- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Omlouvám se všem, jsem ten poslanec který to vymyslel. Hned staáhnu ten návrh. Je to blbost. Jdu se oběsit čauu
jsem pro zavedeni maximalni rychlosti 30km/h vsude, i na dalnici. a auto vam rovnou pri prekroceni rychlosti vystavi pokutu.
By mně teda zajímalo, kolik toho CO2 vyprodukuje na kilometr blbej eurohumanoid.
Tak co třeba omezit rychlost letadel na 200km/h...dobrej nápad ne???
a kazdej poslanec napise na svuj hlasovaci listek, jakou rychlosti k tomu hlasovani prijel
Jezdím od 18, tj. 12 let bez nehody. Dálnice 150-170 běžná cestovní rychlost, bez problémů. 130 je opravdu limit vhodný pro minulé století
jde taky o to, ze ty dalnice byly konstruovany pro rychlosti 110 km/h.
to neznamena, ze kdyz ti tece mliko po brade a jeste jsi neboural, ze se to zitra nemusi zmenit...
a zejména europoslancům a zejména zeleným POVINNE namontovat do vozidel omezovače výkonu, rychlosti a emisí.
Jsou auta, která při rychlosti sotva poloviční než je těch 160 produkují mnohem jedovatější zplodiny než CO2 a jsou auta, která se jistě brzy rozšíří na naše silnice a jejich produkce CO2 bude i při 250 téměř nulová (např. BMW-7 HYDROGEN). Takže takovéhle diktátorské manýry některých populistů jsou pro smích...bohužel jen do té doby, než se dostanou do skutečného zákona
Především není dnes u nových aut problém s CO2, všechny mají minimálně Euro IV, problém jsou samozřejmě ojetiny. A taky oxidy dusíku, kterými se zelení moc nezabývají. U dieselů jsou to zase prachové částice, u benzínu i dieselu pak vzniká pár dalších karcinogeních látek. Tohle všechno dělá větší bordel u země, ne ve stratosféře.
Rozumne by bolo obmedzit rychlost na max 140. Auto je dopravny prostriedok, nie nastroj pre polointeligentnych chlapcov masirujucich si ego nebezpecnou jazdou. S obmedzenim vykonu je to vsak ina kava. Tym padom by bol clovek nuteny kupovat podradne auto s maloobjemovym motorom co zavana nutenou uniformitou dob minulych. Ale pokial sa nepresadi pohon na ine ako fosilne paliva je taketo okresavanie nanestastie asi jedine mozne riesenie. Z hladiska bezpecnosti je to rozumne teraz aj potom. Pokial sa ponecha dispozica na strane ludskej vole, je iste ze pre taky ci makovy dovod pravidlo vzdy niekto porusi. A jazda podobne vysokou rychlostou je ako nelegalna tak nebezpecna, takze nexistuje rozumny dovod preco by ju malo mat moznost bezne vozidlo dosiahnut. To nieje sloboda, to je moznst porusovat pravidla/ohrozovat druhych. ...A teraz nastala prava chvila aby sa otvorila pandorina skrinka idiocie a horeuvedeny druh ludi zacal svojimi zlcovitymi nezmyslami reagovat na moj prispevok.
A proc bych nemohl jezdit na nasich silnicich autem, ktere muze dosahnout vyssi rychlosti, kdyz s tim samym vozem chci jezdit i v zemi, kde neni rychlost misty nijak omezena? Jedinym resenim neni omezovat rychlost, ale zdanit palivo tak, aby vytezek teto dane sel primo na uhradu skod na zivotnim prostredi. To je spravedlive reseni - kdo vic znecistuje, ten vic plati.
Vidim, ze touha regulovat druhe je pevne zakorenena i jinde nez v CR. Nakonec zkoncime jako ve Francii, kde spousta mladych lidi touzi po kariere statniho byrokrata. :-((
By me zajimalo, jestli i Europoslanci budou jezdit v lenivych vozech, nebo prosadi nejake vyjimky.
A jestli tohle ustoji napr. znacka Rolls-Royce, jez bude mit se svymi 7l motory trosku problem se vejit. (A kdo by si koupil lineho RR?)
Europoslanci lítají letadly mezi Bruselem a Štrasburkem jako o závod. Těm je nějaký gram CO2 jedno...