Diskuze
Škoda už začala prodávat octavie vyrobené v Číně
Děkujeme za pochopení.
engels
(
mam O II 2,0 TDi jeden rok a auto je více v servisu jak na cetách. např, mám už třetí setrvačník, druhý alternátor, dne smi přestal fungovat "palubní počítač", druhé sání, odchází mi turbo, .......... , ložiska v kolech, při první příležitostí se jí zbavím
Dotaz
Jak asi vypadá?
Někde jsem viděl fotku údajné čínské Octavie, která měla masku jako nějaký VW. Který model se v Číně vlastně vyrábí - není to náhodou původní Octavia?
Fitipaldi
takže o důvod víc, jak se Skoda WV vyhnout
Zpočátku auto o kterém se dalo uvažovat, až na pár drobných much. Cena sice hodně přemrštěná, s nízkou úrovní výbavy a některé drobné konstrukční nedostatky, jinak OK. Auto z Číny raději nikdy. Po zkušenostech např. s elektronikou kde zmetkovost dosáhla 30 %, bych si u auta netroufl.
Huh
Re: takže o důvod víc, jak se Skoda WV vyhnout
Ty jsi trubec, co ? Dneska je skoro všechno vyráběné v Číně, je tam prostě levná pracovní síla - ale hlavně pro tebe: Autor sám uvádí, že ta auta vyráběná v Číně jsou určena převážně pro čínský trh (ty další nejspíš pro okolí). Snad si nemyslíš, že to v Číně levněji vyrobí a pak to budou ládovat vlakem zpět do ČR ?
hugo
šupáci
Ale že se to prý prodává pod značkou VW to neříká nikdo, páš škoda tam má registraci od Plzeňský škody a tak tam auta Škoda jezdit nemůžou
medick
anebo... činská oktávie je hezčí a má lepší matroše
tak jste to chteli rict? ze aby se prodavala v tamni konkurenci, tak musi panecku trochu lepe vypadat a mit i trochu bohatsi zakladni vybavu...
rok
az bude v Cine takovy stupen motorizace co v Evrope
pak nebude na zemi jiz zadny kzslik. Hlavne, ze se globalni hraci staci napakovat, kdzy jim to trh dovoli. Pak to bude stejne vsem k prdu a planeta pujde do haje
Pan L
Úspěch
...no a v ČR je symbolem úspěchu černej plast, v lepších případech metla (voe), hlíny (voe), spojler (voe), TDI (voe voe) a točák vocpoda (voe)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha