Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nebezpečná čínská auta: další hrozivý crash test

Velký čínský sedan Brilliance BS6, který chce dobývat evropské trhy, propadl v crashtestu. Za ochranu cestujících při čelním nárazu obdržel v nárazové zkoušce podle metodiky Euro NCAP jedinou hvězdičku z maximálních pěti. Ochrana dětí v autosedačce je na tříhvězdičkové úrovni (maximum je 5).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trabik97

trabant

Tak to je na 100% horší než trabant:-©

0/0
4.7.2008 9:41

svoby

Otřesné

To se mi snad jenom zdá, že čínani chtěji prodávat tento vůz u nás. Chtěl bych vidět,kdo si tuto rakvárnu koupí. Může se rovnou rozhodnout pro skok z mostu.Rv;-€

0/0
23.6.2007 22:01

Bee

Aveo = také 1*

Skvělý vůz, jako ,,Ševrolet" Aveo - 1* v crash testu, cena již od 189.000.....

0/0
22.6.2007 15:48

Křídloryba

Super

Hola lůzo, auta pro vás. Za rok provozu vás polovina vychcípe a ušetříme na dávkách. ;-D;-D Topole, dej na to dotace :-)R^

0/0
22.6.2007 8:53

Janina7

Re: Super

Hele ty chytráku, lůza peče housky a chleba, zabíjí hovězí a vepře, seje a orá pole, staví domy a hypermarkety! Též staví a opravuje silnice. Možná blbě, ale dělá to tak, jak ji řídí chytráci tvého typu!!

0/0
22.6.2007 9:09

kluboš

Re: Re: Super

tenhle jeliman sotva někoho řídí. tipuju na majitele uplivaný večerky nebo podobného pana velkopodnikatele :)

0/0
22.6.2007 9:37

rudastraka

zakazat

zakazte tyhle nebezbecny plechovky. nechci se potkat s nekym, do kteryho lehce tuknu, a z tyhle rakve ho odvezou funebraci a ja pujdu do chladku. meli by udelat specielni zakony pro ty co si prdel budou vozit v tehle hruzach a pripadna zraneni se pro viniky nehod budou budou posuzovat o stupen mene. tezke zraneni jako lehke, smrt jako tezke.

0/0
22.6.2007 8:29

marconi

dodatek

Výrobní cena klesá s množstvím,takže i ta cena může při vyšší kvalitě klesat.Jenže je tady marketing,neboli nauka jak prodat věc co nejdráž.:-)

0/0
22.6.2007 8:21

marconi

dočasná pravda

Asi máte všichni krátkou paměť a už jste zapoměli jak na tom byla naše Škoda.Kolik času stačilo na to,aby se z ní stala úspěšná značka?I kdyby číňané v Evropě neprodali jedinné auto tak jim stále zůstává domácí trh,druhý největší na světě.Stačí aby poslali pár miliónů lidí na studia a na pár let dobře zaplatili evropské nebo japonské odborníky a za pár let můžou být na špici.To je myslím pravý důvod proč se (zatím právem) čínká auta takhle shazují,protože špatná pověst se těžko odbourává.A že to nikdo nekoupí?No nevím nevím na našich cestách jezdí většina řidičů,kteří se považují za nesmrtelné a neomylné a proto hezký tuning je pro ně víc než bezpečnost.:-)

0/0
22.6.2007 8:18

rudastraka

Re: dočasná pravda

skoda ve sve dobe nijak zvůast nevybocovala co se tyce bezpecnosti. favority porovnavej se stary, eckortem, ne s novym bmw7

