Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselová Škoda Octavia RS je nejzelenější auto

Ani 170koňový motor nemusí být hrozbou pro své okolí kvůli emisím. Rakouský magazín Auto touring srovnal nové modely podle toho, kolik a jakých škodlivin vypouštějí z výfuků. A za nejekologičtější novinku z 93 porovnaných aut letos vybral Škodu Octavia Combi RS TDI.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

eko-diesel

naftovy motory jsou skutecne nejlepsi

krome common railu jdou lehce upravit na rostlinnyolej.cz

nulove emise CO2, lokalni "vyroba" paliva a skoro polovicni naklady na palivo. Neni treba co resit

0/0
5.6.2007 23:41

qiiz

Re: naftovy motory jsou skutecne nejlepsi

A hlavně - hlavně táhnou už vocpodu ... ;-D

0/0
6.6.2007 12:34

OPčan

Re: Re: naftovy motory jsou skutecne nejlepsi

ale musí to bejt kára v metle a na hlínách, voe. Jinak nejsi kůůl.

0/0
6.6.2007 19:43

Bitch

Re: Re: Re: naftovy motory jsou skutecne nejlepsi

No vida, další kkti... OMG když chcete psát takové pí**viny tak si ušetřete čas radši a vynechte to...

0/0
7.6.2007 17:17

C

Postreh z Rakouska

Cetl jsem to v originalu, bylo to snad v sobotnich OÖ Nachrichten, uz nevim. Problem je v tom, ze vychazeli z udaju vyrobce o spotrebe, neslo o zadny test. Vzali vzdy par modelu aut vedoucich v prodejnosti ve sve tride a dosadili co je potreba. O2 je v nizsi stredni asi pata, nevim presne.O bod horsi nez RS byla O2 s 1.6kou, ktera opravdu za udavanych 6l/100 nejezdi (mel jsem ji mesic z pujcovny), tak jako za udavane hodnoty nejezdi diesly s filtrem pevnych castic, zerou vic a kolikrat se s tim musi jezdit zbytecne po dalnici predem danou rychlosti, aby se vycistily. Tady v Rakousku je jiz nekolik mesicu davove silenstvi ze "znecistovacu vzduchu", pomalu kamenuji lidi za to "ze jejich auto ma vyssi spotrebu nez je nutne a ze jedou o metr dal autem nez je nutne". Toho se hned vyuzilo mj. na zvyseni dane na PHM. Nastesti toto silenstvi pomalu uticha a snad uz zase bude klid. Tady bohuzel moc lidi v nekterych smerech moc nepremysli-ekologie. Jaka se udela kampan, takova je pravda...

0/0
5.6.2007 21:24

neřeš

Audi R10

Pro pitomečky, kteří se nechali zmást raklamou a myslí si, že R10 vyhrálo díky lepšímu dehtovému motoru, bych měl jen takovej dodatek. Ono totiž pravidla zvýhodňují naftové motory, diesly totiž nemají omezený plnící tlak turba, zatímco benzínové motory jsou podle objemu penalizovány. Co to znamená? Že podle odhadů mohou mít naftové motory až o 100kobylek víc což je sakra znát. PS. proti naftě nic nemám sám ji v do auta leji (pro rejpavce je to skutečně diesel), jen nesnášim když se někdo ohání R10. Jo a další věc už neověřená, říká se, že Audi nevstoupilo do závodu s dieselem kvůli víře v tuto technologii, ale prostě si spočítali, že to bude výhodnější.

0/0
5.6.2007 21:20

škodovák

ER ES

děláme čím dál tím víc a hlavně dieselových

0/0
5.6.2007 20:48

Fitipaldi

trochu zavání reklamou

Se mi zdá, že to trochu zavání reklamou. Nebo ,že by nešly TDIčka už tak na dračku ? Holt na dražší auta jsou větší marže.

0/0
5.6.2007 20:39

mirek

Re: trochu zavání reklamou

no TDI dochází dech tak se jich musí urychleně zbavit,než bude pozdě.Jak může být tdi-mechanický řízený 20 let zastaralý  motor ekologičtější než moderní elektronikou řízené motory.

0/0
5.6.2007 21:52

zdenda

Re: Re: trochu zavání reklamou

No, je videt, ze jste odbornik, mechanicky rizene TDI se delalo do roku 93, pokud jde o diesel v OII RS tak je vybaveno dokonce piezo-elektrickymi vstrikovaci. Ale proc se starat a neco si zjistit, kdyz kydat hnuj na TDi je dnes moderni , ze?

0/0
5.6.2007 22:48

mirek

Re: Re: Re: trochu zavání reklamou

co je to za kravinu chrochtávia rs je P-D s mechanický řízeným čerpadlem a jen s pomocnou elektronikou. 

0/0
6.6.2007 16:02

jirka

rudastraka placa

Mam dojem, ze alfa 159  MJTD je italska, strako, a PD vcetne piezo neni minulotisicileta technologie. To je potom CR taky stara technologie, jen lehce vylepsena na vyssi tlak.Jo, sest kvaltu taky hraje dost velkou roli. (obas). Oba maji DPF a PD melo plnit emise bez DPF, asi to nejde bez chranicu usi pro osadku.

