Diskuze
Europarlament bude hlasovat o zákazu aut rychlejších než 162 km/h
Děkujeme za pochopení.
Chris Davies
JSEM DEBIL
Omlouvám se všem, jsem ten poslanec který to vymyslel. Hned staáhnu ten návrh. Je to blbost. Jdu se oběsit čauu
kjkjkj
je treba jezdit bezpecne!
jsem pro zavedeni maximalni rychlosti 30km/h vsude, i na dalnici. a auto vam rovnou pri prekroceni rychlosti vystavi pokutu.
Guvnožrout
CO2
By mně teda zajímalo, kolik toho CO2 vyprodukuje na kilometr blbej eurohumanoid.
marco
LEtadla
Tak co třeba omezit rychlost letadel na 200km/h...dobrej nápad ne???
Nawia
Europarlament bude hlasovat o zákazu aut rychlejších než 162 km/h
a kazdej poslanec napise na svuj hlasovaci listek, jakou rychlosti k tomu hlasovani prijel
jim
Limity?
Jezdím od 18, tj. 12 let bez nehody. Dálnice 150-170 běžná cestovní rychlost, bez problémů. 130 je opravdu limit vhodný pro minulé století
ja
Re: Limity?
jde taky o to, ze ty dalnice byly konstruovany pro rychlosti 110 km/h.
to neznamena, ze kdyz ti tece mliko po brade a jeste jsi neboural, ze se to zitra nemusi zmenit...
NTPT
omezovače
a zejména europoslancům a zejména zeleným POVINNE namontovat do vozidel omezovače výkonu, rychlosti a emisí.
Jintaj
Bylo by to stupidní opatření
Jsou auta, která při rychlosti sotva poloviční než je těch 160 produkují mnohem jedovatější zplodiny než CO2 a jsou auta, která se jistě brzy rozšíří na naše silnice a jejich produkce CO2 bude i při 250 téměř nulová (např. BMW-7 HYDROGEN). Takže takovéhle diktátorské manýry některých populistů jsou pro smích...bohužel jen do té doby, než se dostanou do skutečného zákona
QT1
Re: Bylo by to stupidní opatření
Především není dnes u nových aut problém s CO2, všechny mají minimálně Euro IV, problém jsou samozřejmě ojetiny. A taky oxidy dusíku, kterými se zelení moc nezabývají. U dieselů jsou to zase prachové částice, u benzínu i dieselu pak vzniká pár dalších karcinogeních látek. Tohle všechno dělá větší bordel u země, ne ve stratosféře.
mad maxipes fik ...
vsetci vidlaci v znameni 007
Rozumne by bolo obmedzit rychlost na max 140. Auto je dopravny prostriedok, nie nastroj pre polointeligentnych chlapcov masirujucich si ego nebezpecnou jazdou. S obmedzenim vykonu je to vsak ina kava. Tym padom by bol clovek nuteny kupovat podradne auto s maloobjemovym motorom co zavana nutenou uniformitou dob minulych. Ale pokial sa nepresadi pohon na ine ako fosilne paliva je taketo okresavanie nanestastie asi jedine mozne riesenie. Z hladiska bezpecnosti je to rozumne teraz aj potom. Pokial sa ponecha dispozica na strane ludskej vole, je iste ze pre taky ci makovy dovod pravidlo vzdy niekto porusi. A jazda podobne vysokou rychlostou je ako nelegalna tak nebezpecna, takze nexistuje rozumny dovod preco by ju malo mat moznost bezne vozidlo dosiahnut. To nieje sloboda, to je moznst porusovat pravidla/ohrozovat druhych. ...A teraz nastala prava chvila aby sa otvorila pandorina skrinka idiocie a horeuvedeny druh ludi zacal svojimi zlcovitymi nezmyslami reagovat na moj prispevok.
JT
Re: vsetci vidlaci v znameni 007
A proc bych nemohl jezdit na nasich silnicich autem, ktere muze dosahnout vyssi rychlosti, kdyz s tim samym vozem chci jezdit i v zemi, kde neni rychlost misty nijak omezena? Jedinym resenim neni omezovat rychlost, ale zdanit palivo tak, aby vytezek teto dane sel primo na uhradu skod na zivotnim prostredi. To je spravedlive reseni - kdo vic znecistuje, ten vic plati.
Vidim, ze touha regulovat druhe je pevne zakorenena i jinde nez v CR. Nakonec zkoncime jako ve Francii, kde spousta mladych lidi touzi po kariere statniho byrokrata. :-((
nn
Zacinam pomalu nesnaset EU ...
By me zajimalo, jestli i Europoslanci budou jezdit v lenivych vozech, nebo prosadi nejake vyjimky.
A jestli tohle ustoji napr. znacka Rolls-Royce, jez bude mit se svymi 7l motory trosku problem se vejit. (A kdo by si koupil lineho RR?)
Jakub
Re: Zacinam pomalu nesnaset EU ...
Europoslanci lítají letadly mezi Bruselem a Štrasburkem jako o závod. Těm je nějaký gram CO2 jedno...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!