0/0
22.6.2007 8:30

hanzzz

Re: Re: dočasná pravda

sice bych nesrovnával staré s novým,ale podívej se kolik těch favoritů ještě jezdí a co myslíš že si koupí půlka z těch lidí kteří se snaží držet při životě skoro 20 let staré auto? oproti tomu favoritu si budou myslet že si ještě polepší, nikoho nezajímá že airbag v sedanu střední třídy při crash testu vystřelil  úplně mimo  zkušební figurýnu, ale je tam, všichni ví že nejsou nijak pevné,ale za ty prachy.... 100% se v téhle republice najdou blázni co si řeknou že čínská auta jsou bezpečnější než jejich favorit. a plně souhlasím s tím že do budoucna se jich musíme bát,protože až se to naučí,tak náš průmysl převálcují a ne jen český. japonci jsou trochu jiná nátura,ale byli na tom stejně,platitli za nekvalitní výrobce čehokoliv a podívej se na ně teď.

0/0
4.7.2008 10:34

BR

K čínským autům...

...pokud budou chtít dohnat ve kvalitě  zbytek světa,budou muset zákonitě zdražit a tím pádem na tom budou podobně,jako jsou v současné době korejci.Tak bych se toho zase tak moc nebál...

0/0
22.6.2007 7:32

BBB

Ulozeni

Ahoj lidicky. Prosim neumeli by jste mi poradit, jestli by to video slo nejak ulozit?

0/0
21.6.2007 21:42

Balalajka01

a jak by dopadl Roomster, nebýt opakování testu?

?

0/0
21.6.2007 21:21

MP

Re: a jak by dopadl Roomster, nebýt opakování testu?

Jistojiste nepomerne lip! Zkus si o tom najit nejaky objektivni informace a pak se ptej znova. Neb myslis, ze si jim taky takovym zpusobem zbortila karoserie?! To snad nemyslis vazne...smarja.

0/0
22.6.2007 6:36

lanic

překvapuje to někoho?

mě teda ne, ale korejci nedávno na tom byly taky tak a kolik bláznů si je koupilo

0/0
21.6.2007 21:16

biturboman

ryzozrouti

kdepak asi udelali  :-©soudruzi z NDR chybu?

0/0
21.6.2007 21:10

muf

dekuji nehci

teda soudruzi v Cine by se meli dal jen venovat ryzi, pac tam to kazdy prezije. Tohle je dost draha smrt za 550.000,-. To mam vetsi sanci to prezit snad i ve Skode 120...

0/0
21.6.2007 21:01

hanzzz

Re: dekuji nehci

to si jen myslíš, teprve octavia by se dala prohlásit za bezpečné auto(teda v rozumných mezích),ale od felicie níž to jsem rakve na kolečkách, uvědom si při jakých rychlostech se testy dělají a jak rychle všichni do 1 jezdíme

0/0
4.7.2008 10:38

Pepan_Růža

550 tisíc korun

Příliš drahá rakev ;-(

0/0
21.6.2007 20:37

budoucnost

Myslim, že tak za dva, tři roky se to hoši činský naučej dělat a pak půjde půlka tradičních automobilek do kopru...

0/0
21.6.2007 20:16

roba21

Re: budoucnost

2-3 roky je málo, myslím že budou potřebovat tak 10 let než doženou konkurenci. Ostatní automobilky taky nespí, takže pokud Čína za 5 let dožene to co je teď bude zase o 5 let pozadu.

0/0
21.6.2007 20:32

dede

Re: Re: budoucnost

Oni prece nepotrebuji nikoho dohanet. Oni proste vsechno zkopiruji.

0/0
22.6.2007 7:53

snizek-do-nosanku

hej zlutaci...

pridat na materialu...!  aspon jednicku plech misto toho papiru....

0/0
21.6.2007 19:42

hanzzz

Re: hej zlutaci...

jasně to ti pomůže tak leda abys měl těší rakev,asis nikdy neviděl bouračku třeba formule,nebo ještě líp dragsteru? na plechu téměř vůbec nezáleží(moderní auto má několikánobně víc laku než plechu,toho je tam 0,2-0,3mm), důležité je rám u auta tvořený sloupky a výztuhamy pod plechem, ty pokud budou dost pevné,pak bude pevné i auto.

