- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano je to úsměvné, patrně jde o zavádění novinek, které už konkurence dávno zavedla...
Ale abych se nezřekl objektivity - je pravda, že teď toho má VW asi opravdu dost, ale ono to vše souvisí s dlouhodobějšími tendencemi a tam už by to bylo horší.
Mnohem zajímavější by bylo srovnání zavádění novinek pro určitou cenovou kategorii nebo třídu v delším časovém horizontu a pak také zavádění těchto novinek do základní výbavy. Třeba adaptivní tempomat od Fordu se mi zdá skvělý, ale kolik procent kupců si ho za těch 50tisíc(?) koupí?
Studie německé univerzity a na čele němečtí výrobci... to bude asi moc objektivní, když třeba Fiat flákli jako nejméně inovativní a přitom lídr VW dodneška nemá motor na úrovni FIRE z konce devadesátých let a JTD od Fiatu koupil... to je fakt dobrej fór
Na vysoké škole v německém Bergisch Gladbachu... za nejvíce inovativní firmu vybrala koncern Volkswagen...
Že by slavné TDi ???
Poslední dobou velmi často platí, že není vše dobré, co je zrovna moderní. Bývá to spíš krok zpět, pouze s použitím "moderních" materiálů.
co vim ze sve firmy, tak VW je prebornik na nekdy nesmyslna vylepseni, ktera stoji hromadu penez
jo pokrok nezastavíš :o)
zajímavý spíš je, že se ukazuje že třeba Hyundai opravdu co neobšlehne to nemá :o)