Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Myslivci ženou zvěř od silnic odrazkami a medvědím parfémem

Srážkám aut se zvěří má zabránit látka, která obsahuje pach medvědů a rysů anebo "světelná stěna". Jak účinně odehnat zvěř od silnic začínají testovat na Pardubicku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vanislav

Navrat velkych selem

je nesmysl. Zadna velka selma u nas nema prirozene prostredi a mit nikdy nebude.

Medvedi v nasich lesich? To myslite vazne? Vzdyt pulka z vas ani nepozna zajice od kralika, co by jste chteli delat az by jste potkali medveda?

Odstrel Rysa Ostrovida na Sumave naridilo ministerstvo ziv. prostredi. Doslo zhruba k trojnasobnemu prekroceni povoleneho stavu.

0/0
7.8.2007 17:11

Vanislav

Re: Navrat velkych selem

a kdyby mi tu chtel nekdo nadavat tak jsem v cera zastrelil psa ktereho potrhal divocak. Tak jen do me

0/0
7.8.2007 17:12

kunde

Re: Navrat velkych selem

se naučte nejdřív rozeznat zvíře od člověka a pak choďte s puškou od lesa. Český lidový myslivec = pako co pálí směrem kde praskne větvička..:-©

0/0
8.8.2007 12:04

seta

To je novinka

stará už cca 10 let.

0/0
4.8.2007 19:53

Razorblade

Myslivec - prochlastany mozek

No jo kuci zeleni, tak si srnky na medvedi pach zvyknou a o to to bude mit meda jednodussi. Dobre ste to vymysleli. Jeste ty stromy natirejte vodkou a muzete ty jeleny strilet z metru.

0/0
3.8.2007 23:00

Martin

taková blbost!

v Nemecku je normálne bezný,ze kolem dálnic a nekterých silnic proste natáhnou pletivo.urcite 99% úcinnejsí jak odrazky a parfém! Ted je dreva v lesích dost proto je jeden kul nevyjde prakticky nanic.A pletivo moc nestojí.

0/0
2.8.2007 20:07

marten_cca

medvědí parfém

Tak to teď budume srážet místo srnek medvědy.

0/0
2.8.2007 11:41

goldos

odrazky

V Rakousku to mají skoro všude. A jestli je drahé omotat strom alobalem, tak to už je s námi vážně špatné.

0/0
2.8.2007 9:57

erben3

.

Super. Odeženou zvěř a přilákají rysy a medvědy ;-D

0/0
2.8.2007 9:44

Mosin

srážka

Je velice zajímavé, jak Vám všem leží myslivci v žaludku. Asi jste přímo nepochopili o co tu jde, ale protože se v názvu zmínilo slovo myslivec, tak hned budeme šít do nich. Poslední dobou sleduji tyto diskuze a začínám se dobírat závěrů, že je to tu buď banda puberťáků, nebo zamindrákovaných individuí, kteří prostě všechno pohaní. Prostě nedokážete pochopit, že zde jde jednak o ochranu zvěře, kdy mnoho kusů zahyne pod koly aut a také motocyklů, ale také se jedná o ochranu lidí a mimo jiné i jejich majetku. Jak zde již bylo psaáno, ta zvěř není myslivců, patří státu a tedy proto Vám to pojišťovna normálně jen tak neuhradí. Museli by jste být připojištěni. Ale to ne, všichni zde vidítě, jak to vraždí ti myslivci, ale jádro pudla, která má zabránit velkému utrpení zvěři, to se tu pomíjí. A hned se v tom vidí, jak si ti myslivci tímto zachovávají více zvěře, aby jí také více mohli zabít. Je velice patrné, že o tom vůbec nic nevíte a proto bych brzdil s Vašimi fakty nepodloženými výroky.

0/0
2.8.2007 0:31

weneto

Re: srážka

V žaludku my leží pytlačící myslivci, co likvidují snahu mnohých o návrat velkých šelem. Jinak je mezi myslivci stejné procento hňupů jako kdekoliv jinde. A samozřejmě spousta inteligentních lidí. Z toho jak na ně všichni reagují bych ale nevinil partu puberťáků, ale vlastní prezentaci myslivecké jednoty před veřejností. To je výsledek

0/0
2.8.2007 9:03

wildge

Re: Re: srážka

Ja tedy o velke selmy nijak extra nestojim. Ze zacaly mizet z Cech uz pred nekolika stoletimi, neni nahoda a ma to svuj smysl.

Cechy jsou plne lidi. Souziti s velkymi selmami by nikdy nebylo bezproblemove a zadne extra velka vyhody by nam neprineslo.

0/0
2.8.2007 9:08

Vanislav

Re: Re: srážka

velke selmy? proboha co jste mel z prirodovedy?

0/0
7.8.2007 16:55

bobr

br

myslivci sou psychopati.

