Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW Golf: spolehlivý pracant

Připravujete se na nákup auta? Znát zkušenosti majitelů, kteří ho řídí, je nejlepší reference. Chystáte se koupit ojetý Volkswagen Golf z poloviny devadesátých let? Čtěte zkušenosti řidiče, který s ojetým golfem III. generace jezdil pět a půl roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ddd

VW gut

osobně mám boru 1.6-77kW, zatím najeto 242 tisíc a za celou dobu kromě základního servisu jen: 1x výměna kotoučů a brzd na všech kolech (kolem 140 tisíc), pak výměna zapalovacích cívek (v záruce) a výměna chladiče klimatizace. Jinak nic. Jen výměna oleje a dolévání benzinu do nádrže... Vše ostatní (tlumiče, spojka, čepy, ložiska atd.) jsou originální a zatím v dobrém stavu... Zkrátka auto na ježdění velkých porcí kilometrů... :-)

0/0
27.8.2007 14:21

paul

VWéčka

Tak máš buď japonce nebo štěstí anebo jezdíš jen na dušičky.... Za pět let prostě musíš něco spravovat, i kdyby ses stavěl na hlavu.  Každopádně lepší čtyřka Golf než papundeklová rozklepaná fabia..

0/0
27.8.2007 11:23

DaM

Neprectete, neuverite :-)

Pokud nekdo o autu, ktere melo za 5 let nespocet popsanych zavad, napise, ze je to "spolehlivy pracant", pak netusim, co by rekl o autu, ktere za stejnou dobu nema ani petinu podobnych problemu. Golf je teda fakt spickovej! ;-D;-D;-D

0/0
29.6.2007 8:32

Melot

No jo, Golf je Golf

Kdo ho ma, ma ho rad a vi proc.

0/0
27.6.2007 16:19

M

no..

...když to tak čtu a přemejšlím tak ten člověk do toho auta (("2001, nehavarované, po prvním majiteli se serv. knížkou.."))  narval víc než já do chryslera kterej byl po 3. majiteli, bez knížky a bouranej ;o)))))))Rv VW jedině nový a pak prodat děcka ;o)

0/0
27.6.2007 11:47

bc.07

spolehlivost?

... celkem dost poruch, ktere mozna fakticky nevadi, ale vzhledem k tem priznakum bych do toho auto nevlezl. ... kour z pod volantu... to je sila...

0/0
27.6.2007 8:59

freshgrind

Re: spolehlivost?

jo mě to taky překvapilo, otázka je jestli je to nějaká normální závada nebo unikát, každopádně známýmu golf shořel do mrtě, ale ne od volantu - od vadní el. instalace prej :((

Rv

0/0
27.6.2007 10:19

Melot

Re: Re: spolehlivost?

Ten tvuj znamy, koupil ho novyho nebo jako osmej majitel?

0/0
27.6.2007 16:28

rici.22

Taky se mi kouřilo z pod volantu

Měl jsem Golfa 1,9TD r.v. 93 a jednou za půl roku se na 5 vteřin zakouřilo z pod volantu! Pro spolujezdce docela šok ;-D

0/0
26.6.2007 12:23

e-l-v-i-s

Re: Taky se mi kouřilo z pod volantu

mne se to stalo na G3 1,8 GL taky ale jen jednou :) ale bez zapachu

0/0
26.6.2007 13:12

Croog

Re: Taky se mi kouřilo z pod volantu

Golf 1.8 r.v. 92 nebo 93 - za poslední rok a půl se mi to stalo asi 6krát. Buď při jízdě na dálnici nebo při startování. Měl jsem to zatím rozebrané jen jednou a nic jsem nenašel, ale podle mě to bude buď spínací skřínka nebo ovládání stěračů...

0/0
27.6.2007 15:34

PetaP

ještě ujde

Tyto volcvágny ještě za něco stály. Pozdější a současné jsou už šrot. Rv :-©

0/0
26.6.2007 11:40

M

Re: ještě ujde

šrot ne, ale spotřebák, podlehly principu obchodu - používat, prodat, koupit novej. Bazarový auta managery a vývojáře automobilek nezajímaj, jde jim o to chrlit nový modely, z toho jsou živi:-) :-)

0/0
26.6.2007 14:45

PetaP

Re: Re: ještě ujde

No právě, to je v podstatě to samé. :-(

0/0
26.6.2007 18:06

Jeden z deseti procent

Re: Re: Auto je spotrebni zbozi

Delaj auta pro jinou klientelu. Kdo koupi auto nove a jezdi ho nejvyse 7 let, ten je s VW nadmiru spokojeny. Ale kdo kupuje 15 let stary ojetiny a jezdi je dalsich deset let...

0/0
26.6.2007 18:10

freshgrind

Re: Re: Re: Auto je spotrebni zbozi

jojo..tak tak

0/0
27.6.2007 10:20

Melot

Re: Re: Re: Auto je spotrebni zbozi

Presne tak. Manzelka ma uz tretiho Golfa, vzdycky novyho a nikdy nebyly problemy. Nez zacal krapat, prodala ho a koupila novyho. Sest nebo sedm let vydrzi bez poruchy a na jizdu pro jednoho jako druhy auto v rodine je idealni.

