Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda chystá octavii s omlazenou tváří

Škoda Octavia se dobře prodává už třetím rokem, je tedy na čase přijít s malými kosmetickými změnami, které ji omladí. V Rakousku najíždí testovací kilometry octavia s podivnými doplňky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kassad

Pěkné

A nejlepší jsou ty dráty, co čuměj z kol. Zřejmě babolap na vnadné chodkyně na chodníku. ;-D

0/0
4.6.2007 14:05

e-l-v-i-s

A co logan?

to je lepsi auto, co se tyce kvality zpracovani a ceny, mam uz dva, jeden na pole, druhy do lesa ;-D

0/0
4.6.2007 13:36

jakub

a co passat

neni lepsi nez octavia 3-4 roky jety Passat?

VW Passat http://vw-passat.blogspot.comR^ 

0/0
4.6.2007 1:23

Gandal

Re: a co passat

jasně, že je!

0/0
4.6.2007 8:32

Dan G.

Re: a co passat

A není lepší než 3-4 roky jetý Passat třeba 5-6 let jetý BMW 7?To je úplně stejná logika.

Asi jak pro koho. Každý očekává a potřebuje od auta něco jiného.

0/0
5.6.2007 8:39

rudastraka

Re: Re: a co passat

to je jasny, kdo najede 10tis za rok, v pohode vystaci s 5 letym autem a 150tis na tachaku a jezdi si jako kral. kdo jezdi vic, kupuje novy, nebo lehce ojety. ja kupuju rok jety do 30tis km a po 4 rokach to prodavam se 150-200tis km.

0/0
5.6.2007 9:12

dr

Re: a co passat

nic není lepšího než nová Octavie

0/0
12.7.2007 16:58

karsten

*

skoda byt u nas v nemecko dobry se prodava auto takovy levny golf s velka kufr.

0/0
3.6.2007 13:59

mirek

Re: *

No jenže u vás v německu je v porovnání s náma čechama všechno levný. Já teda nemůžu říct že je oktávie levný auto. My sme stěží našetřili na Fábii. [>-][>-]

0/0
3.6.2007 14:34

expert

Re: Re: *

;-D;-D;-D

0/0
4.6.2007 11:24

Dan G.

Re: Re: *

V tom je podstata celého problému. Zatímco průměrný Němec bere auto nižší střední třídy jako takovou lidovku, u nás je pro spoustu lidí takové auto tou nejvyšší metou, na kterou jsou schopni s vypětím sil dosáhnout.

Možná je to důvod proč se někteří lidé v ČR k těm svým Octaviím snad každý večer modlí.

0/0
5.6.2007 8:43

pracující

VW

Nechci obtěžovat, ale o čem se to bavíte ?

Když auto, tak jedině Mercedes nebo BMW.

Nic proti VW nebo Škoda Auto. I dělníci a nízkopříjmové skupiny musí mít šanci dosáhnout na nové auto. Tak se těšte na tu novou Octávii a hlavně pořádně a pilně pracujte, abyste si tu Octávii mohli koupit.

0/0
2.6.2007 20:56

Hefaistosh

Re: VW

Já taky nechci obtěžovat,ale můžu se zeptat co je na těchto dvou značkách tak extra?Já,že mně připadaj všechny auta stejný.Čtyři kola,volant a možnost převozu z bodu A do bodu B.

0/0
2.6.2007 23:01

vikuk-1

Re: Re: VW

No jasně co na těch mercedesech a BWM vidí. Já mám Favorita a šetřím na jetou Fábii. Jo a do bodu A-B-C-E i Z dojedu taky i s mým favoritem.

0/0
2.6.2007 23:38

Hefaistosh

Re: VW

Jo ještě dodatek,kdybych si mněl vybírat mezi podobnýma značkama,tak bych si radši došel pro Lexuse.

0/0
3.6.2007 0:09

karsten

Re: Re: VW

mercedes gutttt je auto.

0/0
3.6.2007 14:02

Ex-treme

to není žádný facelift, vždyť je to ta samá oktávka

podle mě je to test nového podvozku pro superb narvanej na karoserii oktávky. To jak by měla vypadat oktávka po faceliftu ukazoval asi před půl rokem svět motorů - jiné přední a zadní světla (podobná novému superbu)

0/0
2.6.2007 2:37

mark

octavia

Ja se jen divim, ze je tu kazdej chytrej jak radio , nadava na oktavku a doma ma tak maximalne 20 let starou popelnici.

