Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Land Rover, ten opravíte drátem a kladivem

Nemá žádnou elektroniku a je opravitelné i ve velmi primitivních podmínkách a hlavně: projede snad všude. Třiapadesát terénních vozů legendární značky Land Rover se sjelo do Přeštic na šestý ročník mezinárodního setkání automobilů tohoto britského výrobce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hugo z hor

LAND CRUISER RULEZZZ

Land ROver u nás trpí solí na silnicích, už sem viděl pár koskou s podvozkem na sráč. Co se týče opravitelnosti tak starý auta sou dycky jednoduchý a dobře se opravujou, nicméně třeba oprava discovery je utrpení, protože při výrobě nikdo nemyslel, že se v tom bude někdo vrtat. Land rover je velmi nepohodlný. Já jezdím Land Cruiserem 70 a Defíka bych nechtěl ani zadarmo,  vysněnou mám LC80 která je velká, pohodlná, slušně vybavená a projede všechno.

0/0
7.10.2007 10:34

Michal

JJ defender

Hmmm tak možná ho opravim drátem a kladivem ale ať dělám co dělám tak to aouto je těžký takže zapadne a má línej motor takže se nevyhrabe :-)) .. ale jinak je to ještě ta lepší představa off roadu -- určitě to vyjede dál než SUV ale tim končí .. sucho a terén jo .. hrabání ne :-))Rv

0/0
21.6.2007 23:17

Re: JJ defender

Tak to bude závada mezi sedačkou a volantem! :-)  Každý auto je jenom stroj... a záleží na tom, co ho "vodí"...  s defendrem jsem zapadnul jenom jednou. Jen jednou! A to jsem s ním projel i po hrázi rybníka...  kdy jedny levý kola jely ve vodě a pravý po tom náspu...  když jsme pro Defíka chtěli jet s traktorem, tak se tam nemohl dostat. ;-)  Na druhý pokus jsme jeli s "lesákem"... a ten už to pořídil - chytil se těma vidlema za strom a stahoval mě navijákem... a já jsem u toho hrabal všema 4. :-) 

0/0
24.6.2007 21:21

Re: Re: JJ defender

Defík je fajn. Dělal jsem řidiče na akci CAC leasingu v Orlických horách...  říkali mi "pan defender". ;-) Jezdili jsme po sjezdovce hluboko do noci...  nahoře jsem se otáčeli kolem rolny lanovky a zase jsme jeli zpátky.  Nejsem takový zvíře - bylo to povolený správcem chráněný krajinný oblasti...

0/0
24.6.2007 21:23

Mám LR, rád, FAKT!

Něco jsem se s inima najezdil... a doufám, že se ještě svezu. Ale ten článek je napsanej úplně blbě!! Autora by měli utratit...  pro výstrahu.  :-P

0/0
21.6.2007 17:38

beran

pověra

Tak nevím. Dělal sem půl roku v irsku, kde to mají pro landovery kousek. Občas sem viděl nějakého discovery, nebo freelandera. Defendra sem neviděl jediného.Celkově převládaly toyoty, nějaké nisany, nebo mitsubishi. S tím, že to nrbyly machr káry jak u nás. Byly to pracovní auta. Šéf třeba za svojí toyotou tahal na vůzku bobcat.

0/0
21.6.2007 15:11

mar10

paralely

"opravite dratem a kladivem" a este kombinackami- tak presne toto pisali aj v casopise stop z roku 1987 alebo 1988, ked uverejnili prebraty clanok- test z nejakeho zapadonemeckeho motoristickeho casopisu o Skode 130 Rapid. Zaver toho clanku vyznel zvlast povzbudivo, ked jeho autor doslova napisal, ze za cenu Skody 130 rapid si v NSR kupite iba ak nejakych "Japoncov" a lacnych "Talianov", pricom na rozdiel od nich, pri Skode 130 Rapid mate aspon pocit, ze jazdite v skutocnom aute.

0/0
21.6.2007 8:53

JTR

Hmmm???

Land Rover opravíte drátem a kladivem??? I toho Freelandra??? Žádná elektronika??8-o8-o ;-D;-D

0/0
21.6.2007 8:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.