0/0
1.8.2007 23:37

a je to tu

srna

v pondeli jsem napalil na R10 srnu kousek pred prahou vim ze za to srna nemuze ale myslim si ze u rychlostni silnice ci dalnice pred prahou by bmeli byt oploceny , nastesti jsem nejel moc rychle ale i tak bylo auto nepojizdne... :(

0/0
1.8.2007 22:38

bobr

Re: srna

to mě v neděli zastřelil vesnickej myslivec psa.

0/0
1.8.2007 23:36

rooman

Re: Re: srna

Pokud byl pes v lese sam, tak dobre udelal.

0/0
2.8.2007 12:49

morpheus1

Ano

Jen tak dál,je potřeba ochránit zvěř i lidi

0/0
1.8.2007 18:45

eliska

113 smrtelnych nehod bylo zavineno:

neprimerenou Rychlosti pri vjezdu do zatacek,  premrstenou Rychlosti vzhledem k sirce silnice, Nezodpovednym neurotickym Predjizdenim na dvousmerkach...Chlemtanim alkoholu...;-O...Proti teto zveri se doporucuje co ? Omotana sprcguma na prednim narazniku ?....;-€)))....

0/0
1.8.2007 17:55

nonick

Nejvyšší čas něco s tím začít dělat!

V českém právním vakuu nepatří zvěř nikomu - ani myslivcům ?(byť jim ji po střetu musíte odevzdat!) a tudíž vám škodu žádná pojišťovna neuhradí, i když jste srážku nezavinili...;-€

0/0
1.8.2007 16:46

eliska

Re: Nejvyšší čas něco s tím začít dělat!

opravdu ? z toho jsem Jelen...8-o...

0/0
1.8.2007 17:55

Vanislav

Re: Re: Nejvyšší čas něco s tím začít dělat!

zver se odevzdava kvuli kontrole na nemoci.

0/0
7.8.2007 16:59

Vanislav

Re: Nejvyšší čas něco s tím začít dělat!

to by jste chtel jako prejetou zver jist? No jen do toho, schvalne kdy padnete na kus nakazeny svalovcem. Proc pak si asi myslite ze se zver odevzdava?

0/0
7.8.2007 16:59

R. Jelínek

Riziko

Co když se někdy přemnoží medvědi a budou se shromažďovat na místech, kde je nejvíc medvědího pachu? Taková srážka s medvědem by asi byla horší než se srnkou.

0/0
1.8.2007 16:26

Adamice

Pane bože

Fakt jsme v Česku. V celém  vyspělém světě dělí zvěř od silnice pletivo. Proč to nejde tady? Fakt to není sranda napálit na dálnici srnu. A přitom je to úplně zbytečný 

0/0
1.8.2007 15:56

Honza

Re: Pane bože

Zklamu Tě, naklepej si do googlu Swareflex a zjistí že skutečnost je trochu jiná. Je to levnější než plot a rozhodně je mi milejší krajina s pár odrazkami než ploty

0/0
1.8.2007 16:35

chrys

opravdu záslužné

ženou zvěř od silnic, aby měli víc kusů pro následné  postřílení v lese, říkají tomu myslivost ...(Y)

0/0
1.8.2007 14:18

ma-jkl

Re: opravdu záslužné

asi si nikdy nenarval srnku vid...?...šmarjá chlape, prober se...;-)

0/0
1.8.2007 14:35

seem

Re: Re: opravdu záslužné

možná by to vyřešilo občas se juknout kam ta káres pod tvým vedením vůbec jede, tak jak správně říkáš probrat se a za volantem nechrápat

0/0
1.8.2007 15:48

apm

Re: Re: Re: opravdu záslužné

..no muzu Ti rict, ze pri rychlosti cca 80 km/h jsem skutecne nestacil pred tou srnou zastavit..vosle :-/

0/0
1.8.2007 17:02

SeeM

Re: Re: Re: Re: opravdu záslužné

nevyprávěj pohádky, světla jsou prostě vidět, člověk holt nesmí být dřevák

0/0
1.8.2007 20:45

Ghort

Re: Re: Re: Re: Re: opravdu záslužné

ano, svetla jsou videt, ale predevsim ty na tvym bouraku, ktery jsou ovsem taky pro srnku opravdovym lakadlem. A kdyz holt neni tak rychla, aby ti v behla do svetelnyho kuzele, napere to do tebe klidne z boku. A ze umi autak pekne "prelestit", na to vem jed...

