Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svezení s Bugatti Veyron: raketové zrychlení za 37 milionů

Bugatti Veyron – nejrychlejší, nejvýkonnější a nejdražší vůz současnosti. Na vlastní kůži jsme vyzkoušeli, jaké zážitky nabízí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

darvin

nadherny auticko

0/0
25.11.2007 14:20

XX

xx

Škoda jen, že to zrychlení je natáčení dole pod cukrákem.

0/0
7.11.2007 10:07

m.m

koupil veyrona a na pojisteni nezbilo

ten pan Radim Passer asi az tak bohaty neni kdyz si to pojistil u cpp mozna proto ze kdyby to mel pojistene u ceske  nebo koop tak by nezbylo na benzin(Y)Rv

0/0
20.10.2007 0:51

nnn

60 kusů vyrobených výronu

a číslo šasí 98 nebo kolik. buďto si to vyrábí na sklad ty kastle anebo si nevím. možná si losujou, který z těch skladových šasí půjde na pás :-)

0/0
9.8.2007 19:22

Flegy

Opakování

Tohle je už po 3x co tu vidím tentýž článek... Takhle bych si chtěl taky vydělávat, pořád opakovat co už jsem udělal ;-D;-D;-D

0/0
9.8.2007 18:57

mattonka

?

Nebylo to tu už jednou?

0/0
9.8.2007 18:39

m

výkon 3000 koní

Výkon je skutečně 3000 koní, ale s tím, že jeden tisíc je výkon, který projde výfukem, druhý ticíc jsou mechanické a další ztráty motoru a třetí tisíc je to co zbyde na vlastní pohon... Holt nízká účinnost spalovacího motoru (vzhledem k energii, která je v palivu)...

0/0
23.7.2007 16:07

Vena.M

Re: výkon 3000 koní

Mno, tak tech 3000 koni neni vykon motoru ale energie v palivu. Vykon motoru je pak opravdu 1000 koni ..

0/0
8.8.2007 7:36

Standa

Re: výkon 3000 koní

Dobry den kamarad bse semnou hada ze ten moter holy sam o sobe nema 3000hp ze to neni mozny tak bych se vas rad zeptal jestly to tak je a jestly nevite kde bych to nasel na internetu dekuji.

0/0
4.12.2008 12:46

David

3000 koni

Dosud jsem si myslel, ze vykon motoru je cca 1000 HP. Ted uz ale, diky tomu clanku vim, ze auto ma ve skutecnosti 3000 HP. Dekuji autorovi clanku za tyto urcite pravdive technicke informace.

0/0
23.7.2007 7:30

mikes

Re: 3000 koni

Nekde jsem cetl ze skutecny vykon motoru je cca 1024koni, 1001 je samozrejme marketingove cislo. Samozrejme ocesany motor bude mit vykon jeste vyssi, ze to bude ale trojnasobek, na to bych si nevsadil :-)

0/0
23.7.2007 15:55

Massimo

Zájem

Víte.. to auto.. jo.. je to fakt paráda.. (i když bych si ho nekoupil..) nicméně.. musím říct, že tato investice asi byla nejednou pečlivě zvážená..

ještě že pan Passer je tolerantní k nám okukujícím lidem.. moc rád bych to auto viděl doopravdy..

původně jsem ale chtěl napsat něco jiného.. tedy.. mě by zajímalo, jestli tyto příspěvky pan Passer čte a co si o nich asi tak říká..  :-)

0/0
19.7.2007 21:38

Alex

Re: Zájem

...Investice?...to si představuji věc-auto, které mi něco vydělá. Jelikož pojištění auta stojí cca 1,5 mio ročně a údržba, kola atd. taky ročně spolkne "pár korun", tzn. to auto vyjde na cca 2 mio ročně. Pokud bych to auto měl cca 10 let, tak VELMI pochybuji, že cena tohoto auta by se pohybovala na úrovni cca 60 mio + nějaký výdělek. Mimo jiné, toto auto si jde velmi lehce /pokud má člověk peníze/ koupit jako ojeté a to za menší částku, než stojí nové. Takže se určitě nejedná o investici.

