Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovky dostanou rodinné zlato VW - motor 1,4 TSI

Donedávna si ho Volkswagen žárlivě schovával jen pro své modely. Doba pokročila, konkurence začíná dotírat, a tak se skvělý - ale také drahý - motor 1,4 TSI dostane i pod kapoty škodovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bobeš

Fiat UNO

Fiat UNO bez problému nastartuje a po vypnutí motoru už za tepla nenastartuje.Prosím moc o radu!!!

0/0
15.8.2007 13:48

Bobeš

nestartuje FIAT UNO

Fiat UNO bez problému nastartuje a po vypnutí motoru nejde za tepla nastartovat?

0/0
15.8.2007 13:41

ivan

fiat

mám Fiat a motorem 1,6/16 ven.má najeto 330000 km bez poruchy,každých 20 tis.km  výměna oleje bez dolití,ještě max.200 km/hod.vynikající motor 

0/0
7.8.2007 16:27

engels

)

nechci malovat čerta na zeď ale objem ničím nenahradíš. měl jsem řadu aut s ruznýmy motory,ale míň jak 2 litr nemá cenu do auta dávat. mít pod kapotou cirkulárku s 6000 točkama aby to jelo bych doopravdy nechtěl , když pak sedí v autě 4 lidi tak to do kopce couvá

0/0
4.8.2007 21:39

hgt

Re: )

no tak se s tím svez a pak něco piš... :-) právě proto to má kompresor, aby to jelo pěkně odspod a taky to tak jede... Je to rozhodně lepší ve všech otáčkách než motor 2.0 FSi...

0/0
5.8.2007 14:28

DDT

Re: Re: )

Až na takovou drobnost... 2.0 FSi nejde po 180 tkm do kytek. Mám s tím osobní zkušenost a motor 1.4 TFSi je bomba, ale nevydrží to. Kdo si tohle kupuje, musí počítat s neskutečným propadem ceny. Po 150 tkm je to neprodejné auto. Měli jsme v půjčovně pět kousků a tři nedožily 200 tkm. Když dáte proti sobě výkon a objem válců, logicky to prostě musí být někde vyplaceno. Tentokrát to odnesla životnost Rv

0/0
5.8.2007 22:07

dedy

Re: Re: Re: )

to už jste stihly najezdit ve 3 autech 200 tisíc??? To dost brzo, když se do Škodovek ještě nemontují... ;-D Ten motor vydrží stejně jako jiné motory VW. Otázkou jen je životnost vlastního turba a kompresoru... O zbytek motoru nemám strach. Navíc nevěřím tomu, že by ve VW tenhle motor dávali od Golfu, přes Touran a Jettu až k Passatu, kdyby si nebyli jistý, že je OK... Navíc ten motor prošel 5 letými testy ve všech podmínkách a byl zkoušen i v závodech...

0/0
6.8.2007 8:23

DDT

Re: Re: Re: Re: )

V Golfech. Tři z pěti do 200tkm mrtvý, dneska mi vyčíslil servis "nutné" opravy (záruka je samo dávno pryč) - 70-100 tisíc Kč na auto.

0/0
7.8.2007 16:07

engels

Re: Re: )

jasně proto se montují do lodí vysokootáčkové nizkozvihové motory aaby dlouho vydržely, teď to chápu,prač s velkoobjemovýmy motory s nízkym počtem otáček a nízkým plnícím tlakem.

0/0
6.8.2007 19:10

kolonie

CENA?

........Jaká ale bude jeho cena, ve Fábii to by mě zajímalo?Asi astronomická tak že si ho pořídí minimum lidí.R^

0/0
4.8.2007 20:00

dominik

móóóc dobrý motor

Dneska jsem byl na zkušební jízdě s motorem 1.4 TSi a je to fakt bomba. Nejlepší benzínový motor co jsem řídil. Srovnávám i s dvoulitrem 2.0 FSi... Táhne v celým rozsahu, spotřeba mimo město v rozmezí 5-6 litrů při běžné jízdě i s předjížděním, není nutné moc řadit, zkrátka povedený motor... R^R^R^

