- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsme tak vjeli v 93´ roce s Favoritem do Rakous a hned za hranicemi stál kamion s nájezdy a u něj policajti. Autíčko šup do něj, kontrola emisí, světel, brzd- A už jsme šupajdili zpátky do česka seřídit brzdy, protože zadní levé vůbec nebrzdilo. Majitel příhraničního servisu nestíhal byli jsme ten den asi 30-tí. Takže 50 měřících kamionů s policajty pro ČR nosntop v provozu a za půl roku jsou silnice plné bezchybných vozů.
Co je to STk, dam kamošovi dvojku a přivezemi čislo včetně technické a emisí na auto jake mu nadiktuji, včetně nového techničáku
Kamera na STK nic neřeší, byl to asi další hezkej úplatek a tvrdí se, že to k něčemu je. Co by pomohlo na odchytávání starých vraků všech kategorií by bylo mobilní měření emisí, jednoduché, snadné, rychlé, účinné, ale velice nepopulární pro podstatnou část voličů a proto to není.
Úplná blbost to není... část podvodů to eliminuje, ale samozřejmě ne všechny...
"Benevolentní technické kontroly považují odborníci za jednu z příčin stárnutí tuzemského vozového parku a velkého přílivu ojetých aut ze zahraničí." Silně pochybuji, že někdo z majitelů aut starších 20 let má na novější a bezpečnější auto, ale jen tak bezdůvodně si ho nekoupí. Buď je to srdeční záležitost a pak ty peníze investuje do zlepšení technického stavu nebo nebude jezdit vůbec. Osobně znám spíš případy, kdy na lepší auto neměli, ale přesto si ho koupili na dluh.
Jo tak se zbavíte vraků 20let starejch, který se pohybujou po silnicích cca 70-100Km/h a přibude posvařovanejch bouráků 10let starejch pohybujících se 200Km/h
Mám ovšem obavu, že to co se dělo doteď, že auto dostalo platnou STK, aniž by se účastnilo, se bude dít i nadále s rozdílem, že kvůli kameře si jenom linkou projede a nad závadami se zavřou oči.
Tohle není bič na chudé, staré auto může být klidně v dobrém stavu. Jde jen o to zamezit, aby silnice nebrázdila auta, kterým sem tam něco upadne nebo třeba dokonce nebrzdí. Podle statistik těch havárií vlivem špatného technického stavu zase tak velké procento není. Ovšem kdo nemá na to, aby auto udržel v provozuschopném stavu, tak má velmi obtížně i na benzín neboť plná nádrž u Škody 120 je pomalu dražší než většina dílů, které se dají pořídit.
to bych neradil, staci pak mala bouracka hodi se to na tebe, protoze by jsi nemel STK. nedoplatis se, protze to pojistovna odmitne zaplatit....
Hlavně přestárlé škodovky, trabanty a další takové trosky už nebudou brázdit naše silnice.
Přesně tak! Plazit se půl hodiny za trabantem 20-30 km/h do kopce, kde ho není kde předjet, to je fakt o nervy...
Po reformě další bič na chudý? Lidí nebudou mít co žrát, ale budou si muset kupovat nové Mercedesy aby mohli hodit dítě do školy, nebo k lékaři.