0/0
27.6.2007 16:25

Zdenda

VW Golf: spolehlivý pracant

No nazdar, při tom výpise poruch za pohých 50 000 ujetých kilometrů se teda opravdu jedná o

VW Golf: spolehlivý pracant

0/0
26.6.2007 11:18

Andee

Ufff

To je letos na iDnes už minimálně třetí spolehlivý pracant... asi vyhážu nějaký zaměstnance a najmu Golfa Variant, Felinu Kombi a jánevimcoještě ;-D

0/0
26.6.2007 9:48

M

Re: Ufff

;o))) ...byli to: Neúnavný pracant: zkušenosti majitele Škody Felicia; Spolehlivý pracant: Peugeot 406; Ojetý Ford Focus: spolehlivý fešák; VW Vento: nenápadný, ale spolehlivý služebník; Nissan Micra: spolehlivý drobeček; a nejlepší nakonec - Citroën Saxo: spolehlivý trpaslík:-));-D

0/0
26.6.2007 14:51

CAINEM

Re: Re: Ufff

a čemu se divíte, Docentové? v roce 95/96 se dávali do golfu i do Felicií stejny motory 1.6 . Felda ma i prezatej volant s airbagem ( az na to logo :) ) A tyhle motory jsou fakt skvělý držáky ! vim z vlastní zkušenostiR^

0/0
26.6.2007 22:24

jl

Trochu poruchový kus

Mám Golfa III Variant s více jak dvojnásobkem Km a musim říct, že tolik závad jsem rozhodně neměl. Udivují mě ve článku měněné tlumuče - mám přes 260 tis. a stále jsou původní a naprosto v pořádku. Výfuk si dovolil odejít po 10 letech od výroby a brzdy jsou v zadu stále ještě původní.

Máme tam motor 1,6 - 74 KW  a jediné co s ním provádím je pouze to co je v servisní knížce, jinak maká, nefláká se a hlavně nestávkuje - pravda olej dávám lepší než je předepsáno. Motor sice už není co býval, ale koktávku s tím stále ještě udělám.

Co soudruh z NSR neudělal dobře je převodovka - strašně lehké převody - 130 Km/h = 4000 ot. , přitom výkonu je na podstatně těžší stálý převod dost.

0/0
26.6.2007 7:54

Ehm...

Re: Trochu poruchový kus

tam nevím, ale 260t. km a tlumiče jsou "naprosto v pořádku"??? A co ty zadní brzdy? Ty už dávno nechodí a už nikdy chodit nebodou :-)

0/0
26.6.2007 8:43

jl

Re: Re: Trochu poruchový kus

vzhledem k tomu že je od jejich 5 roku co rok nechávám testovat a vždy mě z VW servisu pošlou domu, že je to OK tak asi OK jsou. Nehledě k tomu že houpací auta nesnášim, takže bych si to líbit nenechal.

0/0
26.6.2007 12:33

mikes

Re: Re: Re: Trochu poruchový kus

Radeji zmente servis, evidentne tam toho moc netestovali. Kdyz se auto houpe tak uz to je vylozene o zivot, ale opotrebovane tlumice takto laicky nepoznate. Jak pise nekdo jiny, zkuste si s tim zabrzdit na nerovnem povrchu.

0/0
26.6.2007 14:55

Vtec

Re: Trochu poruchový kus

Mám stejné zkušenosti. Mám Golf Variant TD z roku 1995, první majitel...Je to opravdový pracant, má najeto skorem 170 000 a tlumiče původní, před půl rokem měněný přední brzdy. Výfuk vydržel taky asi 8 let. Když jsem s ním ve 140 boural na dálnici, nebyl jsem schopen se rozloučit, po opravě jezdí dál jako by se nic nedělo. Jen to co češi dělali (v 98 vlítl do boku favorit, ten na šrot) reznou nové plechy...

0/0
26.6.2007 9:16

Andee

Re: Trochu poruchový kus

260 tisíc a původní tlumiče? Tak to jen doufám, že někdy nebudeš dobržďovat za mnou, protože bych měl nerad rozšvihanou záď... zkus si změřit brzdnou dráhu na trochu nerovné sinici :-©

0/0
26.6.2007 9:49

AJ

Re: Trochu poruchový kus

Nech si udelat test kvality tlumicu, chapu, ze u vas na poli ti to houpani pripada normalni.

0/0
26.6.2007 10:51

petr

Re: Re: Trochu poruchový kus

Asi pred rokem jsem koupil sve 2.auto zn. VW .Prvni byl VW golf 2 r.v. 11/85 , 1.8i.Koupil jsem ho od kamarada ktery ho mel 4,5 roku a já 2,5roku.Za celou dobu náklady: 210kč vičko rozdělovače, kotouče 600kč, destičky 500kč a jiné. náklady za 7 let provozu auta které má nyní 22let(mimo benzinu a výměny oleje)  8910kč.Vždy chytil na cvrnknutí(startování trvalo 0,5sec ;-)) Při prodeji měl najeto 240.tis a šlapal pořád dobře a nevzal si ani .Nyní mam Vento po 1.majiteli r.v. 6/95 najteto 369.tis ,se serviskou,za 13 měsíců náklady 520kč+výměna oleje a filtrů. A SPOKOJENOST! V praci mame VW transporter 1.9d má nejto přes 1 milion km8-o.Já osobně jsem byl vždy spokojen s VW a spousta mych známých  také;-)

0/0
19.11.2007 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.