0/0
3.8.2007 21:54

fgh

Re: móóóc dobrý motor

tak, tak,... bere to jak stará dobrá 1.6-77 kW, ale jede to hezky od spod a má to vyšší výkon, zkrátka sehr gut VW... :-)R^

0/0
3.8.2007 22:03

eaha

Re: móóóc dobrý motor

tys asi poprvé seděl v autě,no z žebřiňáku přesednout na jedna čtyři,to se to vychvaluje,

ale  s jedna čtyři už nemůžeš mít flašku slivovice pod zadkem a bič v ruce

0/0
3.8.2007 23:16

Štefan

Re: móóóc dobrý motor

Moje řeč , bratránek má Golfa GT s tímto motorem a je to pecka. Ten zátah je úžastnej a zvuk taky paráda. A má dlouhodobou spotřebu 6.8 L. Né nadarmo skončil na 2 místě v anketě motor roku.:-)

0/0
4.8.2007 17:00

DDT

Re: móóóc dobrý motor

A kdo z vás s tím najel přes 150 tkm? Budete nepříjemně překvapeni. Tři Golfy nám v půjčovně odešly (motor) před najetím 200 tkm, na které jsme počítali ceny pro odpis aut. Jinak souhlas, bomba motor, ale největší kandidát na cenu pro největší propad ceny z nového na 150 tkm auto :-/

0/0
5.8.2007 22:10

ftg

potrefené husy FIAT

zase nesmysly od Fiatu... který měl tento motor (teda lepší) už před 17 lety... Co to tady furt píšete za nesmysly? Splňuje tento motor normu Euro IV??? Má tento motor kroutící moment 240 Nm od 1500 do 4750 ot/min??? Je tento motor konstruován na minimální životnost 300 tisíc, tak jako všechny současné motory u VW??? Pokud né, tak prosím nezasírejte všechny vlákna svými nesmysly a pište si do vláken Fiatu... Prosííím...

0/0
3.8.2007 18:56

mirek

Re: potrefené husy FIAT

to bych dost pochyboval že by tenhle motor od VW vydržel 300000 to rozhodně ne a kdo se s tím motorem svezl,tak tvrdí,že se to musí hrozně točit,aby to normálně jelo.Pak je spotřeba u golfu na nějkých 7,5 litru mimo město.Tohle je úsporný ekologický motor???To ten fiat jezdí klidně do 6l  a jede od 1800 otáček s plochým momentem do 5000 ot ..

0/0
3.8.2007 19:04

ftg

Re: Re: potrefené husy FIAT

nemel nesmysly, ten motor táhne velmi dobře téměř od volnoběhu a od nějákých 1500 ot/min jede až do omezovače bez prodlevy a bez jakéhokoliv zaškobrtnutí... nejvíc se mi líbí lidi co všechno slyšely a všechno vědí a přitom maj v garáži nějáky zrezlý UNO a obšťastňujou nás všechny svými moudry. Doporučuji si domluvit testovací jízdu a pak něco psát...

0/0
3.8.2007 19:07

mirek

Re: Re: Re: potrefené husy FIAT

já to nemám já bych si takovou sr..ačku nekoupil mají to v jednom podniku na zkoušku jako služebák v golfu a tohle jsou informace od člověka co s tím občas jezdí.Taky informovat,že to má najeto cca 40000 km a již to jednou odtáhli po fatálním kolapsu počítače a následné výměně několika dalších řídícich jednotek a 21 dní v servisu.Já jsem zvyklý na pohodlný spolehlivý auta.Takový VW neumí.

0/0
3.8.2007 19:24

opět dokola

Re: Re: Re: Re: potrefené husy FIAT

jediné co chlapci umíte je napsat, že to někde někdo má a ten je s tím nespokojen a má milion závad atd. atd. ... stále ta samá písnička... ;-D je nudné vás číst a byl bych rád, abyste psali k fiatu nebo citroenu, tam je možná někdo na vaše rozumy zvědavý...

