Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Civic: za spolehlivost musíte připlatit

Kdyby jej majitel pečlivěji udržoval, by to bylo krásné auto, takhle nás testovaný vůz moc nenadchl. Ke spokojenosti bude třeba vyměnit pár opotřebovaných dílů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

armi

baterie

Civic 96/1,6iLS,83kW,mám pořád původní baterii i když za mrazu je to napínavé,pokaždé bez problému jsem odjel,nechápu, dá někdo vysvětlení.Jinak průměrná spotřeba 7,5 s 60/40 město/venek.Pochvaluji jak sedí,koroze na zadním lemu blatníku.Byl jsem překvapený, když jsem jednou spěchal ráno v sobou ze Sniny, pod Tatrama kolem 180, to jsem si říkal v těch táhlých zatáčkách poprvé,že by se mohlo hodit zadní křídlo, dědiny prázdné takže do Brna jsem těch 540 km udělal k mému překvapení v průměru za 90 km/hod se spotřebou 7,2/100 ve třech s kufrem z dovolené.

0/0
1.8.2007 22:03

infinity_

Honda

Jinak honda se vseobecne drzi na prednich mistech spolehlivost, takze bych sem nejake vase traktory TDI netahal. Ano urcite je lepsi menit kazdych 20tis km loziska na fobii a pak turba na tdi :D Je lepsi jednou vysypat balik na GO a pak mit klid nez kazdy mesic byt v servisu

0/0
30.7.2007 17:23

infinity_

Oprava

Toto neni 8ma generace, ale 7ma, kdyz pisete neco o nejakem aute, nebude asi nejhorsi si zjistit nejake ty informace. od roku 2001 byl jenom drobny facelift, coz nikdo (krome vas) nepovazuje za zmenu generace.

0/0
30.7.2007 17:21

hj

koroze

ještě tady nikdo nepsal o korozi u civiku. U toho mého z r. 93 se začala koroze projevovat celkem zřetelně i na pohledových dílech karosérie. To mě na autě nejvíc vadilo i přes další problémy (klouby, zapalování, spojka, výměna chladiče atd.). V r. 2002 jsem auto vyměnil za oktavii z r. 1998 a dodnes s korozí nemám problém.

0/0
24.7.2007 10:09

W

Re: koroze

Ano, rok cca 95 byl zlomem, kdy automobilky masově začaly karoserie pozinkovávat, takže tady je rozdíl jedné až dvou generací aut a tam se to už asi projeví, že ano ;-)

0/0
24.7.2007 15:40

ddd

Re: Re: koroze

generace civiku, které se týká tato diskuze měla záruku na prorezivění karosérie jen 6 let... to svědčí o všem. Mé VW má 12 let a i nyní po 5 letech co vůz vlastním mi z dveří a dutin podvozku vytéká v teplých měsících přebytečný vosk s kterým u VW rozhodně nešetří... I proto je např. golf o něčem jiném, neboť je dělaný na dlouhou životnost a tím se nejedná o tak spotřební věc jako jsou japonské vozy... Už se těším na další zoufalé reakce fanatických majitelů nejlepších aut ve vesmíru. Když se koukám na diskuzi, tak mě opravdu přesvědčila o mnohém. Prostě honda fáákt umí... Rv:-/Rv;-D

0/0
24.7.2007 15:58

Mates

Re: Re: Re: koroze

Pokud hodnotis vuz podle diskuze na bulvaru, tak ses faaakt vemeno ;-D

0/0
24.7.2007 17:57

Robocop

Hondu ani zadara

Tak vidím,že tady každý píšete jak Hondy jsou super auta.Rychlé,levné spolehlivé,krásné,spotřeba do 5 litrů,tlumiče vydží 130 000 tisíc km,prostě nádhera....měl jsem Acorda a od té doby co mám BMW tak už vím co je auto.Sice jen 330d.....ale Hondu už nechci vidět.Ani zadarmo!Ať táhnou s těma verglama do Japonska!!!!:-©

0/0
24.7.2007 0:43

z Vysocan

Re: Hondu ani zadara

Zapremyslej trochu o ty volovine co jsi tady napsal az budes cekat v BMW servisu na opravu.

