Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brouk se vrací: lidový volkswagen bude mít jednoválec vzadu

Na autosalon do Frankfurtu Volkswagen přiveze lidové auto. Výrobce lidových vozů oznámil, že v půlce září ukáže koncept s podivným jménem City Expert.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Já První

Nechci radost

nadšeným příznivcům Hitklerových pohrobků... ale VW už zase "běží za vozem...". ;-) Já myslím, že to není nic proti ničemu: Italové mají nachystanej motor 0,7litru...  benzin, dvouválec, s turbem a vyvažovací hřídelí ... pro Pandu nebo novou 500 ideální pohon - reálná spotřeba tak 4,5litru při výkonu nějakých 40kw...  a germáni budou dál mít svýho Phaetona...  :-P

0/0
5.8.2007 20:01

Já První

Re: Nechci radost

KAZIT radost...  mi to nějak vypadlo... ;-(

0/0
5.8.2007 20:01

X

Re: Nechci radost

Přesně tak, Fiat bude mít vždy levnější základní model než VW. VW by se měli naučit dělat opravdu lidová vozidla jak to mají v názvu. Jinak bych byl i pro změnu značky u VW a nechal ji pro opravdu levné základní modely a "luxisní" vozy bych značil jinak. Jak to např. dělá Toyota se svým Lexusem.

0/0
5.8.2007 21:10

gutbayer

agresivní cena?

Co je proboha na základní ceně 210 000 Kč za takový sociální střep agresivního? Agresivní by snad byla cena 100 000 Kč...

0/0
4.8.2007 19:46

Já První

Re: agresivní cena?

No - proto je agresívní! Že za takovej střep budou AGRESIVNĚ chtít přes 200tisíc! ;-)

0/0
5.8.2007 19:49

X

Re: agresivní cena?

Základní Logan stojí 188 900 Kč, tak to se soudruzi budou muset zamyslet a dát to tak za 170 000 Kč v základu, jinak si o úspěchu dovolím pochybovatRv Přitom Fiat Panda základní model včetně klimatizace, ABS+EBD, posilovače řízení stojí právě těch 210 000 Kč

0/0
5.8.2007 21:07

medick

to bylo kecu, ze VW jde jinou cestou...

a vida... uz se musi honem rychle ucit od jinych... uplne stejne jako na zacatku... VW nikdy nebyl puvodni vyrobce, jen kopiroval, a to tak, ze si pujcoval vyvojare od jinych automobilek... tu porsche, tam nekdo jinej, atd.

0/0
3.8.2007 21:32

vývoj

Re: to bylo kecu, ze VW jde jinou cestou...

a která automobilka vyvíjí sama? Já pracuji u jedné konstrukční konceláře a pracujeme pro peugeot, VW, Škodu, toyotu a BMW... stále ti samí lidé jen pro různé automobilky... ;-D

0/0
3.8.2007 21:49

Entwickler

Re: Re: to bylo kecu, ze VW jde jinou cestou...

U kterépak?;-)

0/0
4.8.2007 14:26

Chris

Omyl, Mirku....

...motor sice vznikne ze známého 1.2HTP, ale postup bude zcela jiný. Právě proto, že HTP vzniklo z původně čtyřválcového motoru oddělením jednoho válce se přihodilo, že v centrálních skladech se tyto jednotlivé válce začínají hromadit. Proto pro ně výrobce hledal uplatnění ;-)

0/0
3.8.2007 14:46

s

Re: Omyl, Mirku....

R^ ;-D;-D;-D

0/0
3.8.2007 15:04

spartaman

Re: Omyl, Mirku....

;-D;-D

0/0
3.8.2007 16:24

mirek

Re: Omyl, Mirku....

konečně má někdo pravduR^R^R^

0/0
3.8.2007 16:34

Já První

Re: Omyl, Mirku....

;-D  já nemůžu psát!!! ;-D  Mně slzí oči...  ;-D;-D  Díky.

