Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Omlazenou ojetinu ve Slovinsku zabaví

Téměř třetina ojetých aut na českých silnicích byla minimálně o rok podvodně omlazena. Tedy bylo jim změněno datum první registrace. Vyplývá to ze statistiky společnosti Cebia, která se zabývá prověřováním původu vozidel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

killyanilyan

kdo vymyslel v cesku cenu audi r 8

0/0
31.10.2007 12:33

marvin

megablábol

omlazovalo se proto, aby šla starší auta zaevidovat, od 1.7.06 (zmíněným zákonem) již to není nutné, Cebii patrně skončily žně, řekněte mi někdo jedinej rozumnej důvod, proč manipulovat se stářím vozidla, jeho cena se odvíjí od jeho stavu

0/0
12.7.2007 12:02

falknovsky@email.cz

uf

Pleteš si Slovensko a Slovinsko, tupe!

0/0
11.7.2007 15:46

pakeeto

Slovinsko nesousedi se Srbskem!!!!

0/0
11.7.2007 11:04

Andee

Re: Slovinsko nesousedi se Srbskem!!!!

Celej ten článek je jeden velkej blábol, protože v techničáku není datum výroby auta, ale datum první registrace... klasický PR na nesmyslný služby jedný firmy... Rv

0/0
11.7.2007 13:39

Speedy

Mně tak napadlo

zabaví Slovinci aj babu po plastice, který je 35 a vypadá na 25? Ojetá je docela slušně.....

0/0
11.7.2007 7:55

Speedy

No a co ještě si vymyslíte.... :-)

Cebia je celkově na k0k0t, jsou to vyhozený peníze za jejich služby.....

0/0
11.7.2007 7:54

Ravo

fuj

Opravdu krásný PR článek Svazu dovozců automobilů a Sdružení automobilového průmyslu...

0/0
10.7.2007 22:11

M

Kdyby si Slovaci

radeji zametali na svem pisecku a nenavazeli se do nasich lidi. Prinejmensim do te doby, dokud tady bude delat takove kvantum Slovaku.

0/0
10.7.2007 21:58

Brsoň

Re: Kdyby si Slovaci

viděl bych krapet rozdílu mezi Slovinskem a Slovenskem. Je to sice jenom jedno písmenko, ale celkově to působé poměrně trapně.....;-D

0/0
10.7.2007 22:09

Petr

Re: Re: Kdyby si Slovaci

Ono i to Slovensko je takovou ryze typickou zemi pro prujezd do Chorvatska ze? Treba z Budejovic naprosto idealni trasa. 8-o

0/0
11.7.2007 1:53

falknovksy@email.cz

Re: Re: Re: Kdyby si Slovaci

Pleteš si Slovensko a SLOVINSKO chytráku!

0/0
11.7.2007 15:45

falknovsky

Re: Re: Re: Kdyby si Slovaci

Pleteš si Slovinsko a Slovensko, tupče!

0/0
11.7.2007 15:47

X

Jediné co pomůže..

... je zvednutí mezd a platů v ČR jinak si ještě hodně hodně dlouho budeme muset kupovat 14-ti leté ojetiny. :-©

0/0
10.7.2007 20:00

Ivan

Re: Jediné co pomůže..

Tak na to platí replika okřídleného rčení. Pracovat, pracovat, pracovat. jelikož bez práce nejsou koláče. :-))

0/0
10.7.2007 20:56

X

Re: Re: Jediné co pomůže..

Však tady spousta lidí pracuje od nevidím do nevidím a mají z toho ho**, protože tady na penězích voje*bávají jen jak můžou. Trávíme v práci nejvíc z celý Evropy a kam to vede?

0/0
10.7.2007 21:14

BRWK

Re: Re: Re: Jediné co pomůže..

To víš, kopáči už dneska ani v EU nejsou v kurzu. Dneska frčí přidaná hodnota, za tu se platí. Krom toho v EU se nehraje 6 hodin z 8 v práci pasiáns na počítači, protože se nechodí práce odsedět, ale udělat. Nojo, jenomže my umíme akorát brečet, jak nás ostatní odírají a pak těch pár šlupek z výplaty stejně prochlastáme a prohulíme, co?

0/0
10.7.2007 22:18

Xman

Re: Re: Jediné co pomůže..