0/0
2.6.2007 0:01

bobr.23

Re: octavia

no a tohle je diskuze...nechapu?:-P

0/0
2.6.2007 0:02

pff

Re: octavia

já se spíš divím, že ty v tom máš tak jasno...blbe-č-ku(Y)

0/0
2.6.2007 2:23

procházející

se vám divím

Hádat se o blbosti. V dieselech je renault jasně lepší než VW to ví každej, mimo potrefeného škodováka. VW TDi je koncepčně hodně zastaralý zařízení ( PUMPE-DÜSE ) čerpadlo tryska a i ve VW přiznaly že jim v naftě ujel vlak tak o pět-deset let vývoje. Teď narychlo koupili licenci na starší typ JTDi od Fiatu který chtějí doupravit, tak uvidíme. ?

0/0
1.6.2007 23:49

bobr.23

Re: se vám divím

mě to celkem bavilo nevim jak škodovaka...:-P

0/0
2.6.2007 0:01

mpixel

Re: se vám divím

chtěl bych vidět jestli ten tvůj renault také žere 4l / 100Km jako oktávka

0/0
2.6.2007 3:02

rudastraka

Re: Re: se vám divím

tene jeho renault nezere nic, protoze stoji porad v servisu ;-D;-D;-D. vlastni zkusenost :-(

0/0
2.6.2007 9:39

mpes

Re: Re: Re: se vám divím

já dostal kdysi z půjčovny renaulta a ten žral šest na sto :-) A kupodivu jezdil. Ale měl najeto asi dva tisíce km, tak to se ještě nestihlo nic posrat. Nicméně - s radostí jsem ho vrátil. Nějak jsem si nezvykl, že prostor na pedál byl zhruba velikosti platební karty :-(

0/0
3.6.2007 22:17

mr.fuk

Re: Re: Re: se vám divím

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
4.6.2007 9:25

Hefaistosh

Re: se vám divím

Hele proč by VW měl kupovat JTD,když může použít Comonn Rail,který používá v Audinach u víceválcových motorů,a s kterýma má Audi ůspěchy v závodech LeMans.To mně případá ta informace o JTD jako ,že jedna bába povídala.

0/0
2.6.2007 23:10

kubisek.no1

Re: se vám divím

renault lepší disel? to je vtip

0/0
6.6.2007 6:57

bobr.23

škodovak

http://www.renault.cz/nove_karty/sestavtesi_1.php?akce=extzam&model=2&verze=1

vyber provedení exekutiv a koukni na motory...potom se mužeš nam všem omluvit a pro příště si to ověř než začneš něco tvrdit...jo?:-)

0/0
1.6.2007 23:24

škodovák

Re: škodovak

No dobře píšou to tam, ale stejně je to nějaký divný. Jak může mít Renault 2.0 DCI - 127kW, když vlajková loď Škodovky 2.5 V6 TDI má 120 kW ? ? Je to fakt divný. [>-]

0/0
1.6.2007 23:28

renaultak

Re: Re: škodovak

protoze skodovka je shit a na tom nic nezmeni ani fakt ze ji ma pan ucitel:-©

0/0
1.6.2007 23:30

škodovák

Re: Re: Re: škodovak

Tak si jezdi v předraženym frantíkovi a nevyšiluj. Škodovka je velmi kvalitní auto a je úspěšná proto jich v česku jezdí víc než renaultů. A vloni sme vyrobili přes rekordních půl milonu škodovek za rok ! ! [>-]

0/0
1.6.2007 23:35

renaultak

Re: Re: Re: Re: škodovak

a pristi rok to bude milion az zacnete ten humus jmenem rumstr vozit do albanie ze jo?!R^ jinak argument v cechach je vic skodovek je stejny jako ze ve francii je vic renaultuRv

0/0
1.6.2007 23:39

procházející

Re: Re: Re: Re: škodovak

Škodováku přestaň tady ztrapňovat Škodovku. Víš ten Renault vyrobí třeba jen Méganů 600 tisíc ročně, podobně jako Ford Focusů. Smiř se s tím že je škodovka lokální malovýrobce, bohužel je to tak. 8-o

0/0
1.6.2007 23:52

pppqqq

Re: Re: Re: Re: Re: škodovak

To ovšem znamená, že Renault je z poloviny závislý na jednom typu, což je pro značku, která je podle tebe velkovýrobce, poměrně tristní vizitka. Mimochodem loňský rok byl pro Renault naprostou katastrofou, tak silný meziroční propad prodeje (-12,6%) nezaznamenala žádná jiná evropská automobilka (pokud tedy vynechám Smart). Jestliže tento trend bude pokračovat, letos Renault neprodá ani jeden milion aut...

