Diskuze

Na vlastní kůži: když se jede pekelně rychle

Jakou nejvyšší rychlostí jste jeli v autě? Sto osmdesát? Dvě stě čtyřicet? A říkali jste si, že rychleji už to snad ani nejde? Redaktor MF DNES si jako spolujezdec vyzkoušel, jaké to je, řítit se po německé dálnici rychlostí přesahující lidské chápání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

antiGizmo

6. 7. 2008 21:22
0 0
možnosti

antiGizmo

6. 7. 2008 21:21
re re

tady mame tu gizmovo novou plecku 1 cm nad asfaltem - to asi ty tuzin prahy :-D :-D A ty balony co tam mas, taky hodne slusny :-D Slusne vysoka 15 let stara koza :-) Ty si tady tak delej hosanku prdel z lidi v 3 roky starym aute, ty teda jo :-))

a tady panuv profil:

http://libimseti.cz/gizmicek

0 0
možnosti

pilot

17. 7. 2007 15:36
tady sou zas samý piloti

Policie ČR: "Nejčastější příčinou dopravních nehod na dálnici je dlouhodobě nesprávný způsob jízdy a rychlost." R^

0 0
možnosti

Morland

17. 7. 2007 14:53
Pane

redaktore, až tady zase bude článek o nějakým mlaďochovi, kterej frajeřil a nezvládl to, tak si sáhněte do svědomí, jestli jste ho náhodou i vy k něčemu takovýmu nevyprovokoval.:-/

0 0
možnosti

Alex

17. 7. 2007 17:34
Re: Pane

....a sakra, lidi jsou opravdu různí a čím debilnější příspěvek, tím asi lépe.

0 0
možnosti

Andee

17. 7. 2007 14:16
Mno...

V Německu jsem 230 km do Magdeburgu směrem od Holandska dal za hodinku. U nás bych si to na dálnici nelajznul a není to tím, že bych se bál o body... jde o stav silnice. Tam jsem měl ve 250kmh podobný pocit ze stability jízdy jako ve 150 na D1... :-©

0 0
možnosti

Todd Berrttuzzi

17. 7. 2007 14:00
Vážení

Pro rychlosti kolem 350 km / hod se na závodních okruzích budují únikové zóny, diváci se sedí hezky daleko od trati a za přebíhání tratě dostávají jezdci statisícové pokuty.

Tolik k údajně "bezpečné" rychlosti. :-P

0 0
možnosti

Alex

17. 7. 2007 14:03
Re: Vážení

ANO, ale tam jezdí 350 km/hod standardně cca 10 aut vedle sebe...tam to chápu.

0 0
možnosti

gizmi

17. 7. 2007 12:52
:o)

Uz vidim jak ma felda/fabie (beztak je to stejna konstrukce) stejne brzdy jako trebas 4kotoucova Bugatka, nebo Honda.. Osobne si obcas na dalnici uziju te 2stovky taky a nevidim v tom zadnej problem..Nez rychlost, rekl bych ze nejhorsi jsou prave jiz zminovani ridici kamionu (manevr na 5 minut) a nebo ridici Octavek TDi kteri si mysli ze koupili neco opravdu nadupaneho a extra.. Takove rad vyskoluju..;-D

Jinak 12cm nad zemi podvozek? Nic moc.. Osobne mam neco kolem centaku a to auto se nesmi hnout.. ;-D Nevim..32 mega za takove auto bych proste nedal..To si radeji koupim supru, integru, nebo podobne auto a investuju do tuningu, kterym bych Bugatku odsunul totalne kamsi..:o)) A verim ze do 2 mega bych se vesel (viz Maratovo CRX 500+ HP a to je to 1.6tka!!)

0 0
možnosti

Homer1

17. 7. 2007 12:58
Re: :o)

Ty jsi ale kus zamindrákovaného debila... Hlavně že jsi "vyškolil" DTI škodovky... chudáku.

Vůl jak anděl, říká se...

