- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VW nabízí common-rail dávno a to nejspolehlivěšjí systém jaký existuje - Siemens Piezzo. Montuje se třeba do třílitrových šestiválců.Do tří až pětiváců se montuje pumpe-duse.
Jinak Tiguran bude mít 2.0 TDi CR, kde CR znamená common-rail.
Na idnesu jsou blbci, to je pravda. Nicméně tentokrát mají zrovna pravdu.
co je to za bludy VW comonrail zatím připravuje
Nevím o tom, že by VW nabízel commonrail... Na iDnes jsou fakt experti
no zvenku krasa, ale ten interier se mi moc nelibi...to je ale otazka vkusu ze..
Hodlám tvrdit,že VW je jedním z nejhorších výrobců v evropě a hlavně díky značné poruchovosti a to snad všech modelů.Poruchovost a nízká životnost je tak značná,že dostihuje v minulosti pověstný Renault a to je co říct.Navíc jsou všechny auta od VW skoro stejně ošklivá s chromovaným nehtem na předku a bachratým tvarem.Připadá mi,že jen na montážním automatu mění délku kdy to má automat useknout.Koncern VW doprovází i značně zastaralá technika.Snad jediná převratná novinka jsou ledková světla a to bude absolutně vše.
VW prodava nejvic aut v Evrope, a o to jim jde.
No je to pořád stejný hnus jaký má VW ve zvyku.Takový šeredy jako Tuareg ,všechny prasáty a většina schade to by normální designér nemohl vymyslet ani při největší opici.Tyhle auta jsou vrcholem nevkusu ,obludnosti a postrádají jakýkoliv náznak elegance.Vždy když tyhle obludy jedou okolo mě ,je mi na zvracení.Pokud k tomu připočtu nesmyslnou cenu za nulovou výbavu,značnou poruchovost , tak tyhle šroty může koupit jen opravdový pitomec namasírovaný z reklamy.
ty si abnormální de.b.il ! tak si to nekupuj a dr.ž tu svou hnusnou dr.žku ty chytráku vycpaný ! už nemužu cítit lidi jako jsi ty ! jen ubohý kecy !!!
Já jsem šel do Q7 a vyjet z garáže zabere polovinu cestovní doby.
vcera jsem byl ve Zlíně v Tescu a bylo tam vystavene je to pekne autko :) ale cena tam napsana nebyla
Hm, zmenšenej Tuareg. Zaměstnejte tam radši někoho, kdo nebude navrhovat furt stejny auta. Nehledě na to, že to bude stát nekřesťansky peníze a bude to stát spíš víc v servise než v garáži.
byť VW, opravdu pěkné. Jen jsem zvědav na případnou sériovou verzi a cenu, pod 600.000 základ asi nebude