0/0
20.7.2007 9:32

Simon

Re: Re: Zájem

Ojetyho veyrona??

A kde prosimTe, v Ackach??

LOL ;-D

0/0
9.8.2007 8:18

MarcoBailey

Re: Re: Zájem

V německých autobazarech je jich k dispozici hned několik.

0/0
22.4.2009 12:35

TommyAngelo

Re: Re: Zájem

Tohle auto by prodal jen blázen... :-)

0/0
10.8.2007 3:03

mjmj

Re: Zájem

no já myslím že kdybys vydělal a měl tolik co on tak že by sis ho koupil, popř. jiný :-)

0/0
20.7.2007 16:11

Mira

Sekta

Mě by zajímala ta jeho víra - nevíte o ní někdo něco?

0/0
18.7.2007 16:52

coriander

Re: Sekta

Vím, ale sektou bych to nenazíval, je to crkev jako každá jiná. Jestli máš nějakej konkrétní dotaz, pak se ptej.

0/0
18.7.2007 17:02

r-man

Pocetni chybicka se vloudila

Redakce opravte si:

Celý projekt zřejmě nebude pro Bugatti, vlastněnou koncernem VW, vůbec ziskový: náklady na vývoj a výrobu se odhadují na pět milionů eur v přepočtu na jeden vůz; prodejní cena 1,1 milionu to tedy nezachrání.

--asi tam je spis 5 miliard eur za vyvoj, ne? I kdyz to se mi zda sakra hodne...

0/0
18.7.2007 16:25

r-man

Re: Pocetni chybicka se vloudila

A sakra, chybicka se vloudila u me, je tam napsano "v prepoctu na jeden vuz" ...:-/

0/0
18.7.2007 16:25

yamaha66

Re: Re: Pocetni chybicka se vloudila

:-)omg

0/0
18.7.2007 16:37

Semjase

Koenigsegg

Jak už jsem psal včera a jak tady psal někdo dole. Myslím, že Koenigsegg je v tomto případě lepší volbou. Jde o stejně malou sérii produktů, stojí jen 500 tisíc dolarů, je to navíc SAMOSTATNÁ exkluzivní značka a nespadá do koncernu, jako Bugatti. Mají vše svoje! Lepší investice!!! Bylo by zajímavé sledovat závod těchto dvou aut.

0/0
18.7.2007 15:30

ples

Re: Koenigsegg

Koenigsegg se urcite Bugatti nevyrovna exkluzivitou a znackou. To je jako bys srovnával TVR s Ferrari.

0/0
18.7.2007 16:13

Heh

Jak se tak rika...

Podle sebe soudim tebe...  vid..  nerika ti to nic? :-P  Zastancu elitarstvi je stale dostatek koukam. ;-( 

0/0
18.7.2007 14:49

Heh

Re: Jak se tak rika...

Pro vseznaleho Alexe je tahle zprava.. ;-)

0/0
18.7.2007 14:50

Majitel raquety

Neda mi to, ale musim...

Neda mi to, ale musim: Nejlepci je oktafka f tedeicku, metle, na hlinach a f korozi. Proc? Protoze tahne nejlip vocpodu.

0/0
18.7.2007 14:47

martin

Re: Neda mi to, ale musim...

krásný výkřik do tmy.;-D

0/0
18.7.2007 14:53

Sesazený Superefekt ze Sinalí

A jak řídí JUDr. PhDr. Mgr. et Mgr. Henryk Lahola?

Při cestě k němu dokonce i dovolil, aby Henryk Lahola směl řídit jeho úplně novou Felicii, čím mu udělal velikou radost. Henryk Lahola s radostí usedl za volant, opásal se ochranným pásem, uvedl motor do chodu a současně i zapnul světla. Podíval se na kontrolky a vzápětí nastartoval. Kontrolka mazání motoru i kontrolka dobíjení elektrického akumulátoru zhasly, motor klapal úplně pravidelně jako hodinky. Pak se Henryk Lahola v pohodě opřel do křesla, zařadil první rychlostní stupeň, odbrzdil ruční brzdu, zapnul blinker, podíval se s radostí do úplně čistého zpětného zrcátka a hned v zápětí se rozjel.