0/0
5.8.2007 19:50

dalíkovič borman

Re: Omyl, Mirku....

:-)R^:-)

0/0
6.8.2007 23:38

mirek

brouk

A ten motor bude odvozen od  známého supermotoru 1,2 htp a vznikne uříznutím dvou válců.Bude označován jako 0,4 HTPX.

0/0
3.8.2007 9:49

Hrustic

Re: brouk

Nechapu proc si v KAZDE auto-diskuzi nekdo otre hubu o motor 1.2htp 8-o Mne osobne taky nevyhovuje (parkrat jsem to ridil), ale to neznamena, ze pro spoustu lidi je to fajn. Oni treba nemaji radi hluk dieslu jako ja :-)

Napr. moje maminka ma Fabii a tech 60 koniku ji naprosto staci (90% jizdy do 10 km). Navic berte v uvahu, ze velke procento ceskeho autoparku ma motory horsi - vsechny stare Skodovky, Favority, Felicie ...

Proc delat za kazdou cenu ramena? :-/

0/0
3.8.2007 10:17

mirek

Re: Re: brouk

pokud nemáš rád hluk dieselu tak nesmíš rozhodně jezdit s 20 let novým motorem tdi .pokud potom změníš např výrobce automobilu a budeš tam mít např HDI tak zjistíš že ten diesel je podstatně tišší a kultivovanější ,než zmiňovaný htp.

0/0
3.8.2007 10:51

echo

Re: Re: Re: brouk

Zrovna o HDI bych nemluvil, všechny diesly jsou pěkně hlučné. Jen některé jsou směrem dovnitř dobře utlumené. Z venku se klapot HDI pozná na sto honů.

0/0
3.8.2007 12:13

mirek

Re: Re: Re: Re: brouk

tak to jseš zrovna vedle a pleteš si to s tdi,to je motor původně určený do zahradního traktoru.  hdi nepoznáš že je diesel a běží tišeji a kultivovaněji než běžné benzíny.

0/0
3.8.2007 12:17

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: brouk

Myslim, ze by neskodilo byt trochu objektivni. Tohle zni jako z reklamniho letaku :-P:-P

I kdyby to byla pravda, jsou i jine parametry pri vyberu auta. Pazoutum se povedla 406coupe a predchozi model 207 (roztomily). Do tech dvou se ale HDI zrovna nehodi - pro jednoho moc slabe, pro druheho moc silne ...

0/0
3.8.2007 13:29

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: brouk

Není to neobjektivní.

S kolegou zarytým TDíčkařem jsme udělali pokus. Oba jsme se jednou sjeli se zahřátými motory, on TDi 2.0, já HDi 2.2, otevřeli jsme kapoty a nechali běžet motor na volnoběh - TDi jednoznačně a výrazně hlučnější. ;-)

0/0
3.8.2007 14:10

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brouk

Ja tomu verim - s HDI jsem nikdy nejel. Ale reagoval jsem na tohle: "hdi nepoznáš že je diesel a běží tišeji a kultivovaněji než běžné benzíny".

A taky nehanim hluk dieslu - mam ho rad ;-)

0/0
3.8.2007 14:25

Hrustic

Re: Re: Re: brouk

Kdyz si to prectes jeste jednou, tak pochopis, ze ja mam rad "hluk" dieslu :-)

A tveho francouzskeho Pazouta komentovat nebudu - proti gustu zadny disputat :-P

0/0
3.8.2007 13:11

mirek

Re: Re: Re: Re: brouk

ale já nemám peugeot

0/0
3.8.2007 13:41

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: brouk

Tak to se rad necham poucit. Do ceho taky davaji tyhle motory?

0/0
3.8.2007 13:48

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: brouk

Troubo...

0/0
3.8.2007 14:12

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brouk

Chapej, ze neni kazdy tak informovany. Me to vazne zajima ...

0/0
3.8.2007 14:28

mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: brouk

dávají je do peugeotu citroenu fordu fiatu a ještě se vozí někam do USA

0/0
3.8.2007 16:36

brouk pt.

