Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kupé jak se patří: Peugeot 308 RC Z

Aby pětidveřový hatchback Peugeot 308 ve svitu reflektorů při premiéře na frankfurtském autosalonu neměl trému, doprovodí ho nápaditá studie malého kupé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom

Krásnej stroj!!!!!!

Frantíci prostě umí....

0/0
17.10.2007 14:26

dodo

kľud

Človek by neveril, koľko tzv. odborníkov to nase..., teda nahnevá. Peugeot, bravo!;-D

0/0
31.7.2007 21:05

jiri z hradce

podobnost neodpares

Nemuzu si pomoc, ale podobnost s audi TT je az zarazejici. Nejen exterieru, ale vcetne interieru. Svedci to jen o tom, jak nadcasovym designem bylo, je a bude audi TT. Pozdrav i tem, kteri si to doted neuvedomili.R^

0/0
31.7.2007 14:53

homeles

schit

Rv

pažouta nikdy, to už i vochcáfka je lepčí[>-]

0/0
31.7.2007 14:41

free78

Re: schit

ne každej chce auto: "fmtlenahlínáchjaksviňsturbodýzlufkombíkupyčo"

0/0
1.8.2007 12:32

Tatami

Kdyz dva delaji totez

nemusi to byt totez. 406 coupe delala karosarsky dilna Pininfarina a je to na tom aute videt. Naprosto nadcasovy design ktery jeste dnes po tolika letech muze zbytek aut ucit jak ma vypadat coupe.  407 Coupe delali uz Francci sami a neni to ono, urcite proporce proste nejsou to co by mely byt. No a tohle to je nejaky hybrid mezi 206 coupe a 407 coupe. Ani ryba ani rak. Prilis futuristicke aby si to koupil tatik ktery ma na namesti kram a prilis malo futuristicke a drahe nez aby si to koupila jeho dcera.

0/0
31.7.2007 14:25

levny_cesky_pepik

Oktavka v TDi

Nejlepsi je stejne Oktavka v tom TDi;-D;-D;-D

0/0
31.7.2007 14:08

jirka voska

Re: Oktavka v TDi

pro tyhle lidi co v ničom jinom nejeli,jsou ze lhoty,pracují pokud možno v kravíně je to vrchol techniky a většina z nich má na obrázku v ložnici passáta v metle a večer k němu chodí onanovat

0/0
31.7.2007 14:24

lordmystic

120kW = 218 koní ???

tady má redakce asi překlep...

0/0
31.7.2007 13:33

PetrM

Re: 120kW = 218 koní ???

Asi se jedná u supervýkonné sovětské koně ;-D

0/0
31.7.2007 17:05

Hnusoba

Re: 120kW = 218 koní ???

Do 308 RC pôjde 1.6 Turbo ktorý je v 207RC ale bude mať zvýšený výkon, redakcia to akosi zabudla dopísať...

0/0
31.7.2007 18:32

lucasao

Re: 120kW = 218 koní ???

Zadny preklep, tento motor ma 160kW, viz. auto.cz

0/0
1.8.2007 15:51

Johny

... vzhled

Když se člověk na tohle auto podívám tak vypadá jak žralok s otevřenou tlamou. POVEDENÉ !R^

0/0
31.7.2007 13:30

bapial

Tak tohle můžu

Francouzi jsou co se týká designu posledních pár let prostě jedničky. Má to duši, je to extravagantní, má to šmrnc, 200 koní taky není k zahození, na blbosti jako místo v kufru nebo na případné pohodlí spolujezdců vzadu se v této kategorii nehledí. Myslím že je to moc povedený kousek a doufám, že se dostane do výroby.

.

0/0
31.7.2007 13:07

karel sk

design

Francouzi-Peugeot a Citroen  dělají nádherný auta i když tenhle model se mi vzhledem k podobnosti k hnusu audi tt moc nelíbí.Francouzi a italové stále vytváří svěží neotřelý design na rozdíl od německých výrobců ,jejiž auta připomínají nudné špatně ukrojené paštiky s uniformním hnusdesignem-VW , audi,Pokud ke všemu připočteme stále se zvyšující kvalitu,tak si myslím,že tihle výrobci mají před sebou budoucnost.S kvalitou jsou na to přesně naopak němečtí výrobci ,kdy VW je na tom hodně špatně a nic moc na tom není ani Mercedes a BMW.Za vším stojí úspora na materiálu-výroba v číně a úspora na pracovní sile-montují turci a všemožná verbež.

0/0
31.7.2007 12:54

Hagenbaden

Re: design

Zatim co ve Francii to montuji pravi francouzi s modrou krvi ;-D. Italsky neotrely design si muzou strcit vis kam, kdyz se ti to za 3 roky rozpadne Rv

0/0
31.7.2007 13:19

Petr hmm

Re: Re: design

Asi tak :-D

ty 3 roky přesně seděj co si kolegove z "chytrosti " a lačnění po neotřelém designu koupil francouzké auto .. 407 a 307čky .. a teď jezděj v oktávkách 2 a pasatech a jsou rádi že nemusej furt jezdit do servisu

0/0
31.7.2007 14:10

karel sk

Re: Re: Re: design

a to jsi přečetl kde já vím z prace např u firmy pliva že tam se naopak passátů zbavili a nakoupili peugeoty 307 a 407 a jsou naprosto spokojení oproti VW kde jezdily stále náhradní vozidla a telefon na odtahovku byl napsán pod každou sluneční clonou.