0 0
možnosti

Kenny_pce

17. 7. 2007 12:24
Rychlost

350 je sice dost, ale daleko nebezpecnejsi nez zkusenej ridic sportaku je vidlak s hovnocucem, co me vytlaci ze silnice, kdyz predjizdi JCB (jel sem 80, pac predtim sem ho predjet nemoh a punto 1.1 proste do kopce nejede) nebo blbecek s vytunenou skodarnou co podesaty v rade sazi na to, ze se mu v ty zatacce v protismeru nic neobjevi. Taky sem uz rozjel punto na 160 na kvalitni okresce (je fakt nova, rovna, sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi) a kdyby mi za zatackou, kterou sem projizdel naprosto bez problemu 120 (i na snehu v 90 v klidu) vybehla srnka tak nezastavim. Spis je pravdepodobnejsi, ze kdyz pojedu bezpecnou rychlosti (nejkratsi potrebna brzdna draha cca 50m), tak to do me narve motorkar, kterej by zvladnul cokoliv krome ty srnky. Proste "jet tak rychle, abych byl schopen kdykoliv bezpecne zastavit vozidlo" je nedodrzovatelny pravidlo, stejne tak bych krafku, co se ve 100 km/h se?e do 3. pruhu nakopal do (_o_).

0 0
možnosti

Kenny_pce

17. 7. 2007 12:29
Re: Rychlost

Jinak nekdo tu psal, ze v CR se na dalnicich jezdi 160, ale teda nevim nevim, jel sem akorat po D11 celou dobu 140 (chudak firemni felicie 1.3 tocila porad 4000 :)) a predjela me akorat Kokta v zavesu s Passatem a potom Transit. Zato me neskutecne na?ral nejakej aviatik, co byl ocividne rychlejsi nez vsecky 3 nakladaky pred nim. Predjizdeci manevr na cca 3 minuty v rychlosti 83 km/h.

0 0
možnosti

Petik

17. 7. 2007 12:03
Magorina

Ne tohle neni zavist .. ja mu ten vuz preju. Tim ze si ho koupil dal na charitu (statu) priblizne stejnou (spis vyssi) castku v podobe dani.

Ale jezdit s nim 350km/h kdekoliv mimo zavodni okruh je picovina. Evidentne ma penez dost na to aby si na ten okruh zajel kdyz chce vyplavit nejakej ten adrenalin.

To auto muze bejt konstrukcne sebelepsi ale fyzikalni zakony neochcije. pri 350km/h ujede 1 kilometr priblizne za 10 sec. a brzdnou drahu bude mit vice nez 7x delsi nez pri 130km/h

Argumenty o "prazdne" dalnici jsou tedy vice nez liche. Proto ze je kazdemu jasny ze pri tehle rychlosti dramaticky roste riziko nehody. To bych mohl pouzit stejny argument a tvrdit ze s 1.5 promile muzu klidne jet po

"prazdne" dalnici protoze tim nikoho neohrozuju.

0 0
možnosti

Lukke-Luk

17. 7. 2007 12:09
Re: Magorina

Všichni majitelé silných vozů, kteří jezdí po kvalitních německých dálnicích 250-300km/h, samozřejmě když to podmínky dovolují, (zažil jsem snad stokrát) jsou tedy idioti? Proč to německá policie nezakáže?

0 0
možnosti

alena

17. 7. 2007 11:27
Kdyby

ty peníze za to auto radši věnoval třeba na výzkum rakoviny či něco podobného. Kupovat si auto za tolik mega, když to má užitek akorát v Německu mi připadá jako blbost. Ale udělal si s tím velkou reklamu. Kdo o něm předtím něco četl?

0 0
možnosti

lanta2004

17. 7. 2007 11:30
Re: Kdyby

To je jeho věc za co to utratí...nicméně at s tím jezdí tak aby neohrozil ostatní řidiče.Pokud si chce užít rychlost at si pronajme závodní okruh;-)

0 0
možnosti