Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Fabia se bude vyrábět v Indii

Nejmenší škodovka už se chce podívat i za hranice Evropy. Koncem roku se začne v Indii vyrábět a prodávat nová fabia. Postaví se tak po bok Škody Octavie a Škody Laura, ve kterých už jezdí 43 tisíc Indů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

betinajano

fabia v indii....

casy,ked kazda znacka automobilu predstavovala urcity stat,kde sa vyrabal su uz minulostou,dnes sa ani diva svina nevyzna odkial pochadza to ci ono auto.su to len skladacky xxx vyrobcov automobilovych dielov a sucasti.cize dnes najst original nie je mozne,snad okrem ferrari.;-D;-D;-D

0/0
5.7.2007 14:57

Logánek

Fábia v Indii

VWŠkodě tento tah přeji.Jsem možná jediný který toto přeje upřímně,ale jedná se o českou značku tak proč se nepřidat k TPC,Kie,Nisanu,a ostatním.Jen by jsem si přál aby si dokázali ohlídat kvalitu výrobků aspoň na stejné úrovni jako je v mateřském závodě.

0/0
5.7.2007 10:51

P

:)

Ať se dělá kde chce. Škůdkaři si ji koupí. (a dobře jim tak) Je to low-end, tak není důvod k high-end postupům.

Úspěšní odboráři postupně dosáhnou svého:))) a Jahn výrobu celou posune na Východ

0/0
4.7.2007 23:51

Maska

Tajné foto - takhle vypada specialni edice India OnRoad s krytem na vsem.

http://www.army.cz/images/id_5001_6000/5021/01.jpg

0/0
4.7.2007 20:53

Hans

Kvalita

těd teprve budou fabie kvalitní vozy ;-D

0/0
4.7.2007 20:20

Maska

Re: Kvalita

Na kvalitu se nehraje, hlavne ze to bude levny.. doufam, ze to nebudou tahat z Indosky sem, i kdyz kdo by si dnes koupil Fobii. ....

0/0
4.7.2007 20:46

WIFI

Blbost

Místo krytu motoru by na rozmlácený silnice bylo lepší na Fabii namontovat aspon 15" kola

0/0
4.7.2007 12:40

rotor

Požehnání českých obchodníků

Nakoupěj tento šrot v Indii, dají do akce již od 239 999,-a česká zákazník utlouct se o to čepicema!

0/0
4.7.2007 11:46

Gyros

to nechápu

Nová Octavia se jmenuje Laura protože se tam prodává i stará? To snad u nás taky, ne? A řiká se prostě Octavia 1, Octavia 2, tak nevim proč by tohle Indům mělo dělat problém

0/0
4.7.2007 10:19

regazzi

Re: to nechápu

Tak si vyndej hlavu z (Y) a premyslej: Prodava, opakuji PRODAVA se u nas Octavia I ?

Doslo ?;-D

0/0
4.7.2007 10:51

Ivan

Re: Re: to nechápu

prodává. :-)

0/0
4.7.2007 10:59

MMMMMMMichal

Re: Re: Re: to nechápu

NEPRODÁVÁ!!! prodává se Octavia Tour!!!!!!!!!

0/0
4.7.2007 11:13

Gyros

Re: Re: to nechápu

tak jinak: uryvek z článku:"Nová octavia se jmenuje Laura proto, že na indickém trhu se prodává i první generace octavie,". Otázka zní: Proč se u nás Octavia (2) jmenuje Octavia (a ne Laura), přestože se také u nás v současné době prodává i první generace oktávky? (pod názvem Octavia Tour - jak MMMMMMMichal již upřesnil)

0/0
4.7.2007 13:44

hefaistosh

Re: Re: Re: to nechápu

A proč se dřívější Vento prodávalo v USA pod názvem Jetta,a proč se vu nás prodává A uris a jinde Corolla?Prostě přizpůsobují názvy místním trhům.

0/0
8.7.2007 10:05

Maska

Re: to nechápu

No to je vcelku jasny, oni by z toho byli zmteny a pokud to tam budou opravovat tak by na starou davali dily z nove a na novou ze stare...

0/0
4.7.2007 20:48

Gyros

jééé

To je ale vošklivý autíčkoo:-© Ano, kupovat si ho nemusím, nikdo mi ho nenutí atd. ale vyjádřit svůj názor na jeho vzhled snad můžu, ne?

0/0
4.7.2007 10:17

Kenny_pce

Re: jééé

Je to vobluda ;) Stejne jako prakticky vsechny auta typove mladsi 3 let. Desingn se ubira opet k jakysi podivny krabicovitosti navic rizly sikmookem :x

0/0
4.7.2007 12:48

Gyros

Re: Re: jééé

Je to tak, myslim že ta krabicovitost souvisí nějak s bezpečností (malý okna v poměru k ploše plechu dveří) - asi to víc vydrží, ale pěkný to rozhodně není, snad vymyslej jak udělat bezpečný auto tak, aby se na něj dalo i koukat

0/0
4.7.2007 13:53

orangexx

Re: Re: Re: jééé

Kde jsi přišel na to, že malá okna mají souvislost s bezpečností :-) ?  To by Fabia musela mít asi tak 7 hvězdiček ;-D. Fabku si může pořídit prostě jen naprostý zoufalec, nebo nadšenec... Preferuji české výrobky, ale jen když na to mají. Škodovka ani omylem [>-]

0/0
13.7.2007 9:27

lukas

Re: Re: Re: Re: jééé

njn, sešli se tu debílkové který tomu nerozuměj

0/0
15.7.2007 23:13

Sal

jo tak odvažuje...

8-o

;-D

(Y)

0/0
4.7.2007 0:18

Petr

Re: jo tak odvažuje...

Ha, ha. Podívejte se na ten design(na fotce). V červené barvě opravdu vynikne jaký je to ...

No nic. Simply never.

0/0
4.7.2007 8:45

škodovák

Re: ReTvůj názor ,je pro firmu škoda

Tak směrodatný , jako pro mne počasí v Austrálii;-)

0/0
4.7.2007 10:02

regazzi

Re: Re: ReTvůj názor ,je pro firmu škoda

Musite se opirat do kazdeho, kdo proste Skodu neuznava jako nejlepsi auto na svete jako vy ?

0/0
4.7.2007 10:15

mj

Re: Re: Re: ReTvůj názor ,je pro firmu škoda

počkej ale dyť tu nejni nikdo kdo by tvrdil že se mu ta škoda líbí ;o)

0/0
4.7.2007 10:39

regazzi

Re: Re: Re: Re: ReTvůj názor ,je pro firmu škoda

Ty neznas skodovaka, neunavneho skodofila ?;-D

0/0
4.7.2007 10:52

lukas

Re: Re: Re: Re: ReTvůj názor ,je pro firmu škoda

mě se líbí vole..a v ČR nejsem jedinej ;-D

0/0
15.7.2007 23:13

hefaistosh

Re: Re: Re: ReTvůj názor ,je pro firmu škoda

A proč se někdo hned opírá o Škodu jen se někde někdo o ní zmíní.Navíc článek je zaměřen de facto na byznys a ne na to jak Fabie vypadá.Prostě se jedná o jednu z mnoha firem ať se jmenuje jak chce a je o ní diskuse,tak ať si každý píše co chce.Jeden ať na ní nadává a druhý hájí.

0/0
8.7.2007 10:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.