Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dieselová Škoda Octavia RS je nejzelenější auto

Ani 170koňový motor nemusí být hrozbou pro své okolí kvůli emisím. Rakouský magazín Auto touring srovnal nové modely podle toho, kolik a jakých škodlivin vypouštějí z výfuků. A za nejekologičtější novinku z 93 porovnaných aut letos vybral Škodu Octavia Combi RS TDI.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eko-diesel

5. 6. 2007 23:41
naftovy motory jsou skutecne nejlepsi

krome common railu jdou lehce upravit na rostlinnyolej.cz

nulove emise CO2, lokalni "vyroba" paliva a skoro polovicni naklady na palivo. Neni treba co resit

0 0
možnosti
QI

qiiz

6. 6. 2007 12:34
Re: naftovy motory jsou skutecne nejlepsi

A hlavně - hlavně táhnou už vocpodu ... ;-D

0 0
možnosti

C

5. 6. 2007 21:24
Postreh z Rakouska

Cetl jsem to v originalu, bylo to snad v sobotnich OÖ Nachrichten, uz nevim. Problem je v tom, ze vychazeli z udaju vyrobce o spotrebe, neslo o zadny test. Vzali vzdy par modelu aut vedoucich v prodejnosti ve sve tride a dosadili co je potreba. O2 je v nizsi stredni asi pata, nevim presne.O bod horsi nez RS byla O2 s 1.6kou, ktera opravdu za udavanych 6l/100 nejezdi (mel jsem ji mesic z pujcovny), tak jako za udavane hodnoty nejezdi diesly s filtrem pevnych castic, zerou vic a kolikrat se s tim musi jezdit zbytecne po dalnici predem danou rychlosti, aby se vycistily. Tady v Rakousku je jiz nekolik mesicu davove silenstvi ze "znecistovacu vzduchu", pomalu kamenuji lidi za to "ze jejich auto ma vyssi spotrebu nez je nutne a ze jedou o metr dal autem nez je nutne". Toho se hned vyuzilo mj. na zvyseni dane na PHM. Nastesti toto silenstvi pomalu uticha a snad uz zase bude klid. Tady bohuzel moc lidi v nekterych smerech moc nepremysli-ekologie. Jaka se udela kampan, takova je pravda...

0 0
možnosti

neřeš

5. 6. 2007 21:20
Audi R10

Pro pitomečky, kteří se nechali zmást raklamou a myslí si, že R10 vyhrálo díky lepšímu dehtovému motoru, bych měl jen takovej dodatek. Ono totiž pravidla zvýhodňují naftové motory, diesly totiž nemají omezený plnící tlak turba, zatímco benzínové motory jsou podle objemu penalizovány. Co to znamená? Že podle odhadů mohou mít naftové motory až o 100kobylek víc což je sakra znát. PS. proti naftě nic nemám sám ji v do auta leji (pro rejpavce je to skutečně diesel), jen nesnášim když se někdo ohání R10. Jo a další věc už neověřená, říká se, že Audi nevstoupilo do závodu s dieselem kvůli víře v tuto technologii, ale prostě si spočítali, že to bude výhodnější.

0 0
možnosti

škodovák

5. 6. 2007 20:48
ER ES

děláme čím dál tím víc a hlavně dieselových

0 0
možnosti

Fitipaldi

5. 6. 2007 20:39
trochu zavání reklamou

Se mi zdá, že to trochu zavání reklamou. Nebo ,že by nešly TDIčka už tak na dračku ? Holt na dražší auta jsou větší marže.

0 0
možnosti

mirek

5. 6. 2007 21:52
Re: trochu zavání reklamou

no TDI dochází dech tak se jich musí urychleně zbavit,než bude pozdě.Jak může být tdi-mechanický řízený 20 let zastaralý  motor ekologičtější než moderní elektronikou řízené motory.

0 0
možnosti

jirka

5. 6. 2007 20:32
rudastraka placa

Mam dojem, ze alfa 159  MJTD je italska, strako, a PD vcetne piezo neni minulotisicileta technologie. To je potom CR taky stara technologie, jen lehce vylepsena na vyssi tlak.Jo, sest kvaltu taky hraje dost velkou roli. (obas). Oba maji DPF a PD melo plnit emise bez DPF, asi to nejde bez chranicu usi pro osadku.

0 0
možnosti

rudastraka

5. 6. 2007 20:21
hahaha

taj to sem se pobavil. kde sou zastanci ruznych dci, hdi jdti a podobne??? stara nemecka technologie z minulyho tisicileti nemka konkurenta

0 0
možnosti

mirek

5. 6. 2007 21:54
Re: hahaha

na papíře a v podobných pseudotestech ne ve skutečnosti jsou to páchnoucí zastaralé motory i přes placené testy od VW,.

0 0
možnosti
MP

tmf

5. 6. 2007 17:04
Něco na tom bude

jak tak koukám, tak jsou tam vesměs dvoulitry nebo podobné motory. Ty jsou vlastně ale svým způsobem o mnoho ekologičtější než HTP. Spotřeba skoro stejná, ovšem uvezou toho víc a rychleji a obvykle i bezpečněji. Kamarád měl HTP, spotřeba 9 litrů, do kopce když jel na chatu tak skoro nevyjel, tak pořídil taky fabii v dieslu, spotřeba skoro poloviční, uveze rodinu i do kopce. Tak co je lepší?

0 0
možnosti
PP

spartaman

5. 6. 2007 17:11
Re: Něco na tom bude

Benzín.

0 0
možnosti
JD

Fjodor Mrtvov

5. 6. 2007 15:02
.

Taky dobře táhne odspodu.R^

0 0
možnosti
JB

chatab

5. 6. 2007 15:19
Re: .

ale jedine chipla, f metle, f plny palbe a na hlinach ;-)

0 0
možnosti
M

Honza

5. 6. 2007 14:41
TDI a ekologický motor???

Proboha, už ty lysohlávky nežerte !

0 0
možnosti

Bitch

5. 6. 2007 16:55
Re: TDI a ekologický motor???

A proč ne? S filtrem a při té spotřebě... Určitě bude ekologičtější než srovnatelný benzin.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...