0/0
18.7.2007 14:46

Sesazený Superefekt ze Sinalí

Re: A jak řídí JUDr. PhDr. Mgr. et Mgr. Henryk Lahola?

Nová Felicie se rozjela dokonce i bez plynu! Stačilo pouze uvolnit spojku do bodu záběru – no prostě nádhera!! Trochu plynu ale Henryk Lahola přece jen raději přidal. Nádherná Felicie se rozjela a Henryk Lahola zařadil hned druhý převodový stupeň a pak zrychlil na čtyřicítku aby mohl zařadit trojku. Při jízdě Babicemi se omezil na čtyřicítku, aby s čistým svědomím mohl mít zařazen třetí převodový stupeň. Blízko u hranice obce zrychlil na padesátku a za touto dopravní značkou "mimo obec" hned zrychlil na 60-ti kilometrovou rychlost a zařadil čtvrtý převodový stupeň. Pak opět akceleroval na osmdesátku aby mohl zařadit i pátý převodový stupeň. Osmdesátka je symptomatická svým typickým tichým pískotem odporu vzduchu a řidič ji bezpečně pozná i bez pohledu na tachometr. Jet osmdesátkou plně stačí, aby mohla zůstat zařazena pětka. Zahlédne-li se v dáli značka začátku obce třeba zpomalit na padesát, vyhodit na "neutrál" a pak zařadit trojku.

0/0
18.7.2007 14:46

cernobila_televize

Re: Re: A jak řídí JUDr. PhDr. Mgr. et Mgr. Henryk Lahola?

to slunicko dneska ale poradne sviti :-)

0/0
18.7.2007 14:48

roba21

Pěkný článek

A ještě hezčí autíčko! :-) Bez mučení příznávám, že tomu pánovi velmi závidím. ;-)

0/0
18.7.2007 14:23

Alex

trochu mě tato diskuze připomíná...

...závistivé 50 leté socky, které jsem potkal v jednom autobuse na střední škole. Chytrý až na půdu, kritizovali Moraváky, proč si dělají sklípky, když si mohou koupit víno doma, proč si ostatní stavějí velké baráky, proč si lidi kupují předražené auta, proč si lidi kupují drahé salámy, když ty levnější jsou stejně kvalitní...atd. Bohužel to vypadalo velmi komické, ale i smutně...závistivné dvě socky...je to více jak 10 let, ale na tohle nemohu zapomenout.

0/0
18.7.2007 13:54

regazzi

Re: trochu mě tato diskuze připomíná...

;-D;-D

0/0
18.7.2007 14:02

borishead

radost ze zivota

kdyz si chce clovek udelat radsot proc by si to nekoupil, muj znamej ac nevydelava zadny velky penize si koupil na leasing par let jetou BMW 7-micku (uz ten nejnovejsi model) a panove i kdyz ted dre kazdej mesic aby to auto vubec zaplatil a z ostatniho si musi kus ukrojit tak ac vsichni vime ze z financniho hlediska je to blbost a proste to nemel kupovat protoze na to skoro nema, tak panove ja to mel parkrat puceny a to jste najednou jak v pohadce! a zadny kocky vozit nemusite hezky si pustit mozarta a jet se projet nekam na cesticky na venkov parada !

0/0
18.7.2007 13:39

regazzi

Re: radost ze zivota

No, sice si udelal radost, ale okoli/rodina z neho asi moc velkou radost nema........ale to je typicky cesky: kdyz na to nemam, tak si pujcim, hlavne aby soused cumel. Halooooo, Provident ? Ja bych chtel......;-D;-D;-D;-D

0/0
18.7.2007 14:03

borishead

Re: radost ze zivota

on to ale nekupoval aby ostatni cumeli prave proto s tim nejezdi trikrat obkrouzit namesti a balit tam kocky, ale jede se projet nekam kde nikdo neni. Koupil si to pro radost z jizdy a ze zivota a ne aby vsichni videli jakej je to borec. Je to dost v klidu clovek je mu rovnejch 30 singl ma sice pritelkyni ale uz nakej rok sou tak napul spolu a nejsou takze rodina je v klidu a on taky :-)

0/0
18.7.2007 14:28

Bushmaster

Re: radost ze zivota

To mi připomíná pohádku "Jak se Novákovic zmohli na bourák". Bylo to skvělé čtení, knížku Autopohádky jsem miloval.