0/0
24.7.2007 8:20

qualcom

Re: Hondu ani zadara

ty jsi accorda mohl vidět leda na silnici, když neviš, jak se píše. Měl jsem 2.2is r.v. 96 do 02 a lepší auto není, třeba ty tlumiče vydržely 180.000km, teď jezdím octavií a nedá se to porovnat jakoej je to předraženej šrot tlumiče výměna 90.000, čepy též, klima na opravě 2*, oprava el.stahování oken,

0/0
24.7.2007 10:40

ddd

Re: Re: Hondu ani zadara

hmmm... tak to tě obdivuju že jsi už stihl odzkoušet všechny auta co se na světe vyráběj, když jsi zjistil, že je akord zkrátka nejlepší... ;-D ;-D ;-D

0/0
24.7.2007 10:48

wasser

Re: Re: Re: Hondu ani zadara

Hmmm..., to bude podobný, jak s tou tvojí fantastickou Borou ;-D

0/0
24.7.2007 12:22

ddd

Re: Re: Re: Re: Hondu ani zadara

na tom není nic fantastického a navíc je to jednoduše zdokladovatelný, protože to auto vlastním a je servisováno, tudíž jde vše dohledat... (navíc jsem po celou dobu jediný majitel) Jestli jseš ze středočeského kraje, není problém... A jestli jsi vlastník civika se srovnatelnou motorizací, tak můžem v praxi porovnat co umí ta zázračná technologie VTEC... :-)

0/0
24.7.2007 12:55

wasser

Re: Re: Re: Re: Re: Hondu ani zadara

S člověkem, který žije v bludu, že VW je nejlepší a japonec až nakonec nemá cenu cokoliv srovnávat. Ze středních čech nejsem, závodit na cestách s Tebou nebudu a jak už jsem Ti jednou psal Civika nemám.

0/0
24.7.2007 17:08

ddd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hondu ani zadara

zaprví jsem nikdy nenapsal, že je VW nejlepší - naopak proto si čtu tuto diskuzi, abych se dozvěděl víc o zkušenostech s jinými auty a za druhý jsem korektně napsal své zkušenosti s autem od VW, které jsem schopen zdokladovat (nepatřím mezi lidi co píšou nesmysly na net a třeba ani nemaj žádný auto). Navíc jsem ti nabídl vidět auto od VW po najetí 230 tisíc km na kterém je vše ORIGINÁLNÍ (komplet podvozek - kromě brzdových destiček, komplet motor, karoserie atd.). Co chceš víc konkrétního? Ale na jediný co se zmůžeš je zesměšňování a vyzvihování hondy do nebes, přesto, že tu nikdo nenapsal, že má s hondou lepší nebo podobné zkušenosti jako já s VW... Tak mi prosím vysvětli, co si o tom mám myslet??? :-) 

0/0
25.7.2007 8:18

wasser

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hondu ani zadara

1. ukaž mi jeden můj příspěvek ve kterém vynáším Hondu do nebes. Naopak sem Ti  už 2x psal, že Hondu nemám.

2. ani jednou sem se Tě nesnažil zesměšnit, ale všiml sem si že smysl pro humor nemáš, také jsem to už zmiňoval.

3. že nepíšeš, že VW je best? tak v tom případě ani nevíš co píšeš, viz téma o motorech nebo spotřebák od Hondy atd.

4. Naopak já sem nikdy nenapsal, že VW je nejhorší, ale podle mého názoru zaspalo v mnoha případech dobu a jedna 1.4 TSi to nespraví.  