0/0
7.8.2007 13:10

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: opravdu záslužné

tydle lidi nikdy nepochopej. Vzal jsem jednou mensiho kanecka na dalnici, jel jsem neco prez stovku, najednou rana, auto ve smyku a vsude chlupy....auto totalka a ja vykloubene rameno. Vubec jsem nevedel co do me narazilo a zadnou cernou jsem pred sebou nevidel

0/0
7.8.2007 17:01

seem

Re: opravdu záslužné

nebo každý jaro vyberou vejce od divokých bažantů, které následně chovají v bažantnicích, odkud je na podzim vyženou, nejenomže to neumí létat, tak to střílí na zemi ale když jde člověk na procházku, tak se na tebe to hejno nalepí a žadoní o zob a to co se jim nepodaří sestřelit, zabijou toulavé kočky apod. protože to nemá normální návyky tak se to ani zimy nedožije, to samé jsou křepelky atd.

0/0
1.8.2007 15:45

Vanislav

Re: Re: opravdu záslužné

vy mate Lesnickou fakultu? Jaky vztah mate k prirode? Navic, na jare? Znate i domaci bazanty?

Ja nevim nic o medicine, tak nekecam lekarum do prace, vy prosim budto uvadejte presne udaje nebo drzte tlamicku.

0/0
7.8.2007 17:04

Adamice

Re: opravdu záslužné

Jo, souhlas, sami by zasloužili odehnat, ale od všeho živého. Banda jedna.;-O

0/0
1.8.2007 16:05

weneto

Vtipné

Vtipné, zvlášť když kvůli aktivitám některých takymyslivců nevnímá naše zvěř pach šelem jako nebezpečný proto že se s pachem rysa prostě nemá kde setkat. Navíc tam kde má tak se tito machři zatraceně snaží aby aby se rys u nás zas vyskytl jen v ZOO. Tak jsem zvědav jestli to bude fungovat

0/0
1.8.2007 13:18

traveler

Re: Vtipné

Jo, medvědy a rysy vystříleli (ti organizovaní pytláci). Měli by montovat navíc i obrázky šelem - aby je jeleni poznali... pakáž zelená (=myslivci):-©

0/0
1.8.2007 14:45

Adamice

Re: Re: Vtipné

No jasně, tak to je, je to zelená pakáž8-o

0/0
1.8.2007 15:59

mattonka

Re: Vtipné

anebo by mohli ty stromy potírat esencí s pachem myslivců, třeba by to taky fungovalo

0/0
1.8.2007 15:00

Lucius_Malfoy

Re: Re: Vtipné

Z toho by se pozvracela nejenom zvěř, ale i lidé, už sis někdy čichnul k lidovému  myslivcovi ?

0/0
1.8.2007 15:11

mattonka

Re: Re: Re: Vtipné

Neměla jsem zatím tu čest, ale podle toho, co píšete, tak asi žádné nimrody očichávat ani nebudu.

0/0
1.8.2007 17:08

Honza

Re: Vtipné

No vidíš a buď rád, na slovensku tak dlouho chránili medvědy, až neví co s nimi :D

0/0
1.8.2007 16:36

Honza

Re: Vtipné

Medvědi ani rysi do české krajiny nepatří, stejně jako divoká prasata. Naši předci dobře udělali že je vyhubili, to že se nám za padesát let stačila prasata takhle namnožit je chyba.

0/0
2.8.2007 13:58

Vanislav

Re: Vtipné

Rys ani medved neni puvodni zvire. Navic, medved vymyzel z naseho uzemi pred par stoletima, za to tezko mohou myslivce.

Jinak, Rys se odstreloval z toho duvodu, ze obzvlaste v lokalite Sumava dochazelo velmi casto k utokum Rysa Ostrovida na domaci kur ci jine zvere. Navic, paklize by se Rys premnozil, za chvili by vsechno sezral a chcipnul hlady.

Jinak konecne stavy zvere neurcuje MS ale jemu nadrizene zdruzeni coz je ministerstvo ziv. prostredi.

PS. Medved a velkem selmy u nas nemaji co delat. Uz vas vidim jak vlezete za prahou do lesa a vyleze na vas medved. Podle toho co jste psal vas odhaduji na cloveka kterej nepozna zajice od kralika a ted by jste chtel v nasich lesich zvirata ktera jsou schopna zabit cloveka na potkani?

0/0
7.8.2007 17:09

kunde

Re: Re: Vtipné

"myslivče", medvěd vymyzel??? nebo byl spíš vybitej? fakt paka tyhle "lidoví myslivci...

0/0
8.8.2007 12:03

wildge

Hmmm

A co takhle obycejny plot?

0/0
1.8.2007 13:10

Adamice

Re: Hmmm

Přesně tak, konečně konstruktivní řešení. Jenže ty zelené kloboučky to vůbec nezajímá. O dobru pro zvěř stále melou, ale ve skutečnosti pro ni nic neudělají. ;-)

0/0
1.8.2007 16:03

Honza

Re: Re: Hmmm

A co pro ni děláš ty truhlíku ;-)

0/0
2.8.2007 13:56

aa

Ha, ha, ha

Vsadím se, že do týdne to burani sloupky s odrazkami rozkradou na nové modely poštovních schránek!

0/0
1.8.2007 12:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.