- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že na těchnětu píše banda technických analfabetů to u některých výtvorů rozdýchám dost těžce, a teď už se články toho typu objevují i tady.
Jaky prulom? Podobny system u letadel funguje uz hrozne dlouho. Je hezky ze konecne nekoho napadlo to aplikovat v tak velkem rozsahu i u auta, ale nic prulomoveho na tom neni. Koneckoncu cestecne uz auto podobne veci umi, ruzne systemy jsou toho dukazem. Jestli to aplikuji i na volant, tak nicmene zacinam mit trochu strach - jakokoli mala chyba by mohla byt fatalni.
Nějak mi to z článku není jasný. Bude to při přetáčivém smyku dávat samo kontra nebo když to člověku jednou ujede třeba ve 50 km/h, tak mu to nedovolí jet rychleji?
Tak chytré to ještě není. Zatím to jen při přetáčivém smyku dává vybrat melodie na pohřební obřad a pokud nedojde k nárazu tak zatleská.
DriveByWire u letadel už FlyByWire normál tak proč ne auta.
Informační hodnota článku nula a k tomu ukradená fotka z Internetu.
Paráda.