5. Je to na delší debatu a na to já nemám čas. A po 3. nemám Hondu, nejsem fanda Hondy....:-)

0/0
25.7.2007 9:24

ddd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hondu ani zadara

Pak vlastně ani nechápu proč se zastáváš hondy,když jí nemáš a ohánět se vyčtenými rozumy někde z časopisů je sice hezké,ale s realitou to většinou nemá moc společného.Co se týká motorů,tak opět zopakuji,že v dnešní době neznám motor od hondy,který nějak převyšuje konkurenci a to nemyslím jen VW.To že VW dělá více dobrých motorů jsem se ti snažil uvést na příkladu svého motoru,který v ničem nazaostává za srovnatelným motorem od hondy 1.6-81kW,spíš naopak.Navíc si stejně urputně stojíš za svými názory,které nevím na čem jsou založené,a když ti chci zdokladovat kvalitu a parametry mého auta,tak samozřejmě o to nestojíš... co kdyby ses náhodou přesvědčil na vlastní oči,že to je tak jak píšu, že? :-) Navíc ještě k technologiím a zaostávání VW - za posledních deset let byly první kdo posunul motory TDi na výsluní, použily technologii FSi, kterou dále rozvíjí a je dnes špičková viz. TSi a TFSi...

0/0
25.7.2007 10:49

wasser

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hondu ani zadara

Ach jo, už mě nudíš, jestli máš chuť, tak si znovu přečti, co jsem psal, fakt nevim, kde a kdy sem se Hondy tak urputně zastával, jedině snad v debatě o motorech jsem uváděl příklady motorů a to nejen od Hondy. Za to ty si urputně stojíš stojíš za VW a už do toho mícháš i TDi, ale počítám, že všechny motorvé jednotky od VW Ti prošli rukama, jinak bys o nich nepsal že ?  A taky si se všema najezdil alespoň 200 000 km a ty zkušenosti jsou jen tvé vlastní, když si setřel toho týpka, který byl s accordem spokojenější než z oktávkou. Zkus otevřít oči a uvídíš, že ve světě aut nejsou všechna se znakem VW.

0/0
25.7.2007 21:19

infinity_

Re: Re: Re: Re: Re: Hondu ani zadara

ja mam Hondu 1.8 VTEC, seriove 0-100 za 6,7 a maximalka 233. Vytahni libovolnou atmosferu 1.8 z koncernu a muzeme porovnat.

0/0
30.7.2007 17:27

pfg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hondu ani zadara

víš dobře, že atmosféru nedělaj... :-) Můžem to ale porovnat s mým seat leon cupra - taky 1.8T s 225k a po čipu 265 k... ;-D Jsem zvědav na tu tvou hondičku... z 0-100 mám změřeno za 5.8...

0/0
2.8.2007 8:18

antirobocop

Re: Hondu ani zadara

Jo a ty táhni do hnoje ;-)

0/0
27.7.2007 14:08

nový p.

spotřebák od hondy

Vážení,

civik je jen japonskej spotřebák. Pojezdit 5 let bez problému a pak vyhodit. Tak je k tomu nutné přistupovat. Diskuze o životnosti tlumičů se mi zdá absurdní. To auto je tak na prvních 100 tisíc a pak to dát do Áček a neřešit...

0/0
23.7.2007 14:07

martas38

Re: spotřebák od hondy

O kterem voze nizke a nizsi stredni tridy toto neplati?

0/0
23.7.2007 15:26

ddd

Re: Re: spotřebák od hondy

VW Golf... :-)

0/0
23.7.2007 15:32

Andee

Re: Re: Re: spotřebák od hondy

ftip dne ;-DR^

0/0
23.7.2007 21:35

Chris Kelvin

Japonské tlumiče...

...a vůbec díly podvozku určitě vydrží víc než 130 tisíc, a to podstatně víc. I na našich naprosto strašných silnicích. Ale jestli je to auto z "áček", tak ty kilometry možná chápu.... ;-)

0/0
23.7.2007 13:34

flamy

Re: Japonské tlumiče...

já mám dva známí, kterým měnili přední levý tlučič v rozpětí 8 až 17 tisíc u nového auta z r. v. 2001 a 2002... :-) Pravda, výměna byla v záruce, protože se prý jednalo o výrobní vadu... Tomu prvnímu, který má najeto asi 115 tisíc se ale ozývají rány při brždění na nerovnostech, takže s tou životností to asi nebude tak slavné...

