Diskuze
Autem na dovolenou: Jaká je cesta na Slovensko
Děkujeme za pochopení.
Ecvica
Trenčín-Žilina
Pokud někdo jedete v době dopravní špičky po dálnici od Trenčína na Žilinu,je nejlepší uhnout na Rajec, Rajecké teplice a napojit se zpět v Žilině. V místě, kde se staví dálnice (před žilinou) to bývá šílené - min. hodina zdržení. Vím o čem mluvím - minulý týden Brno-Tatry 6 hod! Nedal jsem na rady zkušenějších a neodbočil jsem.
Benzin
Velký omyl.
Jezdím pravidelně štreku Most - Bardejov a jediné s čím se dá souhlasit je rozmašírovaná silnice okolo Strečna, jinak je to pohoda včetně dopravního značení. A ještě jeden postřeh: i když slováci jezdí ostřeji (ale ne jako prasata z Polska ) a v obcích mají 60ku tak vidět tam nehodu je skoro rarita, jenom však vjedu do Čech tak je to jeden kiks na druhým.
Benzin
PS.
Hodnotím-li stav silnic celé trasy, tak zcela tragická je D1 ve směru Praha-Brno.
joscer
Bytča - Žilina
"...Vjíždím do města Bytča po mostě přes Hričovský kanál (umělé rameno Váhu) a nevšímám si první značené odbočky na Žilinu - je to silnice druhé třídy číslo 507 přes Kotešovou a Svederník...". Kdyby se po té silnici autor článku vydal alespoň jedním směrem, tak by asi psal jinak. Při současné situaci stavby dálnice kolem Žiliny je to nejlepší řešení, je totiž časově o třetinu rychlejší. Projížděl jsem tamtudy právě teď v úterý a pohoda.
LaGrave
6:40
Tka skoro 7 hodin jel cisteho casu to si dlea prdel to se musel srat jak stara baba ja jsme pred tydnem jel taky do slovneska najel jsem tam 546 kilaku a cestu jsem zvladl pod pet hodin.Keca tohle nemohl jet tka dlouho to nejde
řidič
Re: 6:40
Zase jeden chvastal. Vsiml jsi si vubec, ze jel podle predpisu (polovinu mimo dalnice) a nezavodil kdo drive, jak je to bezne u ceskych ridicu?
Dokonce to pojal jako cestu na dovolenou a tedy pohodovou se zastavkami.
aj
2 moznosti ako sa vyhnut tomuto useku
Smer od Ziliny.
V oboch pripadoch treba ist na dialnicu (po prvy exit dialnica NIE je spoplatnena cca 100-150m) a na prvom exite odbocit:
1.) DO prava (resp. rovno) po osemnastke popri Liptovskom Sv. Krizi (nachadza sa tu dreveny kostol z jednej zo zatopenych dedin Lipt. Mary)
2.) Do lava cez Besenovu a Lipt. Trnovec okolo Lipt. Mary (Dlhsia trasa ale krajsia) po ceste su 2 termalne kupaliska a viac moznosti zastavit pri Lipt. Mare. Pozor pri Tatralandii je 40-ka a pri Trnovci stava casto hliadka.
Nazad z tatier doporucujem ist cez podbanske - menej aut a pohodova cesta lesom - teda tam kde ostal cez Lipt Hradok a Mikulas a znova tieto dve moznosti. Prijemny pobyt na Slovensku
aj
2 moznosti ako sa vyhnut tomuto useku
Smer od Ziliny.
V oboch pripadoch treba ist na dialnicu (po prvy exit dialnica NIE je spoplatnena cca 100-150m) a na prvom exite odbocit:
1.) DO prava (resp. rovno) po osemnastke popri Liptovskom Sv. Krizi (nachadza sa tu dreveny kostol z jednej zo zatopenych dedin Lipt. Mary)
2.) Do lava cez Besenovu a Lipt. Trnovec okolo Lipt. Mary (Dlhsia trasa ale krajsia) po ceste su 2 termalne kupaliska a viac moznosti zastavit pri Lipt. Mare. Pozor pri Tatralandii je 40-ka a pri Trnovci stava casto hliadka.
Nazad z tatier doporucujem ist cez podbanske - menej aut a pohodova cesta lesom - teda tam kde ostal cez Lipt Hradok a Mikulas a znova tieto dve moznosti. Prijemny pobyt na Slovensku
moravák
radar u buchlovic
U té benzinky EuroOil to není radar, ale bílá Octavia majitele:-) stojí tam každý den.
Jinak Slováci jezdí opravdu jako prasata, odbočovací pruh je pro ně předjížděcí a dvojitá plná také není překážkou:-(
mar
nesuhlasim
Slovaci sice jazdia dost neohladuplne, ale zrovnavat to s Poliakmi, to je silna kava, Poliaci su uplne niekde inde, co sa riadenia tyka, tak su to snad najvacsie hovada v Europe.
speedy
kecy
Bez známky se při cestě do Vysokých Tater neobejdete, 40km úsek dálnice se v podstatě nedá nijak objet.
objet se to dá a řekl bych že ta trasa je sice pomalejší než po dálnicí a o něco delší, ale kdo nespěchá, tak je ta trasa mnohem hezčí....
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej bytu 2+KK 47m2 v novostavbě v Jablonném v Podještědí
Máchova, Jablonné v Podještědí, okres Liberec
2 902 500 Kč