré školní taščky s vercajkem, co jsem měl v autě... dokonce i izolepa místo okna mi snižuje váhu
Tak vážně nevím jestli je lepší mít horší aerodynamiku vlivem zástěrek nebo špinavějšího auta, u kterého nejsou. Nehledě na to, že když jedu za někým, kdo je nemá, nejenže znečišťuje částečně svoje, ale především znečišťuje to jedoucí za ním (to mám potom zase větší spotřebu vody nebo zaplatím víc za myčku). A to nemluvím o dotlučené kapotě a rozbitém předním sklu. Palubní počítač mám a takové detaily na něm nepoznám ani za delší časové období. Dostatečný výkon dokáže také jinak pracovat s hmotností auta, ale řidič se to musí naučit využívat (hybnost a setrvačnost). Pochopitelně při jízdě ve městě semafor-semafor to moc neplatí. Největší žrout paliva je těžká noha a stání (nejen) v kolonách. To souvisí s nekvalitní a přetíženou sítí našich komunikací. Moje spotřeba se pohybuje mezi 4,5 a 5,5l/100km (podle hustoty provozu), teď v zimě mám dlouhodobou 5,7 (S autem co váží 1350kg provozní, 1860kg povolená). A co Vaše spotřeba?
"ozdobné kryty kol"
"lapače nečistot za koly"
Ste vsichni kokoti.Odpor vzduchu pri vzrustajici rychlosti roste kvadraticky a ne linearne, takze kazda blbost, co je na tom aute navic, dela svoje. Opravdu to umyte a nalestene auto ma mensi spotrebu nez neumyte, nemluve o snehu na strese. A hmotnost ovlivnuje spotrebu pri akceleraci, kdyz pojedete stabilne tech 120, tak to auto spotrebuje stejne ikdyz poveze o 200kg vic. A taky je rozdil, esli mate auto ktere vazi 3t a 900kg, to se pak tech min litru v nadrzi ukaze. Cim slabsi a lehci auto, tim je rozdil vetsi. Pokud nekdo jezdi v trilitrovym bavoraku, tak ho tohle celkem nemusi zajimat, protoze to jsou opravdu nulovy cisla. Taky nevim kterej debil by si na takovy auto dalal ruzny podomacku delany spojlery a podobny picovinky.. A taky nevim kde kupujete lity kola ze jsou tezky jak plechace..
Tak se tu hadejte spokojene dal holky..
Ano, vsichni jsou kkti, jen ty jedinej vis vse a vsude si byl... OMG radsi nic nerikej at si nedelas ostudu...
Na idnes by měli zrušit rubriku auto... Takových hovadin najednou pohromadě se jinde nevidí...
Kola z lehkých slitin nejsou o nic lehčí než standardní plecháče. Navíc to, co dělá podstatnou hmotu pro moment setrvačnosti pneumatiky, je část pneumatiky nejvzdálenější od středu - tedy běhoun. Z toho plyne, že nejlepší je jezdit na úplně sjetých a tenkých gumách, aby spotřeba byla nejnižší :-))))
Ty jsi asi nedržel v ruce ocelový plecháč a pak "hliník" ve stejném rozměru... Jinak bys takovoou pitschowinu o stejné hmotnosti nemohl napsat...
Jestliže se část energie motoru přemění na pohyb tlumičů, ta spotřeba roste. Na spotřební dani se vybírá ročně dost peněz, ale cesty kvalitní nejsou. Stát se tudíž chová neekologicky - kvůli tomu že nejsou dobré cesty tak roste spotřeba. A celorepublikovém měřítku jde o hodně hodně cisteren navíc. Když připočtete špatné dopravní značení a přítomnost brzdičů provozu na silnici, tak se spotřebě za rozsvícená světla musíte jen zasmát.
usetrite... taky vodu z ostrikovace a napln z klimatizace. co jsou tohle za kraviny? jeste napiste, ze neumyte auta ma vetsi aerodynamicky odpod. taky muzete napsat, ze vsechny necertifikovane kridla, mracitka, ploutvicky, pomocna kolecka a jine fofr-machr-supr-spojlery taky zvysuji spotrebu. a navic jsou zivotu nebezpecne, kdyz vam nekde v zatacce uleti...
By me jen zajimalo, jak se meri spotreba, kdyz netankuju plnou. Jako natankovat 5 litru a vozit kanystr, kterej jsem stejne vyhodil, abych eliminoval zbytecny harampadi, popojel par kilaku a zadelal si vstrikovani nejakym bordelem kdyz mi dojde benzin? Radeji natankuju plnou, resetuju kolimetrovnik, neco najezdim, natankuju znova plnou, podelim natankovany litry udajem na kikometrovniku a vim, na cem jsem.
Jinak jsem za tenhle serial rad
cela ta komedie s plnou nadrzi je blbost. uz desitky len funguje okruh paliva tak, ze bezi kolem dokola, takze tlaky a vsechno je konstantni.
Prodám 156 1.8TS r.v.99, černá barva, kožené sedačky, kožený volant,
loketní opěrka vpředu i vzadu, tunel na lyže, 8xrepro, radio blaupunkt
na CD, 4xairbag, mlhovky, automatická klimatizace, orig.alu kola,
výškově nastavitelná sedadla a volant. Najeto 64000km, servisní kniha.
Vůz je v perfektním stavu, prodej z rodinných důvodů, cena 170 000kč
haha vosum let starej klumr a najeto jen 60tisic??