0/0
23.7.2007 13:54

Chris Kelvin

Re: Re: Japonské tlumiče...

To já mám zase známÝ, kterým u škodofky měnili v záruce celý auto nebo alespoň motor ;-O

Vím o čem mluvím. A kdo věří kilometrům z bazaru je blázen.

0/0
23.7.2007 14:10

flamy

Re: Re: Re: Japonské tlumiče...

známý to kupoval nový, takže kilometry souhlasí...

0/0
23.7.2007 14:21

123

Re: Re: Re: Japonské tlumiče...

jasně, nejdřiv měnili celý auto a pak ještě motor když to nepomohlo... ;-D;-D;-D 

0/0
23.7.2007 14:23

123

Re: Re: Re: Japonské tlumiče...

a známý známýho říkal (ten co si kupoval tu škodovku), že ani neodjel z autosalonu a celý auto mu explodovalo... no fakt... nekecám... jó a taky vím o čem mluvím... ;-D ;-D ;-D

0/0
23.7.2007 14:26

cernobila_televize

toz tak

vyhoda u vtecu je manualni prevodovka se chova jako automat, radit muzete az v 7tis otackach :-) (1.st. 60km/h a 2.st 120km/h).

mel jsem sveho civica r96 1,5vtec v servisu (vymena rozvodoveho remene) a 3 mesice jsem jezdil s 1.7 ctdi. Ze zacatku se mi to zdalo line(ale ma obrovskou silu) a radici paka a rucni brzda jde trochu ztuha, ale pak jsem si zvykl a kdyz jsem sedl zpatky do toho sveho, tak se mi zdalo vsechno stare :-( a radici paku a brzdu jsem malem utrhl :-), ale v porovnani s dieselem benzin doslova lita

a ted uz je to zase se mnou v pohode ;-)

0/0
23.7.2007 10:16

Martas38

...

Mam pocit, ze popisovany Civic je 7G, 8G je nove UFO. Sam mam Civica 1,4 66 kW 6G, rok vyroby 1999, najeto 110.000km. Cepy a tlumice naprosto v poradku - potvrzeno pri STK - u popisovaneho auta to zrejme nebude nekvalitnim vozem, ale ridicem. Za tech osm roku pouze dve vetsi investice do auta - predni kotouce a rozvodovy remen (prvni 3000Kc, to druhe 6000Kc). Jinak naprosto bez zavad. Dlouhodoba spotreba 7 litru.

0/0
23.7.2007 8:58

Michal

Servis

Domnivam se, ze pan autor opsal obvykle klise o drahem servisu. Za posledni 4 roky byl pravidelny servis v autorizovanem servisu Honda (2.0 iVtec) vzdy podstatne levnejsi nez stejny servis na Octavii v autorizovanem servisu Skoda jak v provedeni 1.8 turbo, tak i 2.0TDI.

0/0
22.7.2007 13:13

Andee

Re: Servis

Ono je to hlavně o tom, že s Hondou kromě výměny oleje a dalšího spotřebáku do servisu jezdit nemusíš ;-)R^

0/0
22.7.2007 15:07

ddd

Re: Re: Servis

akorát po 130 tisíc si musíš koupit sluchátka, abys neslyšel rány od tlumičů a z převodovky, ale jinak úplně v pohodě najedeš 510 tisíc a pak to pro jistotu hodíš rovnou na vrakáč... :-):-):-)

0/0
22.7.2007 16:37

řidič

Re: Re: Re: Servis

R^R^Já mám Civic 1.4 Comfort r.v.2006 a celkem spokojenost. Zlobí mě akorát řídící jednotka ale díky záruce mi ji dvakrát vyměnili a teď poslední dva měsíce už nezlobí. No a u spolujezdce mi odešla elektrika ovládání okna a zrcátka. Čepy a tlumiče v pohodičce. R^R^ 