0/0
3.8.2007 20:37

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: potrefené husy FIAT

No tak v jednom má pravdu - obdobný cca 15 let starý motor skutečně Fiat vyráběl, v tomhle byli vždycky dál, než VW. Například jejich 1.5 i.e z roku 1984 dala hravě do kapsy 1.6 VW z roku 1989, kterou ještě v roce 1999 montovala škodovka do Felícií... a 1.3/1.4 v turbu, co strkal Fiat do Una první/druhé generace, to byly rakety... těm konkuroval jen Peugeot s 205 1.9 GTi R^

0/0
5.8.2007 22:36

fanda

Re: Re: Re: Re: potrefené husy FIAT

zapoměl jsi napsat tu tvoji historku se 3 passáty co se neuvěřitelně sraly a teď, že máš ten skvělý C5, co je nejlepší auto na světě... ;-D

0/0
3.8.2007 20:41

charlie sk

Re: potrefené husy FIAT

momentálně nejlepší motor s ohledem na emise spotřebu výkon je 1,6HDI.Je to sice nafta,ale svým zátahem plně srovnatelná s benzínem.

0/0
3.8.2007 19:28

g

Re: Re: potrefené husy FIAT

citroen umí skvělá auta... tak si je kup a neotravuj na tomle fóru, tady se řeší motor od VW a né HDi od peugeota, které se zásadně neserou, jezdí perfektně a se spotřebou 3 litry při extrémně dynamické jízdě... ;-D;-D;-D

0/0
3.8.2007 20:40

fanda

Re: Re: Re: potrefené husy FIAT

za 3 litry? to si děláš prdel, ty jezdí za 2... ;-D;-D;-D a známý má na něm 896 tis. km. a bez jediné závady, ani ještě neměnil olej... ;-D;-D;-D

0/0
3.8.2007 20:46

DDT

Re: potrefené husy FIAT

Sorry, ale koupili jsme do půjčovny pět Golfů 1.4 TFSi - tři z nich jsou v (Y), protože motor nepřežil 200 tkm. K tomu není co dodat. Nevim, kolik vydrží Fiat Uno 1.4 turbo, ale 1.4 TFSi je z hlediska životnosti hodně špatná volba. Jinak zajímavej motor, výkon, dobrá spotřeba, ale najet 150 tkm a rychle střelit.

0/0
5.8.2007 22:17

rudastraka

Re: Re: potrefené husy FIAT

ty mygo, kupovatz tenhle motor do pujcovny muze jen kreten. je mel jednou auto z pujcovny a daval mu takovej zahul ze sem ho fakt litoval, ale co, moje nebylo. se svym bych takhle jezdil snad jedine kdybych vez nekoho do spitalu

0/0
10.8.2007 16:26

mirek

rodiné zlato

VW se po horečném vývoji podařilo vyvinout motor 1,4 fsi a dohnalo tak např fiat,který motor s podobnými parametry-1,4 turbo vyráběl před 17 lety a jezdí do dnes.Inu vývoj se vyplatí.

0/0
3.8.2007 9:46

DR

Re: rodiné zlato

Co to meleš!!!!!!!!! 1.4 TSI má 200 koní a min spotřebu, kdy něco takovýho fiat měl???????????????;-€

O tom se jim ani za 100 let nebude ještě zdát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
3.8.2007 11:01

mirek

Re: Re: rodiné zlato

1,4 turbo od fiatu vyráběné před 17 lety mělo 170 koní a to co tyhle motory vydržely nikdy VW nevydrží.Navíc byly fiaty s těmito motory velmi úsporný.

0/0
3.8.2007 11:32

echo

Re: Re: Re: rodiné zlato

Nemůžete pořád žít z minulosti, dnes Fiat takový motor nemá! A určitě to nebyl přímostřikový motor.

0/0
3.8.2007 16:54

mirek

Re: Re: Re: Re: rodiné zlato

mělo to vícebodové vstřikování magnet mareli.

0/0
3.8.2007 18:56

mirek

Re: Re: Re: Re: rodiné zlato

z minulosti žije jen VW který pořád zdokonaluje zapomenuté technologie-P-D.Fiat má kvalitní motory,které jezdí i v supersportech,Fiat vyvíjel kvalitní motory v době kdy ve Volfsburku ještě nebyla ani díra na základy fabriky VW.

