- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja bych byl pro to aby se kolem auta nafoukla jedna velka koule v pripade havarie, vystrelily aspon 4 padaky a uvnitr byl prostor vyplnen uretanovou penou ...nevim no...nejbezpecnejsi je nebourat, myslet za tim kolem co se s nim ovlada predni naprava a predvidat demenci okoli
No ale představ si, že by si to řídící elektronika spletla a při nárazu nafoukla koule řidiči.
... hlavně aby si chodci neudělali bebí. Už takhle jsou haubny aut jako z alobalu!
Výš ono jde taky o to, když toho chodce sražíš a bude to tvoje vina, tak aby dopadl co nejlíp, to proto, abyjsi dostal co nejnižší trest.
stačilo by poslat SUV přesně tam kam patří - tedy do terénu. Protože velké SUV je typickým znakem samolibého a namyšleného kreténa, který s tím do terénu nepojede nikdy v životě (většina tzv "SUV" se tam ani nehod) tak nemají v nížině nebo na rovině co dělat. Pokud si tím bude jezdit boudař ve Špindlu, vozící zásoby do horské chaty, budiž. POkud si v tom bude vozit zadel blbeček v Praze, nemá nárok - povinné odstavení na záchytném parkovištěi někde za Prahou.
Airbag uvnitř auta vystřelí po nárazu a nafoukne se natolik rychle, že se stihne vměstnat mezi pasažéra a pevné části vozu. Airbag, o kterém se píše v článku, se buď nafoukne před nárazem (ale jak ví, že k nárazu dojde?) nebo až po nárazu a tedy s křížkem po funuse... Anebo něčemu nerozumím.