Diskuze
Rakouský soud zakázal poměrové měření rychlosti
Děkujeme za pochopení.
inkvizitor2005
"střední pražský okruh"
Redaktor zdá se trochu zaspal dobu, dnes už existuje pouze vnitřní a vnější, nikoliv střední okruh
tom.tore
Rozvnost před zákonem
Ono již samotný fakt, že obec je provozovatelem radaru, správním orgánem rozhodujícícm o trestu a příjemcem pokuty je více než sporný, kde je nazávislost soudce a rovnost stran před zákonem? Je to stejné jako by si soudce provozoval vlastní věznici a zajištoval její obsazenost svými rozhodnutími. To, že obce ve svém rozpočtu plánují příjmy z pokut hovoří za vše.
OndraTM
Kdyby tak fungovaly i naše soudy...
Poměrové měření rychlosti, způsobem jaký byl v Rakousku a jaký je v např. právě v Praze je nesprávný. Kde je prevence, když mi pošlou pošlou předvolání za měsíc nebo delší dobu ...navíc je zde problém s bodovým systémem. Po dvou třech měsících přijdou 2 nebo více předvolání, a body..v tahu. Řidič nemá nejmenší možnost si přestupek uvědomit a třeba začít jezdit pomaleji, třeba už jen kvůli hrozbě ztráty ŘP. Rychlost by měla být měřena v provozu a postihy udělovány bezprostředně po spáchání přestupku, platba výhradně blokově.
inkvizitor2005
Re: Kdyby tak fungovaly i naše soudy...
Prevence je přece taková, že tam máš ceduli, že se jedná o měřený úsek. Někde chybí, pravda, třeba v Mrázovce myslím není. Na D5 je u tunelu Valík dokonce napsáno "RADAR!!!!!"
Ještě by tam mělo být napsáno "Pro Vaší bezpečnost - automatická radarová kontrola" jak ve Francii a je to.
corvus
děsím se
No úpřimně se děsím, jestli se podobné rozhodnutí dostane do ČR, kde velká část mobilní populace má plno keců o tom jak se dá jezdit bezpečně i ve 180km/h a jak ježdění deadesátkou zdržuje. No nevím jak ostatní, ale osobně největší zdržení na dálnici (nejen) vždy zažiju díky trotlům, co je jeli 150 a více a potom vyprošťování vraku jejich auta vytvoří kolony na desítky minut. Jsem jednoznačně pro úsekové měření rychlosti. Samozřejmě ale s rozumnou tolerancí dle aktuální situace (před školou méně, na dálnici více).
Chris Kelvin
Re: děsím se
To nebývá vrak jejich auta, ale auta někoho, koho svým myškováním donutili prudce zabrzdit a poté to do nich našil někdo, kdo pro změnu zase kufroval. Pravý viník zpravidla ujíždí bez následků a pak má na internetových diskusích plnou hubu keců o tom, jak je 180 bezpečná rychlost na D1....
Jo, už jsem podobnou situaci viděl a málem i zažil na vlastní kůži
Ach jo (bls1)
Jak asi rozhodne soud?
Až bude projednávána žaloba na stát od pozůstalých po nehodách způsobených vysoce překročenou rychlostí? Myslím, že je jen otázkou času, kdy se my daňoví poplatníci pěkně prohneme. Někdo dodržoval státem nařízenou rychlost a sejmul ho jiný, který tu rychlost překročil třeba o 50 km/h a stát přitom měl technické prostředky, aby takové porušení zákona zachytil a trestal, ale neučinil tak. Až se to stane nějakému občanovi USA, tak se nedoplatíme.
petr_sleder
Větší problém,
než pokuta za rychlost je další ztráta soukromí. Za pár let už nebudete moci ani vystrčit nos z bytu, aby vás nezaznamenala nějaká kamera nebo jiné špiclovací zařízení.
Nawia
Re: Větší problém,
to uz tady mame nekolik let, za par let te bude kamera sledovat i v byte
Hajný-lesa pán
Česká policie žádné poměrové radary v Praze rozhodně nemá
Aiwan
Re: Česká policie žádné poměrové radary v Praze rozhodně nemá
A co jižní spojka ? Hochu ty budeš určitě vidlák z vesnice , nebo máčko z brna.
josef
hlupáci
proč to rušej ? když někdo jede rychlke musí za to bejt potrestanej ne ? fakt se těm rakouskejm soudum divim. já jezdím 40 - 80 - a na dalnici 110 až 120 a nikoho a ničeho se nemusim bát. já bych řidičům který jězděj víc jak 50 - 90 - 130 sebral řidičák na čtyři roky. to by si dal každej majzla a dodržoval předpisy jako já. lidi neblbněte a jezděte podle předpisu. jediný co bych zrušil je to svícení ve dne když je vidět. to vymyslel nějakej slepej úředník.
rybizek
zadny pomerovy radary! Chci si jezdit podle svyho a ne jak nejakej populistickej blbec vymysli, aby se zviditelnil.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Stavební pozemky 2908 m2
Radnice, okres Rokycany
4 333 000 Kč