0/0
3.8.2007 19:00

Andee

Re: Re: Re: Re: rodiné zlato

včera měl a dnes nemá... hodnotná teorie... uchc...ám smíchy ;-DR^

0/0
5.8.2007 22:26

kapsi

Re: Re: rodiné zlato

Tyhle motory mají sice papírový výkon,ale ve skutečnosti mají dost špatný průběh kroutícího momentu a musí se pořád točit.Je otázka jak si tohle ten motor nechá dlouho líbit.Pokud vezmu v potaz to,že většina dílů je z číny tak bych tak soudil,že životnost motoru bude 160-200000 km.Ohledně motoru z fiatu,tak zrovna 1,4 turbo byl velmi povedený motor,který jezdí do dneška a je i v současnosti na velké úrovni.Všeobecně motory od fiatu jsou většinou modernější ,než většina komerčních německých např VW.

0/0
3.8.2007 11:36

jirka

Re: Re: rodiné zlato

Tohohle fiata - fiat uno 1,4 turbo má kamarád a je neuvěřitelný,jak škodovkáří a folcvágnáři nemůžou přenest přes srdce,že na to auto prostě nemají.Tohle auto má 200 během chvilky a drží i do kopců.A to ten motor má najeto originál 280000 km.Prostě náskok díky technice.

0/0
3.8.2007 11:39

echo

Re: Re: Re: rodiné zlato

Proč by to nemohli přenést přes srdce, když tam mají třeba něco silnějšího.8-o

0/0
3.8.2007 16:55

mirek

Re: Re: Re: Re: rodiné zlato

no pápírově můžou mít je problém že papír snese všechno,ale skutečnost je jiná.Z jeho vyprávění znám,že se z předjížděného auta VW,schade motory tdi vždy vyvalí oblak dýmu jak hrdý majitel zašlápne plyn pod podlahu,ale většinou se stratí daleko vzadu.

0/0
3.8.2007 19:07

praptak

Re: Re: Re: rodiné zlato

Ovšem krabice typu UNO, která má najeto tolik kilometrů, bych se bál, víte co se děje s karosérií po letech, ztrácí tuhost. Vraky na silnici by se měly zakázat.

0/0
3.8.2007 17:00

mirek

Re: Re: Re: Re: rodiné zlato

jasně je to o strach i když tohle auto má vyztuženou karoserii daleko silnější brzdy ,prostě je to na ten výkon stavěný,ale při bouračce by asi měl smůlu.

0/0
3.8.2007 18:57

Andee

Re: Re: rodiné zlato

1.4TFSI nemá 200k... ;-) 170...:-P

0/0
5.8.2007 22:29

65c02

Hmmm,

1,4 TSI  spolu s převodovkou DSG... tak tomu říkám vážně vynikající technika.

Kolik to ale bude stát?

0/0
2.8.2007 21:52

PetaP

to je málo

Kromě CO2 by se spíš, než na výkon motorů měla škodovka zaměřit na variabilitu karoserií. To co produkují, je horší, než fádní a bez nápadu. Ale to je známé už hodně dávno, to ani nemusím připomínat. Rv

0/0
2.8.2007 14:16

m

:-)

;o))) tak to si piš!!!

0/0
2.8.2007 10:23

m

:o/

...heua-uhee..koukám že ten 1.4 VW s tím motorem stojí v základu 720 tis. skoro 8-o

0/0
2.8.2007 10:23

fero

ach jo...

Motor na 100 tis. km....

0/0
2.8.2007 9:18

art

Re: ach jo...

Mas ho chytraku ? Asi ne, tak nemel.

0/0
2.8.2007 9:29

jardaP.

Re: Re: ach jo...

Ty už na něm máš jistě přes 200 tisíc a pohoda.....;-D;-D;-D

0/0
2.8.2007 9:35

Penis Captivus

Re: Re: Re: ach jo...

Jenom do něj leje benzín, je to hotovej držák ;-D;-D;-D

0/0
2.8.2007 15:16

charlie sk

motor

Zjistilo se,že motor není zdaleka takový zázrak jak se o něm psalo,tak ho povolili i pro podřadnou značku VW Schade.

0/0
2.8.2007 9:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.