0/0
2.6.2007 13:58

bobr.23

Re: Re: škodovak

no je vidět že o motorech toho mnoho nevíš on by klidně mohl bejt motor 2.5 v6 s 50 kw prostě technologie škodovky je jen tak dobrá jak koncern dovolí a on moc nedovoluje takže když škoda nema vlastní motory,vlastní vyvoj,tak logicky nemuže mít na renault...;-)

0/0
1.6.2007 23:40

Hefaistosh

Re: Re: škodovak

Hele co je na tom divný.Nedělej tady ze sebe troubu.Proč třeba VW Golf GTi 1,4TSi má 125kw.To ti není divný.Říká ti něco pokrok ,vývoj?Prostě jednou je v motorech lepší ten za pár let zas onen.Tak co?

0/0
2.6.2007 23:24

renaultak

skodovak

Skodovak je PlCUS tedka sem se koukal na stranky renaultu;-ORv

0/0
1.6.2007 23:08

škodovák

Re: skodovak

Brzdi žabožroute. Teď sem se díval do Světa Motorů a tam je nejsilnější nafťák vod Renaultu 2.2 DCI - 102 kW a o žádným 2.0 DCI sem tam nic nenašel. To znamená že nemůže bejt 2.0 DCI silnější než ten 2.2 DCI - 102 kW. Konečně vám zavřu pusu ! ! [>-]

0/0
1.6.2007 23:13

renaultak

Re: Re: skodovak

PICUSI koukni se na stranku renaultu nebo snad mi chces rict ze tam lzou? a tu ceskou vlajku si strc do prdele a vyndej si ji az se naucis psat asi bez ypsilonu:-©

0/0
1.6.2007 23:15

Hefaistosh

Re: Re: Re: skodovak

Hele tady brzdi zas ty.Tu vlajku ať si tam nestrká.Musíme bejt vlastenci to ať si tam strčí ten kandelábr na který ji chce dát.

0/0
3.6.2007 0:06

bobr.23

Re: Re: skodovak

říká ti něco vývoj....asi potřebuje svět motoru aktualizaci na auto.cz to taky nenajdeš a přece existuje mam ti znovu poslat ten odkaz?:-P;-):-);-D

0/0
1.6.2007 23:16

renaultak

Re: Re: Re: skodovak

to bude zrejme nejakej -nactiletej co se sem dostal omylem takze odkaz otevrit neumi a pan ucitel co ma superba je pro nej "nas sef"R^

0/0
1.6.2007 23:21

renaultak

Re: Re: Re: skodovak

to bude zrejme nejakej -nactiletej co se sem dostal omylem takze odkaz otevrit neumi a pan ucitel co ma superba je pro nej "nas sef"R^

0/0
1.6.2007 23:24

škodovák

Re: Re: Re: Re: skodovak

Je mi skoro padesát a ve škodovce dělám od učňáku, tak brzděte. Stejně je ten čtyřválec 2.0 DCI renault podezřele silnej. [>-]

0/0
1.6.2007 23:30

procházející

Re: Re: Re: Re: Re: skodovak

Jo hochu TDI na DCI nestačí, je to tak. Stejně jako televize Rubín bude mít horší obraz, než nový SONY LCD. 8-o

0/0
1.6.2007 23:54

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: skodovak

jen pro srovnani mudrlante:

Megan Sport, 2.0dCi 175k, spotreba prumer 6.5 l/100km, emise CO2 172g/km

Skoda Octavia RS 2.0 TDI PD, 175k, spotreba prumer 5,7 l/100km, emise 154g/km

0/0
2.6.2007 18:13

mr.fuk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: skodovak

kvalitou LCD by sis moc nepomohl

0/0
4.6.2007 9:31

Hefaistosh

Re: Re: Re: Re: Re: skodovak

Ty seš fakt trubka ,proč by byl podezřele silnej.Dyť si vem na jaký výkon se dostane motor jen po chip tuningu.Tak vyladění ma takový výkon není pro žádnou automobilku problém,jen se musí vyrovnat s několika faktory.Životností,cenou,spotřebou atd.Znáš příslový dvakrát měř jednou řež?Tak pro tebe dvakrát přemýšlej(jestli to teda pude)a pak to napiš.

0/0
2.6.2007 23:38

Hefaistosh

Re: Re: skodovak

Nepíše se pusu,ale hubu.

0/0
3.6.2007 0:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.