0/0
31.7.2007 14:15

karel sk

Re: Re: design

Tohle jsou již hodně otřepaný povídačky Fiat měl problémy s kvalitou ale v současnosti si dává hodně velkýho bacha ,aby si pošramocenou reputaci vylepšil.Pokud se podíváš na současnou výrobu ,tak je velmi kvalitní,používají moderní technologie,motory jsou výkoné a mají malou spotřebu prostě italové jsou momentálně někde jinde.

0/0
31.7.2007 14:12

ACOHON

design

Design se možná  někomu může líbit........ale vzhled není všechno, pořád je to JENOM Peugeot......

0/0
31.7.2007 12:41

mark

Re: design

Design je super, ale je to francouzsky auto, coz je hnuj.

0/0
31.7.2007 13:01

eso

kyc

to je ale designersky trapas. Rv

0/0
31.7.2007 12:23

fucker

uz to neni lev

tak mi to pripada ze francouzi delaji ze lva zraloka jak porad natahuju ten cumak tak to zacinaji pro normalni lidi hnusit taky se to odrazi v prodejech jedna z nejhure povazovanych znacek na starem kontinente:-P

0/0
31.7.2007 12:09

mirek

Re: uz to neni lev

a podle tebe je nejlepší značka škoda a VW.

0/0
31.7.2007 12:12

rudastraka

Re: Re: uz to neni lev

treba me se mnohem vic libi konzervativni tvary aut. a ty zabozrouti nedelaj. zda se ze nejsem jedinej

0/0
31.7.2007 12:20

mirek

Re: Re: Re: uz to neni lev

konzervativní tvary aut dělá jen volvo eventuelně výrobci z usa.

0/0
31.7.2007 12:47

rudastraka

Re: Re: Re: Re: uz to neni lev

konzervativni neznamena hranata krabice

0/0
31.7.2007 14:11

karel sk

Re: Re: Re: Re: Re: uz to neni lev

a vůbec ne paštika made by VW

0/0
31.7.2007 14:16

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz to neni lev

nechapu tu nenavist k cemukoliv co je VW

jaky je podle tebe konzervativni tvar auta????

0/0
31.7.2007 15:23

jirka voska

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz to neni lev

VW nesnáším,protože to jsou neobyčejně hnusný auta a  když vidím např passáta tak je mi z něj na zvracení .Navíc jsem si s výrobky VW vytrpěl své včetně skažené dovolené a nikdy víc bych tyhle sr..ač.ky nemusel. konzervativní tvary mají japonci volvo a většina amerických výrobců.

0/0
31.7.2007 15:39

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz to neni lev

ty ses teda traged

0/0
31.7.2007 16:01

charlie sk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz to neni lev

každý más svůj životní názor a každýmu všechno nesedne

0/0
31.7.2007 16:52

lucasao

Re: uz to neni lev

A proto je 207cka nejlepe prodavajicim se autem v Evrope co??? Priste si rozmysli co napises...

0/0
1.8.2007 15:49

rudastraka

zabozrout

jeste vetsi tlama, jeste sikmejsi svetla nez minuly model. moc originalni mi to uz neprijde. jaky bude pristi model??? tlama pres celni sklo a svetla protahly az dozadu???

0/0
31.7.2007 11:59

Bitch

Original?

S tim co se pise v clanku nesouhlasim. Je to sice hezke, ale originalni? Ani trochu. Prvni co me napadne je ze tohle uz jsem nekde videl, konkretne TT je tomu hodne podobne a zadek mi trosku pripomina 350Z mozna bo neco takoveho... Proste nuda.

0/0
31.7.2007 11:48

karamba

Re: Original?

 To viš znalče , TT por tvoji kratkou pamet je uuuuuplne nejstarsi auto na svete a je to etalon. No jo , onoje to trochu jinak. Mne TT pripomina Tatraplan  ,,,, co ted . Kdy s tim vy troubove prestanete ? Mne to silene nudi jak furt neco k necemu prirovnavate.:-©

0/0
31.7.2007 14:29

Bitch

Re: Re: Original?

Nikdy jsem netvrdil ze jsem znalec, jen jsem vyjadril svuj nazor. TT je prvni auto ktere me pri pohledu na tohle napadlo, ale nerikam ze i ono bylo prvni. A navic, prestat prirovnavat jde tezko, uznej ze tohle auto proste necemu podobne urcite je. I kdyz necemu podobna je nakonec vetsina dnesni produkce.

0/0
31.7.2007 15:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.