Diskuze

Airbagy míří na kapotu i pod nárazník

Robustní vozy SUV se mohou stát díky venkovním airbagům bezpečnějšími, než jsou nyní. Velká a těžká auta při nehodách ohrožují menší dopravní prostředky a hlavně také chodce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

maddog

24. 7. 2007 10:16
No...

ja bych byl pro to aby se kolem auta nafoukla jedna velka koule v pripade havarie, vystrelily aspon 4 padaky a uvnitr byl prostor vyplnen uretanovou penou ;-D...nevim no...nejbezpecnejsi je nebourat, myslet za tim kolem co se s nim ovlada predni naprava a predvidat demenci okoliR^

0 0
možnosti

Datel

24. 7. 2007 10:39
Re: No...

No ale představ si, že by si to řídící elektronika spletla a při nárazu nafoukla koule řidiči.8-o8-o;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Phantom2005

24. 7. 2007 9:24
Boha jeho, ...

... hlavně aby si chodci neudělali bebí. Už takhle jsou haubny aut jako z alobalu!

0 0
možnosti

timmi

24. 7. 2007 10:08
Re: Boha jeho, ...

Výš ono jde taky o to, když toho chodce sražíš a bude to tvoje vina, tak aby dopadl co nejlíp, to proto, abyjsi dostal co nejnižší trest.

0 0
možnosti

brsoň

24. 7. 2007 9:04
To je zbytečně složité

stačilo by poslat SUV přesně tam kam patří - tedy do terénu. Protože velké SUV je typickým znakem samolibého a namyšleného kreténa, který s tím do terénu nepojede nikdy v životě (většina tzv "SUV" se tam ani nehod) tak nemají v nížině nebo na rovině co dělat. Pokud si tím bude jezdit boudař ve Špindlu, vozící zásoby do horské chaty, budiž. POkud si v tom bude vozit zadel blbeček v Praze, nemá nárok - povinné odstavení na záchytném parkovištěi někde za Prahou.

0 0
možnosti

Azchab

24. 7. 2007 8:56
Jak to může fungovat?

Airbag uvnitř auta vystřelí po nárazu a nafoukne se natolik rychle, že se stihne vměstnat mezi pasažéra a pevné části vozu. Airbag, o kterém se píše v článku, se buď nafoukne před nárazem (ale jak ví, že k nárazu dojde?) nebo až po nárazu a tedy s křížkem po funuse... Anebo něčemu nerozumím.

0 0
možnosti