Ať dají bezúročné úvěry na nové vozy a všichni budou kupovat jak o život. Jak myslíte, že to funguje v USA. GE poskytuje bezúročné úvěry na vozy GM a tak funguje celá věc obměny vozového parku a točí se celá ekonomika, ne ta připo*ranost co se děje zde. Banky tam vydělávají na jiných věcech než na popltcích za vedení účtů nebo výběru z bankomatu nebo na úrocích z účelových půjček. Takže pracovat, pracovat, pracovat ... s tím běžte někam, to můžete říkat těm chytrolínům v parlamentu, kteří tam moc nechodí, ikdyž je to jejich práce :-©

0/0
10.7.2007 21:20

Andee

Re: Re: Re: Jediné co pomůže..

Skoro každá značka má bezúročný leasing alespoň jednou za rok v nějaký akci. Některý to maj pořád. Zaplatíš navíc jen tolik, kolik bys stejně dal za povinný ručení a havarijní pojištění... R^

0/0
11.7.2007 13:38

petak

Měsíční příjem...

až budu mít to co poslanci měsíčně, tak si rád koupím šetrné auto na životní prostředí;-)

0/0
10.7.2007 19:02

tmf

Re: Měsíční příjem...

to já bych se spokojil se svým platem a jejich příspěvkem 17000 na bydlení a nevím kolik tisíc na dopravu.

0/0
10.7.2007 23:05

fir

Dojmy s pojmy

Takže, je rozdíl datum výroby a datum první registrace. To první lze zjistit z VIN u výrobce a nebo velmi jednoduchým trikem ... většina nových evropských aut má na všech oknech uvedeno i ".......X", kde X uvádí poslední číslo roku. Takže "......4" znamená 2004. Zkuste se podivat na svoje auto. ;)

No a první datum registrace je prostě úřednický záznam. Třeba moje auto bylo prodaný v 4.3.1999 v Itálii (zaznamenáno poznámkou v techničáku), ale baba na magistrátě mi do velkého techničáku napsala 12.12.2006. Co s tím? Je to podovod?

0/0
10.7.2007 17:31

QuuQ

Re: Dojmy s pojmy

To co říkte není tak docela pravda, protože okna na voze jsou označena buď " ...X" nebo "X..." tj. 1/2 roku X a nebo 2/2. Ale je to jen výroba oken, některé automobilky si okna nadělávájí dopředu což je logické a proto se Vám může stát že auto je vyrobené v únoru 2002, ale okna mají kod 2 ...

No a ještě jedna věc, co se týče té registrace to co Vám tam napsala je datum první registrace v ČR. A dole v poznámce je napsáno Datum první registrace v I: 4.3.1999. Tohle je naprosto správný a legitimní postup.

PS: Jak si někdo může koupit auto z Itálie opravdu nechápu.

0/0
11.7.2007 8:04

HH

Re: Re: Dojmy s pojmy

Protože na severu Itálie jsou auta krásná a levná. Co ještě nechápeš?

0/0
13.7.2007 16:43

Alex

pro některé zakomplexované hrdiny.

...řekl jsem v této diskuzi, že je možné si zjistit ročník výroby auto přes net, různé firmy či přes automobilky.

Jestli máte problém, tak to netrubte na veřejnost.

Děkuji

0/0
10.7.2007 17:08

Desperado

Re: pro některé zakomplexované hrdiny.

Jediný kdo se projevil jako zakomplexovaný chudák jseš ty. Vcelku mě toto téma ani moc nezajímalo, ale když jsem si přečetl ty tvé výblitky jak na všechny strany jen nadáváš oponentům do debilů a chudáků jen proto, že prostě mají jiné zájmy, než při nakupování plechovky pátrat po roku výroby, tak mám dojem, že ty máš hodně velký problém, ale netýká se kšeftování s ojetými auty. Honem rychle běž rychle k doktorovi ať ti s tím něco udělá, protože takoví lidé jsou často pro okolí pokud ne nepříjemní, tak i nebezpeční. Neboj dneska je psychiatrie na vysoké úrovni, uvidíš jak se ti uleví. R^

0/0
10.7.2007 17:23

Alex

Re: Re: pro některé zakomplexované hrdiny.

...děkuji, opravdu jsi se projevil. Rádoby vysoká úrovně tvého příspěvky je vcelku směšná, ale to je tvůj boj. Jestli vedeš takové výjevy i doma, tak se nedivím, že budeš brzy rozvedený...:))

0/0
11.7.2007 9:50

Ivan

kontrola

Nevím ale myslím si, že normální je když kupuju ojetinu tak třeba přímo z bazaru zavolat k autorizovanému dealerovi dané značky a zeptat se na auto podle VIN. Rádi Vám řeknou jaký to je rok výroby, barva, motorizace případně výbava. Pokud něco z toho nesedí tak to nekoupím, nebo chci adekvátní slevu pokud to je jen rozdíl barvy. Pokud je přestříkané tak to svědčí v mnoha případech o totální havárce.