0/0
5.6.2007 20:32

rudastraka

hahaha

taj to sem se pobavil. kde sou zastanci ruznych dci, hdi jdti a podobne??? stara nemecka technologie z minulyho tisicileti nemka konkurenta

0/0
5.6.2007 20:21

mirek

Re: hahaha

na papíře a v podobných pseudotestech ne ve skutečnosti jsou to páchnoucí zastaralé motory i přes placené testy od VW,.

0/0
5.6.2007 21:54

tmf

Něco na tom bude

jak tak koukám, tak jsou tam vesměs dvoulitry nebo podobné motory. Ty jsou vlastně ale svým způsobem o mnoho ekologičtější než HTP. Spotřeba skoro stejná, ovšem uvezou toho víc a rychleji a obvykle i bezpečněji. Kamarád měl HTP, spotřeba 9 litrů, do kopce když jel na chatu tak skoro nevyjel, tak pořídil taky fabii v dieslu, spotřeba skoro poloviční, uveze rodinu i do kopce. Tak co je lepší?

0/0
5.6.2007 17:04

spartaman

Re: Něco na tom bude

Benzín.

0/0
5.6.2007 17:11

xxx

Re: Něco na tom bude

1.2 HTP se hodí akorát tak jako pohon stěračů;-D

0/0
5.6.2007 18:57

honza158

Re: Něco na tom bude

1.2. HTP je urcen tak mozna pro 1 duchodce na cestu do Lidlu, ale na delsi cesty nebo nedejboze obsazenejsi auto ten motor neni ... sice maly objem, ale pokud auto nalozite nebo po nem chcete, aby "to jelo" tak je spotreba strasna, ktera dynamice neodpovida :-)

0/0
5.6.2007 20:45

mmm

Re: Něco na tom bude

HTP mam 4roky zima růměr 6,5l a léto 6l, najeto 100tiskm... polibte si blxbečci

0/0
5.6.2007 20:59

okal

Re: Re: Něco na tom bude

Souhlas s mmm, najeto přes 120tis za 3roky s průměrem 7l, z toho polovina  na D1, běžně 130-140km/h. Jo hoši ono to nechce jen dupat na plyn a brzdu, vaše keci o kopcích a důchodcích absolutně neberu, pokud nemáte zkušenost s HTP tak nemelte!

0/0
5.6.2007 21:10

vandit

Re: Re: Re: Něco na tom bude

passat TDI 130PS, prumer 6,7 D1 150-160, 4kolka, jeste neco ?

0/0
5.6.2007 23:04

Karl

Re: Re: Re: Re: Něco na tom bude

Jo, jeste porizovaci cena;-D

0/0
6.6.2007 8:32

mirek

Re: Re: Něco na tom bude

to ale většinou tlačíš eventuelně jseš taženej na laně.

0/0
5.6.2007 21:55

Hekynen

Re: Re: Něco na tom bude

1.8 20V TURBO (benzín, co jiného:-)); mám 5 let, zima průměr 7,8, léto průměr 7,8... Polib si (taky)... ;-D

0/0
5.6.2007 22:25

pikolík

Re: Něco na tom bude

Tak to ten tvůj kámoš musel bejt naprostej blb...

0/0
5.6.2007 21:11

Hekynen

Re: Něco na tom bude

Soudruzi, taková kontrolní otázečka. Jeslipak víte, co znamená zkratka

HTP? Nevíte. Tak já vám to řeknu. Ho/vno To Pojede, vy šmejdi!

0/0
5.6.2007 22:52

Bitch

Re: Re: Něco na tom bude

;-D Tohle vysvetleni zkratky HTP je uz zname dlouho... Obcas me to docela i pobavi v levem pruhu dalnice pri 150km/h ;-D

0/0
6.6.2007 14:25

Bitch

Re: Něco na tom bude

To máš asi kamaráda pěknýho kkta, já s HTP jezdim. Poslední cesta cca před týdnem 40km okresky 100km/h a 40km po D1 130-150km/h se spotřebou podle PP 5,9l. A to s plnym kufrem a čtyřma lidma. A když na to hodně šlapu dostanu se max na 7l, tak tady nekecej něco o devíti...!

0/0
6.6.2007 14:10

Fjodor Mrtvov

.

Taky dobře táhne odspodu.R^

0/0
5.6.2007 15:02

chatab

Re: .

ale jedine chipla, f metle, f plny palbe a na hlinach ;-)

0/0
5.6.2007 15:19

Bitch

Re: Re: .

Trochu ohrany vtip nezda se vam??? Tohle napise nejaky blb snad do kazde diskuze, tak uz toho nechte...

0/0
5.6.2007 16:54

tmf

Re: Re: Re: .

to píšou defensáci a pak na svejch stránkach pomlouvaj všechno co se dá pomluvit

0/0
5.6.2007 16:59

(_._)

Re: Re: Re: .

aby sas neposrál

0/0
5.6.2007 17:18

Hekynen

Re: Re: Re: .

ohraný, ale DOBRÝ! :-)

0/0
5.6.2007 22:26

Bitch

Re: Re: Re: Re: .

Ohraný a ubohý... Je vidět že budete inteligentní lidé když u většiny článků dokážete napsat znova a znova totéž...

0/0
6.6.2007 14:13

RS

Re: .

Temu var

0/0
5.6.2007 17:04

Honza

TDI a ekologický motor???

Proboha, už ty lysohlávky nežerte !

0/0
5.6.2007 14:41

Bitch

Re: TDI a ekologický motor???

A proč ne? S filtrem a při té spotřebě... Určitě bude ekologičtější než srovnatelný benzin.

0/0
5.6.2007 16:55

KocourkovNews

Nejzelenejsi

Tatra 111

0/0
5.6.2007 14:37

spartaman

Re: Nejzelenejsi

Nejzelenějí byla, je a bude Praga V3S a UAZ. V tom vždycky jezdila armáda, proto musí být nejzelenější. ;-D

0/0
5.6.2007 14:38

MegaBorec

Re: Re: Nejzelenejsi

:-)

0/0
5.6.2007 14:45

spartaman

Zákaz

Už by ten TurboDehet měli konečně zakázat.

Akorát to přispívá k tomu, že zakomplexovaní majitelé koncernových pleček machrují na silnicích, aby ostatním ukázali, jak jim to supr táhne vodspodu a kvůli takovým machýrkům v Superbech a Prassatech pak umírají nevinní lidé. Rv

0/0
5.6.2007 14:36

Volf

Re: Zákaz

Vy ale máte veliký komplex. Měl byste s tím něco dělat. A to nemám ani SuperBa, ani Passata, ani Oktávku. Ale napsat, že tito řidiči zabíjí nějak více než ostatní ...:-/

Na silnici může zabít i machýrek ve Škodě 120.;-(

0/0
5.6.2007 15:09

spartaman

Re: Re: Zákaz

Máte pravdu. Zabít může kdokoli, ale koukejte se někdy za volantem kolem sebe. Pak nebudete mluvit o komplexu.

0/0
5.6.2007 15:12

Pegsdfgsdf

Re: Re: Re: Zákaz

Neveril bych tomu, ale ted kdyz jsem zacal vic jezdit, tak jsem zjistil, ze kdyz nekdo riskantne predjizdi, tak je to na 90% Oktavka v Tdicku a nejlip ve stribrny metle, proste ty lidi co si to kupuji maji nejaky komplex.

0/0
5.6.2007 16:10

MegaBorec

Re: Re: Re: Re: Zákaz

Spis maji pocit, ze maji nejsilnejsi vozitko na silnici a podle toho se chovaj. Ochcavka v turbodechtu a stribrny metle je pro me uz skoro synonymum pro hovado za volantem. Ja jedzim vicemene predpisove, ale TDi si na silnici dycky rad vychutnam...

0/0
5.6.2007 16:20

NovoCZ

Re: Re: Re: Re: Re: Zákaz

"TDi si na silnici dycky rad vychutnam" - ty budeš pěkný Pako, právě kvůli takovým se na silnicích umírá. Řek bych že máš Opla ... (Y)

0/0
5.6.2007 16:56

RS

Re: Re: Re: Re: Re: Zákaz

Já ten pocit vůbec nemám že mám nejsilnější auto.Je to normální auto nižší střední třídy a jsem s nim spokojen.Mám pocit že problémy tady řeší zakomplexovaný Joudové.Když mě dojede Favorit a naznačí mi že chce jet po běžné silnici víc než mých tachometrových 105,mile rád jdu co nejvíc ke straně a dám blinkrem znamení že cesta je volná.Často jsou zejména mladší řidiči v šoku-efekt otevřených dveří do které chce dotyčný vyrazit ramenem. 

0/0
5.6.2007 17:22

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákaz

Škoda, že nejsou všichni takoví.

0/0
5.6.2007 17:27

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákaz

Tak jsem si to tady přečetl ty žvásty a musím říct, že jste asi nikdy nesledoval žádný statistiky. Nejvíce bouraj řidiči mezi 25-34lety ( velký nárust je mezi 18-20lety ) a o typ nebo barvu vozu vůbec nejde. Proč myslíte, že je nejvíce prasat v oktávkách ? Nebude to náhodou tím, že jsou nejprodávanějším autem v Čechách ? Tady nejsme v armádě, kde se vyžaduje dodržování zákonů do puntíku. Ale i kdyby všichni lidi světa ctili zákony demokracie, vám by to stejně něco vadilo. A v tom tkví váš komplex, protože by to všechno nebylo podle vás ! Vám prostě bude pořád něco vadit ! Ať je to rychlá nebo pomalá jízda.

0/0
7.2.2008 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.