Diskuze

Honda Civic: za spolehlivost musíte připlatit

Kdyby jej majitel pečlivěji udržoval, by to bylo krásné auto, takhle nás testovaný vůz moc nenadchl. Ke spokojenosti bude třeba vyměnit pár opotřebovaných dílů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

armi

1. 8. 2007 22:03
baterie

Civic 96/1,6iLS,83kW,mám pořád původní baterii i když za mrazu je to napínavé,pokaždé bez problému jsem odjel,nechápu, dá někdo vysvětlení.Jinak průměrná spotřeba 7,5 s 60/40 město/venek.Pochvaluji jak sedí,koroze na zadním lemu blatníku.Byl jsem překvapený, když jsem jednou spěchal ráno v sobou ze Sniny, pod Tatrama kolem 180, to jsem si říkal v těch táhlých zatáčkách poprvé,že by se mohlo hodit zadní křídlo, dědiny prázdné takže do Brna jsem těch 540 km udělal k mému překvapení v průměru za 90 km/hod se spotřebou 7,2/100 ve třech s kufrem z dovolené.

0 0
možnosti

infinity_

30. 7. 2007 17:23
Honda

Jinak honda se vseobecne drzi na prednich mistech spolehlivost, takze bych sem nejake vase traktory TDI netahal. Ano urcite je lepsi menit kazdych 20tis km loziska na fobii a pak turba na tdi :D Je lepsi jednou vysypat balik na GO a pak mit klid nez kazdy mesic byt v servisu

0 0
možnosti

infinity_

30. 7. 2007 17:21
Oprava

Toto neni 8ma generace, ale 7ma, kdyz pisete neco o nejakem aute, nebude asi nejhorsi si zjistit nejake ty informace. od roku 2001 byl jenom drobny facelift, coz nikdo (krome vas) nepovazuje za zmenu generace.

0 0
možnosti

hj

24. 7. 2007 10:09
koroze

ještě tady nikdo nepsal o korozi u civiku. U toho mého z r. 93 se začala koroze projevovat celkem zřetelně i na pohledových dílech karosérie. To mě na autě nejvíc vadilo i přes další problémy (klouby, zapalování, spojka, výměna chladiče atd.). V r. 2002 jsem auto vyměnil za oktavii z r. 1998 a dodnes s korozí nemám problém.

0 0
možnosti

W

24. 7. 2007 15:40
Re: koroze

Ano, rok cca 95 byl zlomem, kdy automobilky masově začaly karoserie pozinkovávat, takže tady je rozdíl jedné až dvou generací aut a tam se to už asi projeví, že ano ;-)

0 0
možnosti

Robocop

24. 7. 2007 0:43
Hondu ani zadara

Tak vidím,že tady každý píšete jak Hondy jsou super auta.Rychlé,levné spolehlivé,krásné,spotřeba do 5 litrů,tlumiče vydží 130 000 tisíc km,prostě nádhera....měl jsem Acorda a od té doby co mám BMW tak už vím co je auto.Sice jen 330d.....ale Hondu už nechci vidět.Ani zadarmo!Ať táhnou s těma verglama do Japonska!!!!:-©

0 0
možnosti

z Vysocan

24. 7. 2007 8:20
Re: Hondu ani zadara

Zapremyslej trochu o ty volovine co jsi tady napsal az budes cekat v BMW servisu na opravu.

0 0
možnosti

nový p.

23. 7. 2007 14:07
spotřebák od hondy

Vážení,

civik je jen japonskej spotřebák. Pojezdit 5 let bez problému a pak vyhodit. Tak je k tomu nutné přistupovat. Diskuze o životnosti tlumičů se mi zdá absurdní. To auto je tak na prvních 100 tisíc a pak to dát do Áček a neřešit...

0 0
možnosti

martas38

23. 7. 2007 15:26
Re: spotřebák od hondy

O kterem voze nizke a nizsi stredni tridy toto neplati?

0 0
možnosti

Chris Kelvin

23. 7. 2007 13:34
Japonské tlumiče...

...a vůbec díly podvozku určitě vydrží víc než 130 tisíc, a to podstatně víc. I na našich naprosto strašných silnicích. Ale jestli je to auto z "áček", tak ty kilometry možná chápu.... ;-)

0 0
možnosti

flamy

23. 7. 2007 13:54
Re: Japonské tlumiče...

já mám dva známí, kterým měnili přední levý tlučič v rozpětí 8 až 17 tisíc u nového auta z r. v. 2001 a 2002... :-) Pravda, výměna byla v záruce, protože se prý jednalo o výrobní vadu... Tomu prvnímu, který má najeto asi 115 tisíc se ale ozývají rány při brždění na nerovnostech, takže s tou životností to asi nebude tak slavné...

0 0
možnosti

cernobila_televize

23. 7. 2007 10:16
toz tak

vyhoda u vtecu je manualni prevodovka se chova jako automat, radit muzete az v 7tis otackach :-) (1.st. 60km/h a 2.st 120km/h).

mel jsem sveho civica r96 1,5vtec v servisu (vymena rozvodoveho remene) a 3 mesice jsem jezdil s 1.7 ctdi. Ze zacatku se mi to zdalo line(ale ma obrovskou silu) a radici paka a rucni brzda jde trochu ztuha, ale pak jsem si zvykl a kdyz jsem sedl zpatky do toho sveho, tak se mi zdalo vsechno stare :-( a radici paku a brzdu jsem malem utrhl :-), ale v porovnani s dieselem benzin doslova lita

a ted uz je to zase se mnou v pohode ;-)

0 0
možnosti

Martas38

23. 7. 2007 8:58
...

Mam pocit, ze popisovany Civic je 7G, 8G je nove UFO. Sam mam Civica 1,4 66 kW 6G, rok vyroby 1999, najeto 110.000km. Cepy a tlumice naprosto v poradku - potvrzeno pri STK - u popisovaneho auta to zrejme nebude nekvalitnim vozem, ale ridicem. Za tech osm roku pouze dve vetsi investice do auta - predni kotouce a rozvodovy remen (prvni 3000Kc, to druhe 6000Kc). Jinak naprosto bez zavad. Dlouhodoba spotreba 7 litru.

0 0
možnosti

Michal

22. 7. 2007 13:13
Servis

Domnivam se, ze pan autor opsal obvykle klise o drahem servisu. Za posledni 4 roky byl pravidelny servis v autorizovanem servisu Honda (2.0 iVtec) vzdy podstatne levnejsi nez stejny servis na Octavii v autorizovanem servisu Skoda jak v provedeni 1.8 turbo, tak i 2.0TDI.

0 0
možnosti

Andee

22. 7. 2007 15:07
Re: Servis

Ono je to hlavně o tom, že s Hondou kromě výměny oleje a dalšího spotřebáku do servisu jezdit nemusíš ;-)R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Administrativní pracovník

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha