Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

´Echt´ volkswagen pro masy přijede za dva roky

Pro blížící se autosalon ve Frankfurtu Volkswagen připravuje koncept, který by měl připomenout, jaká dvě slova obsahuje jméno Wolfsburgské automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prubojny___kapitalista

Chudší výbavu než škoída?

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^"> Bez volantu, bez motoru, šlapací, jako měl Fred Flinstone g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^"> Bursík si radostí nad tímto novým ekologickým modelem stříkne do trenek. g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
25.7.2007 7:41

Ace2

levnější ŠKoda

Mě by zajímalo co má znamenat ta chudší výbava než VW... pokud je mi známo tak malé modely od VW nemají v základu vůbec nic, tak mi zustává záhadou co z toho auta oddělat aby se to ještě jako auto dalo homologovat.

0/0
25.7.2007 0:26

Xladi

Re: levnější ŠKoda

Místo zadních sedaček tam třeba bude dřevěná laviceg.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
25.7.2007 7:18

Karl

Re: levnější ŠKoda

No ja nevim FII ma v zakladu ABS, 4x ABG, posilovac rizeni atd. Ja vim, nema uzaviratelnou prihradku u spolujezdceg.idnes.cz" alt=";-)"> Ale z konkurence nenabizi ani ty 4 pytle v zakladu GP, Corsa Yaris a to jsou jeste drazsi. Tak neplkat nesmysly a zkusit se na to podivat trosku objektivneg.idnes.cz" alt="R^">

0/0
25.7.2007 8:15

Klimoš

Re: levnější ŠKoda

Vozy VW v základu nemají ani lak, ani kola natož nějakou výbavu. Abyste mohl odjet, musíte si zaplatit kola (ocelová, hliníková) , lak obyčejný, metalický, perleťový - mimochodem auto bez laku a bez kol jsem v prodejně VW neviděl, takže v základu jej koupit nelze. U běžného auta vám naskáče cca 30 příplatků, včetně potahů sedaček, tónovaných skel, různých setů, paketů ze kterých se nedozvíte jednotlivé ceny komponentů.  g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
25.7.2007 12:23

da

Re: Re: levnější ŠKoda

tak napiš auto, které má v základu více věcí než třeba jetta, která začíná na 499 tisících... Už i polo a golf toho má celkem dost v základu, jenom se to chce kouknout na skutečnou nabídku a nežít v bludech. Navíc u auta z konfigurátoru dostaneš automaticky minimálně 10 % slevu u každého dealera... g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
25.7.2007 13:15

mida

Re: levnější ŠKoda

pokud je mi známo, tak to platilo tak před sedmi letyg.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
25.7.2007 15:14

honzarov

aúúúúúúú

levná škoda ? co to jako bude ? vykoupí staré favority a přestříkají je na oranžovo ? g.idnes.cz" alt=":-©">

0/0
25.7.2007 0:20

Xladi

Re: aúúúúúúú

Netřeba, lisy na komponenty jsou vyrobené a zaplacené, tak je bude stačit oprášit, dát do toho HTP, upravit uchycení motoru a hle je tu auto do 150 tis v plný výbavě.

0/0
25.7.2007 7:18

philcol

Re: aúúúúúúú

To neee...

Vyhodi ty drahy stavkujici cesky delniky, nabere Cinany, Vietnamce a Ukrajince a razem ji vyrazne klesnou naklady...

0/0
25.7.2007 8:14

itučňák

Re: aúúúúúúú

Včera říkali v rádio, jaká byla Škoda Favorit perfektní auto, před 20 rokama. Italský desing apod. Nedávno jsem viděl úplně novýho žigulíka Putin a vypadal skoro úplně stejně, jako vypadal žigulík před 30 rokama. Takže to bude něco podobnýho.

0/0
25.7.2007 15:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.