0/0
22.7.2007 21:06

Michal

Re: Re: Re: Re: Servis

panečku dvakrát řídící jednotka v čoudu a elektrika na předku a celkem spokojenost ? 8-o

0/0
22.7.2007 22:25

X

Re: Re: Re: Re: Re: Servis

V Hondě na elektriku nikdy moc nebyli. To už snad i Renault je spolehlivější co se týká elektriky ;-DR^

0/0
24.7.2007 9:55

W

Experti

Jak tak koukám, je to tu samý expert, co měl nejmíň dvě Hondy, ale poté se rozhodli ten šrot prodat a koupit si pořádný auto, třeba Škodovku.... no nic, majitelé Hond ví své a nikomu svoje zkušenosti cpát nemusí, je mi vás ale  líto, pánové...

0/0
22.7.2007 12:02

ddd

Re: Experti

jasně a proto se škodovky stále více a více prodávají... :-) :-) :-)

0/0
22.7.2007 16:35

simon

Re: Re: Experti

...prodavaji se proto, ze Novotny je oblibeny a tudiz jiste i skveli komik ;)

0/0
22.7.2007 18:43

Jirik

tlumiče

No mám na Civicu 180T a tlumiče jsou OK. A to jsem jezdil po pěkně rozmlácených cestách...

0/0
21.7.2007 20:32

Fífa

Jo

to sem mi na Hondách (resp. japoncích ) vždycky líbylo, že dokázali udělat výbornej výkon u relativně malýho objemu. Civic sem vždycky chtěl, bude to moje další auto . R^

0/0
21.7.2007 16:24

Fífa

Re: Jo

líbilo

0/0
21.7.2007 16:25

ddd

Motory...

ještě doplním - mám motor 1.6 - 77 kW a celková dlouhodobá spotřeba je okolo 6 až 6.5 l. Průměrná spotřeba při cestě do chorvatska, která byla celkem rychlá (do Splitu z východních čech za 10h 40min), což je stálých 150-160 km/h po dálnici bylo za 7 litrů benzínu. Takže ani v motorech bych neřekl, že by byla Honda nějak napřed. Navíc mi ta jedna šestka šlape velmi dobře. Není problém po dálnici jet tachometrových 205 a v klesání i na omezovač, který zasahuje okolo tachometrových 215 km/h.

0/0
21.7.2007 15:32

unterwasser

Re: Motory...

Ty jó, tak to sou dobrý špeky, fakt sem se dobře zasmál, jent tak dál ;-D.

0/0
21.7.2007 17:07

153624

Re: Motory...

jasňačka a ve Splitu jsi zajel s pompou k pumpě a vypouštěl hodinu vyrobený benzín,že BLB€,pohádky dětem nebo vnoučkům..."Byl jednou jeden blb€j děda a ten jel do HR svou herkou...atd..."...:-©;-D;-DRv

0/0
21.7.2007 19:00

Lenin

Re: Motory...

ty seš ale vůl DDD, eště si zapoměl dodat, že ti to táhlo ve 150 supr vodspodu.

0/0
21.7.2007 20:50

ddd

Re: Re: Motory...

je mi vás líto... v chorvatsku jsem byl předminulý týden a tak vím kolik jsem tankoval a kolik km jsem na natankovaný benzín najel. Holt je to jen o tom, že si nedokážete přiznat, že dobrý motory nedělá jen honda. Motor táhne dobře do 160 km, kdy točí necelých 5000 ot/min. Pak akcelerace slábne, ale ještě 180 se dá dosáhnout poměrně rychle a zbytek je na delší roztažení, ale 200 to udělá vždy i s mírným protivětrem, což civik s 1.6 - 81 kW NEUDĚLÁ, což mám odzkoušený... :-)

0/0
21.7.2007 21:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.