0/0
4.7.2008 10:45

kapi_12

čiňana

e ona to vyrobila z činská kvalitní ocel a pak se divila, že se v tom autě zabila.. hlavní věc, že bude: moc suší, 250;-D

0/0
21.6.2007 19:36

Phantom2005

Re: čiňana

Ne pane, cictapade, to ne malý, vy vekej ...;-);-)

0/0
22.6.2007 9:22

Trabi

Bezpečnost

Budete se smát ale zlatej trabant.Po převratu v Německu vzali starý model T600 totálně shnilý a dopadl samozřejmě tragicky při nárazovém testu.Hodně lidí v německu řvalo že to je nespravedlivý,tak autobild vzal ještě v té době nový T 601 a poslali ho na nárazový test.K údivu novinářů dopadl trabant velmi dobře,šli otevřít dveře a většinu energie nárazu pohltila podlaha-náraz šel na rám motoru který drží na tzv vlaštovce-nosníku podlahy.A ještě něco-Když se při losím testu převrátil mercedes A tak poté některý provokatér projel vytýčenou trasu zánovním trabantem a ten trabík to zvládnul,pak dávali dp áček esp

0/0
21.6.2007 18:15

Pan Pikus

Re: Bezpečnost

:-)

0/0
21.6.2007 18:39

kluboš

Re: Bezpečnost

S trabošem vs. MB-A si to dobře pamatuju, to byla ostuda ...

0/0
22.6.2007 9:39

Hanzzz

Re: Bezpečnost

mám pocit že první test na trabantovy dělali dokonce při vyšší rychlosti než u ostatních aut a pak ho pošpinili,bylo to dobře vymyšlený auto,než na něj dali bakelit(i když poměrně slušivý:-))a 2taktní motor

0/0
4.7.2008 10:49

monarchista

Pro socky to bude stačit

:-©

0/0
21.6.2007 17:12

Pan Pikus

Re: Pro socky to bude stačit

Jsem rád, že jste se tu intelektuálně vylil z frustrace. I ta přezdívka monarchista je pěkná. Snad se Vám ulevilo, velmi v to doufám.

0/0
21.6.2007 17:17

QT1

Re: ADAC

Jeden z nás dvou blbě četl, ale v tom článku je uvedeno, že jde o testy EuroNCAP. ADAC to jen komentoval, zřejmě pro nějaký německý časopis, odkud to iDnes normálně opsal. Hlinka seděl v Superbu, který má čtyři hvězdičky, nicméně seděl nepřipoutanej a jel jako prase. Testy se dělají v rychlostech okolo 60 km/h, Hlinka tam měl přes kilo a navíc ho sundala Avie, která má šla motorem přímo na A sloupek

0/0
21.6.2007 16:48

Pan Pikus

Re: Re: ADAC

Tyhle články platí VW Group? Maji asi nasráno strachy... není divu

0/0
21.6.2007 16:51

Marek

Konecne

Super - lehce pootocena Darwinova teorie. Chudi se pozabiji v techto peklech a bude klid ;-)

0/0
21.6.2007 16:18

AAA

No nic moc

na druhou stranu, vetsina cca deset let starych aut takto testovanych obvykle dosahne tak na dve, nektere jen na jednu hvezdicku... a kolik jich je v provozu.

0/0
21.6.2007 15:11

houba_

Re: No nic moc

jenze tohle auto je novy,

nechceme prece porovnvat novinky s 10 let starym autem

0/0
21.6.2007 15:27

Hanzzz

Re: Re: No nic moc

nejde to srovnat,ale ten kdo má tak starý auto si v hlavě automaticky srovna v čem jezdil do teď a co bude mít a jak už jsem psal výš airbag je výborná věc(pokud jste připoutaní-znal jsem jednoho co nebyl a ve 40km/h v jeho hovadském SUV jen sjel z meze,auto skoro nic nebylo a on měl mozek na B sloupku),ale pokud nevíte o tom že taky může prasknout palubovka a vychýlit airbag tak že vystřelí úplně mimo Vás. ale porovnání pro lidi se starým autem bez airbagu je jasné,má to airbag,musí to být bezpečnější!