0/0
18.7.2007 16:10

firer

Re: Re: radost ze zivota

Autopohádky? Tu knihu mám doma. Je už trošku poničená (pes si kousl) a už nemám ten vložený sešitek, ale jinak super čtení i po letech! F.

0/0
24.7.2007 8:31

Gumballer

Re: radost ze zivota

Ten Mozart je výstižnej..mám 5er e39 a občas si v něm klasiku poustím...člověk slyší nerušeně tu hudbu, jede nějakých 80-100 po okreskách pěknou krajinou a relaxuje

0/0
18.7.2007 18:55

Gumball

Flower Power

Super kara. Skoda, ze na ni nemame silnice.. Myslim, ze nejvykonnejsi je Koenigsegg a nejnovejsi Cobra. Nejdrazsi? To urcite ne. Byl to Auto Union C, tusim ze za cca 330 mio Kc. 1001 RZ? Proc ne? :) Motorky? Vzdyt jim chybej dve kola a nesviti svetlo. Veyron je mazec, ale takovej KE, Ariel Atom nebo Cobra.. Kazdopadne Veyron je dobra investice uz jen kvuli tomu prehnanymu zajmu medii. Za cas bude mit jiste vyssi cenu. Zaverem bych dodal, ze treba v Koenigseggu, kterej jezdi na obnovitelny palivo bych se nestydel jezdit.. Flower POWER! :)[>-][>-]

0/0
18.7.2007 13:35

Alex

Re: Flower Power

Hm, srovnávat standardně vyráběné auto s Union C atd?

0/0
18.7.2007 13:36

Zly_Soused

závist

Jo, já mu toho Veyrona závidím. Mít těch 37 mega tak jsem nadosmrti za vodou. Tak proč si tu závist nepřiznat. :-)

0/0
18.7.2007 13:33

Alex

Re: závist

..tak vidíš a on si za to koupí autíčko pro zábavu, se kterým vyjede jednou za čas na projížďku, protože mu v garáži stojí dalších x aut. Ale závidět? Makej jako on a budeš to mít taky. R^

0/0
18.7.2007 13:35

Heh

Re: Re: závist

Makat ?  To se povedlo.. ;-DR^

0/0
18.7.2007 13:51

Heh

Re: Re: závist

Jinak v tomhle pripade se kolikrat ani nejedna o "pro zabavu". Jde o zarazeni. Zarazeni cloveka a ukazka kam patri. Ukazuje svou prislusnost k te tak zvane "elite". Nicmene...  kdo vi.. treba to ma opravdu pro zabavu.. nebo oboji. :-P

0/0
18.7.2007 14:02

Alex

Re: Re: Re: závist

ať se jedná o to, že už si nechtěl utírat pětilitrama zadek, či si to auto koupil, protože se mu líbila jen ta modrá barva, nebo už ty peníze nestačí pálit...nezáviď mu to a makej, třeba si koupíš aspoň malej model tohoto auta.

0/0
18.7.2007 14:09

Heh

Re: Re: Re: Re: závist

hm hm...  tak to mi nejdrive vysvetli co mam zavidet... ;-D  ja nejak nic nevidim...   ;-)

0/0
18.7.2007 14:41

Lanta2004

Sem se zasmál...kde je Luke?

Včera tady tu jízdu Luke obhajoval,že pokud to testovali na tříproudý dálnici,pak že nikoho nemohl tou rychlosttí ohrozit....no nevím,ale v tom videu mi to jako tříproudá dálnice moc nepřipadá;-D

0/0
18.7.2007 12:50

Lukke-Luk

Re: Sem se zasmál...kde je Luke?

Nějak mi nedochází odkud jsi nabral dojem, že rychlost 350km/h testovali na české dvouproudové dálnici... S demonstračními záběry použité na videu to nemá nic společného.

0/0
18.7.2007 12:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.