- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Civic 96/1,6iLS,83kW,mám pořád původní baterii i když za mrazu je to napínavé,pokaždé bez problému jsem odjel,nechápu, dá někdo vysvětlení.Jinak průměrná spotřeba 7,5 s 60/40 město/venek.Pochvaluji jak sedí,koroze na zadním lemu blatníku.Byl jsem překvapený, když jsem jednou spěchal ráno v sobou ze Sniny, pod Tatrama kolem 180, to jsem si říkal v těch táhlých zatáčkách poprvé,že by se mohlo hodit zadní křídlo, dědiny prázdné takže do Brna jsem těch 540 km udělal k mému překvapení v průměru za 90 km/hod se spotřebou 7,2/100 ve třech s kufrem z dovolené.
Jinak honda se vseobecne drzi na prednich mistech spolehlivost, takze bych sem nejake vase traktory TDI netahal. Ano urcite je lepsi menit kazdych 20tis km loziska na fobii a pak turba na tdi :D Je lepsi jednou vysypat balik na GO a pak mit klid nez kazdy mesic byt v servisu
Toto neni 8ma generace, ale 7ma, kdyz pisete neco o nejakem aute, nebude asi nejhorsi si zjistit nejake ty informace. od roku 2001 byl jenom drobny facelift, coz nikdo (krome vas) nepovazuje za zmenu generace.
ještě tady nikdo nepsal o korozi u civiku. U toho mého z r. 93 se začala koroze projevovat celkem zřetelně i na pohledových dílech karosérie. To mě na autě nejvíc vadilo i přes další problémy (klouby, zapalování, spojka, výměna chladiče atd.). V r. 2002 jsem auto vyměnil za oktavii z r. 1998 a dodnes s korozí nemám problém.
Ano, rok cca 95 byl zlomem, kdy automobilky masově začaly karoserie pozinkovávat, takže tady je rozdíl jedné až dvou generací aut a tam se to už asi projeví, že ano
Tak vidím,že tady každý píšete jak Hondy jsou super auta.Rychlé,levné spolehlivé,krásné,spotřeba do 5 litrů,tlumiče vydží 130 000 tisíc km,prostě nádhera....měl jsem Acorda a od té doby co mám BMW tak už vím co je auto.Sice jen 330d.....ale Hondu už nechci vidět.Ani zadarmo!Ať táhnou s těma verglama do Japonska!!!!
Zapremyslej trochu o ty volovine co jsi tady napsal az budes cekat v BMW servisu na opravu.
Vážení,
civik je jen japonskej spotřebák. Pojezdit 5 let bez problému a pak vyhodit. Tak je k tomu nutné přistupovat. Diskuze o životnosti tlumičů se mi zdá absurdní. To auto je tak na prvních 100 tisíc a pak to dát do Áček a neřešit...
O kterem voze nizke a nizsi stredni tridy toto neplati?
...a vůbec díly podvozku určitě vydrží víc než 130 tisíc, a to podstatně víc. I na našich naprosto strašných silnicích. Ale jestli je to auto z "áček", tak ty kilometry možná chápu....
já mám dva známí, kterým měnili přední levý tlučič v rozpětí 8 až 17 tisíc u nového auta z r. v. 2001 a 2002... Pravda, výměna byla v záruce, protože se prý jednalo o výrobní vadu... Tomu prvnímu, který má najeto asi 115 tisíc se ale ozývají rány při brždění na nerovnostech, takže s tou životností to asi nebude tak slavné...
vyhoda u vtecu je manualni prevodovka se chova jako automat, radit muzete az v 7tis otackach (1.st. 60km/h a 2.st 120km/h).
mel jsem sveho civica r96 1,5vtec v servisu (vymena rozvodoveho remene) a 3 mesice jsem jezdil s 1.7 ctdi. Ze zacatku se mi to zdalo line(ale ma obrovskou silu) a radici paka a rucni brzda jde trochu ztuha, ale pak jsem si zvykl a kdyz jsem sedl zpatky do toho sveho, tak se mi zdalo vsechno stare a radici paku a brzdu jsem malem utrhl , ale v porovnani s dieselem benzin doslova lita
a ted uz je to zase se mnou v pohode
Mam pocit, ze popisovany Civic je 7G, 8G je nove UFO. Sam mam Civica 1,4 66 kW 6G, rok vyroby 1999, najeto 110.000km. Cepy a tlumice naprosto v poradku - potvrzeno pri STK - u popisovaneho auta to zrejme nebude nekvalitnim vozem, ale ridicem. Za tech osm roku pouze dve vetsi investice do auta - predni kotouce a rozvodovy remen (prvni 3000Kc, to druhe 6000Kc). Jinak naprosto bez zavad. Dlouhodoba spotreba 7 litru.
Domnivam se, ze pan autor opsal obvykle klise o drahem servisu. Za posledni 4 roky byl pravidelny servis v autorizovanem servisu Honda (2.0 iVtec) vzdy podstatne levnejsi nez stejny servis na Octavii v autorizovanem servisu Skoda jak v provedeni 1.8 turbo, tak i 2.0TDI.
Ono je to hlavně o tom, že s Hondou kromě výměny oleje a dalšího spotřebáku do servisu jezdit nemusíš