0/0
4.7.2008 10:57

Jana

Re: No nic moc

Já bych klidně porovnávala :-) Před rokem jsem měla nehodu se služebním Volvem S70, devět let starém, za podobných podmínek (nedotáčivý smyk a náraz do zdi po předku). V autě máme od pojišťovny naistalovanou černou skříňku a v momentu nárazu tam byla rychlost 59 km/h.Musím říc, že po nehodě auto vypadalo zepředu hrozně, ale do kabiny se nic nedostalo a z auta se dalo vystoupit. Přední A sloupek se jen trochu ohnul. Měla jsem nalomený kotník od pedálů a pak samozřejmě obrovské modřiny od pásů, prokousnutý ret od airbagu, byla jsem parádně otřesená, ale nic na ležení v nemocnici. Nevím jak bych lezla z tohoto čínského auta, nejspíš už vůbec ne :-(

0/0
21.6.2007 16:10

CAINEM

Re: Re: No nic moc

Vis co se rika ? Zenska za volant nepatri. No tak.

0/0
21.6.2007 17:25

muf

Re: Re: Re: No nic moc

no hlavne ze chlapum se tohle prece stat nemuze, co? Takze si opust tyhle reci.

0/0
21.6.2007 21:04

Jana

Re: Re: Re: No nic moc

Milej zlatej, já vím, že jsem udělala chybu a měla jsem štěstí, že jsem při tom nikoho nezabila, ale mám čistý svědomí z toho, že jsem dělala všechno co se dalo a před nehodou jsem neděla žádný kraviny a ani prasárny. Jezdím jako řidička-záchranářka u záchranné služby a viděla jsem hodně totálních nehod z tuposti a frajerství u chlapů. Někteří chlapi berou auto jako prodloužení svého péra a podle toho to na silnicích vypadá. Stejně jako nezvládají své péro, nezvládají auto a pak nehody v obou případech mají totální následky. Často ženský nejsou na silnici žádný zázrak, ale neprasíme. To je ten rozdíl. Radši potkám na silnici tři vyklepané slepice, než jedno nabuzené prase.

0/0
22.6.2007 15:10

Hanzzz

Re: Re: Re: Re: No nic moc

přesně tak. Moje přítelkyně je malá blondýnka, za volantem se jí všichni smějí a řídí mnohem líp než půlka chlapů který znám. Jenom blbec může říct hlášku tipu:"ženská za volantem". A mnohem větší strach mám ze starších pánů s kloboukem a mladých frajerů co mají pořádně vytuňený auta(to mám rád tuning ). Jinak když už bych se měl někdy vybourat,tak ve Volvu, nejbezpečnější auta jaký vůbec jsou

0/0
4.7.2008 11:04

ntw

Re: Re: No nic moc

No jo, ale Volvo to je hotové APC.

0/0
22.6.2007 8:25

Zenon

Re: No nic moc

některá 10 let stará auta dnes možná dosáhnou jen na jednu nebo dvě hvězdičky. Ale kolik hvězdiček bude mít tahle piksla po 10 letech? 0? -1?

0/0
21.6.2007 16:18

Jirka Lala

Je LG cinska znacka

mam od ni vypalovacku a jede docela dobre

0/0
21.6.2007 14:54

Ex-treme

Re: Je LG cinska znacka

korejská

0/0
21.6.2007 15:01

Jirka Lala

Re: Re: Je LG cinska znacka

dik:-)

0/0
21.6.2007 15:09

Standa

Re: Re: Re: Je LG cinska znacka

Cinska znacka je treba Lenovo (drive jakesi IBM) ;-D

0/0
21.6.2007 15:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.