- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
krome common railu jdou lehce upravit na rostlinnyolej.cz
nulove emise CO2, lokalni "vyroba" paliva a skoro polovicni naklady na palivo. Neni treba co resit
A hlavně - hlavně táhnou už vocpodu ...
Cetl jsem to v originalu, bylo to snad v sobotnich OÖ Nachrichten, uz nevim. Problem je v tom, ze vychazeli z udaju vyrobce o spotrebe, neslo o zadny test. Vzali vzdy par modelu aut vedoucich v prodejnosti ve sve tride a dosadili co je potreba. O2 je v nizsi stredni asi pata, nevim presne.O bod horsi nez RS byla O2 s 1.6kou, ktera opravdu za udavanych 6l/100 nejezdi (mel jsem ji mesic z pujcovny), tak jako za udavane hodnoty nejezdi diesly s filtrem pevnych castic, zerou vic a kolikrat se s tim musi jezdit zbytecne po dalnici predem danou rychlosti, aby se vycistily. Tady v Rakousku je jiz nekolik mesicu davove silenstvi ze "znecistovacu vzduchu", pomalu kamenuji lidi za to "ze jejich auto ma vyssi spotrebu nez je nutne a ze jedou o metr dal autem nez je nutne". Toho se hned vyuzilo mj. na zvyseni dane na PHM. Nastesti toto silenstvi pomalu uticha a snad uz zase bude klid. Tady bohuzel moc lidi v nekterych smerech moc nepremysli-ekologie. Jaka se udela kampan, takova je pravda...
Pro pitomečky, kteří se nechali zmást raklamou a myslí si, že R10 vyhrálo díky lepšímu dehtovému motoru, bych měl jen takovej dodatek. Ono totiž pravidla zvýhodňují naftové motory, diesly totiž nemají omezený plnící tlak turba, zatímco benzínové motory jsou podle objemu penalizovány. Co to znamená? Že podle odhadů mohou mít naftové motory až o 100kobylek víc což je sakra znát. PS. proti naftě nic nemám sám ji v do auta leji (pro rejpavce je to skutečně diesel), jen nesnášim když se někdo ohání R10. Jo a další věc už neověřená, říká se, že Audi nevstoupilo do závodu s dieselem kvůli víře v tuto technologii, ale prostě si spočítali, že to bude výhodnější.
Se mi zdá, že to trochu zavání reklamou. Nebo ,že by nešly TDIčka už tak na dračku ? Holt na dražší auta jsou větší marže.
no TDI dochází dech tak se jich musí urychleně zbavit,než bude pozdě.Jak může být tdi-mechanický řízený 20 let zastaralý motor ekologičtější než moderní elektronikou řízené motory.
Mam dojem, ze alfa 159 MJTD je italska, strako, a PD vcetne piezo neni minulotisicileta technologie. To je potom CR taky stara technologie, jen lehce vylepsena na vyssi tlak.Jo, sest kvaltu taky hraje dost velkou roli. (obas). Oba maji DPF a PD melo plnit emise bez DPF, asi to nejde bez chranicu usi pro osadku.
taj to sem se pobavil. kde sou zastanci ruznych dci, hdi jdti a podobne??? stara nemecka technologie z minulyho tisicileti nemka konkurenta
na papíře a v podobných pseudotestech ne ve skutečnosti jsou to páchnoucí zastaralé motory i přes placené testy od VW,.
jak tak koukám, tak jsou tam vesměs dvoulitry nebo podobné motory. Ty jsou vlastně ale svým způsobem o mnoho ekologičtější než HTP. Spotřeba skoro stejná, ovšem uvezou toho víc a rychleji a obvykle i bezpečněji. Kamarád měl HTP, spotřeba 9 litrů, do kopce když jel na chatu tak skoro nevyjel, tak pořídil taky fabii v dieslu, spotřeba skoro poloviční, uveze rodinu i do kopce. Tak co je lepší?
A proč ne? S filtrem a při té spotřebě... Určitě bude ekologičtější než srovnatelný benzin.