0/0
10.7.2007 16:49

Alex

Re: kontrola

..pozor, tohle jsem tady zmínil na začátku diskuze a nesli to někteří špatně...tady nesmíš ukazovat, že jsi chytřejší. Dozvíš se, že neni potřeba zjišťovat ročník auta atd...diskuze tady opravdu na úrovni...:) Ale máš pravdu.

0/0
10.7.2007 16:58

THC

pro Alexe

super chlap(č)e, fakt moc jsem se nad tvými přispěvky pobavil.. ;-D;-D;-D 

i po letitých zkušenostech s internetem, mě vypatlanost některých individuí (v tomto případě ta tvoje, Alexi) nepřestává zarážet.. ;-);-)

buď jsi úplně blbej, nebo je ti cca 15 a zmítají s tebou záchvaty neochvějného puberťáckého machrování, a nebo, a to nejspíš, obojí..

0/0
10.7.2007 16:39

THC

Re: pro Alexe

v každém případě takovéto honění si trika na internetu pod maskou anonymity, vulgárnost tvého projevu a ta absolutní vševědoucnost, tě z mého pohledu zařazují do skupiny zoufalců, kteří by mi nestáli ani za šlápnutí do ksichtu, kdybych je náhodou někde potkal osobně.. Rv

0/0
10.7.2007 16:40

Alex

Re: Re: pro Alexe

...:)) tak to jsi mě to natřel. Rád by jsi mě káral za sprosté výjevy atd a sám jsi jeden velký komplex. No máš pravdu, buď rád, že je to anonymní...mě by jsi láskoí do ksichtu nešláp ani náhodou...:))) A propo, nechceš se sejít, když tam machruješ? Rád vyjdu z anonymyty...

0/0
10.7.2007 17:01

Desperado

Re: pro Alexe

R^ Taky jsem se divil co to je za exempláře. Potkal jsem hodně různých hochštaplerů a Internetových machrů, ale toto se zase tak často nevidí. ;-D

0/0
10.7.2007 16:47

Alex

Re: Re: pro Alexe

:))

0/0
10.7.2007 17:01

Christo

ten clanek je slatina

ten clanek je fakt slatanina, navic Slovinci nemohou zabavit ceske auto kvuli chybne registraci, nemuzou z principu zpochybnit rozhodnuti o registraci ceskych uradu..

0/0
10.7.2007 16:15

prazsky vycuranek

Slovinci

no tak tenhle iBlejte PR clanek Cebie by snad mel byt vymazan zdejsim vymazanym cenzorem, ne? To hranici z trestnym cinem "Sireni polasne zpravy..."

0/0
10.7.2007 15:12

brsoň

typická kachna a PR článek

Ten článek je snůška hovadin, kromě toho že je to PR článek na společnost CEBIA. Stačí vzít v úvahu několik skutečností:

1) CEBIA není žádnou autorizovanou institucí v čemkoliv, její "statistiky" jsou tedy více než ošemetná záležitost. Nikdo s nimi není povinen nic řešit a státní úřady už vůbec ne 2) Pod pojme "enormní nárůst zajištěných vozidel" si lze představit i nárůst z 1 na 3 vozidla. Pojem zajištěných není stejný jako zabavených tedy dálší prázdný pojem. Navíc jak se společnost CEBIA může vůbec dozvědět o nějakém zabaveném voze, když s ní nikdo nemusí nijak spolupracovat nebo komunikovat? 3) Dle zkušeností CEBIA se velká část vozidel již majitelům nevrátí - jaké zkušenosti CEBIA má, nevím o tom, že by byla nějak autorizovány v tomto něco řešit či se vyjadřovat. Naopak v právním státě lze těžko obhájit institut zabavení vozidla kvůli změně data první registrace. Dříve nebo později by věc musela být vydána majiteli. V ČR to dokonce asi ani není žádný přestupek.  Jsou to kecy

0/0
10.7.2007 14:58

°|°

Zajímavý článek k této problematice

je také <a href=http://auto.idnes.cz/omlazenou-ojetinu-ve-slovinsku-zabavi-dyt-/automoto.asp?c=A070710_105226_automoto_fdv>zde</a>

0/0
10.7.2007 13:36

Tom

PR clanek

iDnes opet nezklamal, PR clanek tvarici se jako dobra rada spotrebitelum.

