Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Řidič už není potřeba, je tu volant s mozkem

Vědci z Portsmouthské univerzity oznámili, že vynalezli "inteligentní" volant.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

geroc

13. 6. 2007 9:31
Ach jo

Že na těchnětu píše banda technických analfabetů to u některých výtvorů rozdýchám dost těžce, a teď už se články toho typu objevují i tady.:-(

0 0
možnosti

Taxi

12. 6. 2007 20:44
Prulom?

Jaky prulom? Podobny system u letadel funguje uz hrozne dlouho. Je hezky ze konecne nekoho napadlo to aplikovat v tak velkem rozsahu i u auta, ale nic prulomoveho na tom neni. Koneckoncu cestecne uz auto podobne veci umi, ruzne systemy jsou toho dukazem. Jestli to aplikuji i na volant, tak nicmene zacinam mit trochu strach - jakokoli mala chyba by mohla byt fatalni.

0 0
možnosti

12. 6. 2007 20:15
a co, že to bude dělat?

Nějak mi to z článku není jasný. Bude to při přetáčivém smyku dávat samo kontra nebo když to člověku jednou ujede třeba ve 50 km/h, tak mu to nedovolí jet rychleji?

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

13. 6. 2007 10:39
Re: a co, že to bude dělat?

Tak chytré to ještě není. Zatím to jen při přetáčivém smyku dává vybrat melodie na pohřební obřad a pokud nedojde k nárazu tak zatleská.

0 0
možnosti
KD

AssA

12. 6. 2007 18:56
Už se těším na první

DriveByWire u letadel už FlyByWire normál tak proč ne auta.;-)

0 0
možnosti
RB

roba21

12. 6. 2007 18:56
He?

Informační hodnota článku nula a k tomu ukradená fotka z Internetu.

Paráda. :-)

0 0
možnosti
KD

CubA21

12. 6. 2007 18:57
Re: He?

Jj, alespoň zdroj by uvést mohli.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...