Mozna by to chtelo tento server trosku bonznout. Neni to totiz poprve,

co siri takrka poplasnou zpravu, navic bez  ukazu, jen aby upozornili

na sluzby nejake spolecnosti, ktera jakoby nahodou, dokaze dany problem

"resit".Popravde nikde jinde jsem nenarazil na to,ze by ve Slovinsku ve velkem nekdo zabavoval auta a pak je nevracel.Ono to pravne ani neni mozne,navic neceho takoveho by se chytly noviny a televize a at koukam jak koukam,tak nikde nic.Ale hned v diskusi je prispevek odkazujici na firmu, ktera nabizi jakoby nahodou sluzby zjistovani stari auta,navic je ta firma i zminena v clanku.

0/0
10.7.2007 12:54

Alex...

Re: PR clanek

...jestli zmiňuješ mě, tak jsem firmu jmenoval, ale nemám s nima společného ani psa a nikdy jsem jejich služby nevyužil, jelikož je využívám přes jiné lidi, kde to mám zadarmo. Takže se uklidni, nikdo tě nesleduje, nejsi nejchytřejší...uklidni se a pracuj. Jinak ve článku se možná firmu zmiňuje, jelikož by pak článek neměl význam...ale to je mě už fuk.

0/0
10.7.2007 13:51

gumidos

Re: Re: PR clanek

Ty jsi autor článku na IBlejte? Jestli ne, tak si přečti první větu příspěvku na který jsi reagoval:  - ",,IDnes opět nezklamal......" člověk nedebilní by držel hubu resp. klávesnici, ovšem Tvoje maličkost až nanicovatost se musí ozvat...

0/0
10.7.2007 14:41

Alex

Re: Re: Re: PR clanek

..přečti si ten příspěvěk celý hovado. Tam je napsané, že v diskuzi je také zmíňka...a ta je ode mě. Opravdu kretén zabedněnej, už mě nebaví tu diskutovat s takovýma zakomplexovanýma hovadama.

0/0
10.7.2007 15:24

gumidos

Re: Re: Re: Re: PR clanek

Až dospěješ, jestli tedy dospěješ, což je u Tebe věc nejistá, tak možná trochu poleví ta horoucnost a plamennost projevu. O nějakých podružnostech typu vulgární mluva apod. se nezmiňuju. Možná ti potom taky dojde, že tvoje názory a připomínky nejsou zas až tak podstatná záležitost, že by se z nich každý měl sednout na zadek. Ale jak říkám...až dospěješ...., což se někomu nepovede nikdy a zůstane pořád cucákem.

0/0
10.7.2007 15:50

Alex

Re: Re: Re: Re: Re: PR clanek

...opravdu debil. Lehce mi připomínáš jednoduché blondýny, kterým když dojdou slova, tak melou kraviny...:))

0/0
10.7.2007 15:55

gumidos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR clanek

Vážně se mi nechce moc věřit, že takový složitý myšlenkový pochod jako "připomínat něco" může ve Tvém mozku proběhnout. Gratuluju, hezký úspěch.... jen tak dál a příště už zkusíme i jednoduché počty a udělat kotrmelec...R^

0/0
10.7.2007 15:59

Alex

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR clanek

...no nerad bych přešel dále do osobní roviny, já jsem se tu vyjádřil jen k tématu...jestli máš komplexy, nemáš starou, jsi lehce zaostalý, peníze nejsou zrovna velké, dovolená v nedohlednu, prostě debil...tak si najdi jiný objekt, já na tebe nemám náladu....pa.

0/0
10.7.2007 16:02

gumidos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR clanek

Jinými slovy, pokud se mám jako Ty? Můžu tě uklidnit, nemám. Mám se dobře. Ale díky za optání a popis tvojí situace.

0/0
10.7.2007 16:05

Desperado

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR clanek

R^;-D

0/0
10.7.2007 16:48

Alex

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR clanek

..fascinují mě dvě buzničky..respektive jedna osoba, která si dává dva nicky, aby se navzájem podporoval...:))

0/0
10.7.2007 17:03

Desperado

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PR clanek

Netrpíš stihomanem woe? S jakou jinou osobou ještě mě spojuješ? Zeptej se svého ošetřujícího lékaře, pokud ti tyto duševní problémy moc zasahují do kvality života. Dneska je určitě možností terapeutických a medikantozních více než dost.

0/0
10.7.2007 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.