Re: Re: brouk

Ono to bude asi tím,že výrobce  udělal krok zpět a motor 1,2 htp je na úrovni motorů š 120.Tahle motorisace mi připadá spíš jak zdařiná parodie na moderní úsporný motor.Tohle si může koupit opravdu jen člověk bez jakéhokoliv přehledu o autech.

0/0
3.8.2007 10:56

Re: Re: Re: brouk

Ale třeba je úspornej. Třeba žere taky do 6ti litrů jako můj 12 let starej japonec 1,3 50kw.

0/0
3.8.2007 11:56

mirek

Re: Re: Re: Re: brouk

takhle daleko němci s vývojem ještě nedošli

0/0
3.8.2007 12:21

HTP, dekuji ne

Re: Re: Re: Re: brouk

nezere do sesti litru a "podarena" 47kW OHC verze HTP v Roomsteru je daleko hlucnejsi nez 1,4TDi, pripomina mi to zbesily vysavac, a bohuzel i hlukem uvnitr

0/0
3.8.2007 12:28

Re: Re: Re: Re: Re: brouk

Roomster je prej minivan, nebo jsem to zaslechl blbě ? Ten bude mít určitě aspoň 100 kw.

0/0
3.8.2007 14:16

brouk pt.

Re: Re: brouk

motor ve favoritu je proti htp výstřelek moderní techniky

0/0
3.8.2007 10:57

XXX

Re: Re: Re: brouk

TY ASI PRAVDU VÍŠ O ČEM MLUVÍŠ, NAPOSLEDY JSEM SE TAKHLE POBAVIL U FERDY MRAVENCE S BROUKEM PYTLÍKEM, A ŽE UŽ JE TO HOOODNĚ LET - SUPER, PIŠ DÁL !!! ;-D

0/0
3.8.2007 12:00

Hrustic

Re: Re: Re: brouk

S Favoritem jsem najezdil v 90. letech hodne tisic kilometru, takze s tebou rozhodne nesouhlasim :-P

0/0
3.8.2007 13:07

sexysadie

Re: Re: brouk

proč? Protože je na pxču;-D

0/0
3.8.2007 13:35

Hrustic

Re: Re: Re: brouk

Ja znam spoustu spokojenych uzivatelu resp. povetsinou takovych, kteri ani nevedi co to ma za motor. Proste je jim to jedno a auto berou jen jako vec k presunu z mista na misto. Nic vic!

Pak je tu ten druhy pohled - auto je sen, ktery si dopreju tak 2x za zivot a pak jsem na nej nalezite hrdy a na ty ostatni koukam z patra :-P

Necham na ctenari, ktery pristup je lepsi (pokud vubec nejaky) :-)

0/0
3.8.2007 13:46

Re: Re: Re: Re: brouk

A pak třetí pohled těch co chtějí do kopce občas někoho předjet a tak potřebujou silnější motor.

0/0
3.8.2007 14:18

charlie

vw

Tak to bude běs pokud VW vyrobí něco levnějšího,než logan tak to bude v základu jen holá karoserie bez oken a jen s tyčí na volant.Sedačky kola víko motoru a kufru ,pedály to vše bude jen za nehorázný příplatek jak je to u koncernu zvykem.Jestli to bude navíc hnusný jak new beatle eventuelně většina ostatních aut VW ,tak na to rozhodně fronty stát nebudou.

0/0
3.8.2007 9:43

echo

Re: vw

Z vás čpí jen zapšklost!8-o

0/0
3.8.2007 12:15

charlie

Re: Re: vw

Však mě ta zapšklos vůdči VW něco stála.Takhle se nechat napálit na povídačky,že VW vyrábí kvalitní auta,to u mně není zvykem.

0/0
3.8.2007 12:23

zavistiva.socka

Moc si to nemalujte

Jednoválec je jen na to aby se oťukaly reakce lidí a pak se hromadně nasadí na český trh do Fábií, načež mimoďek čtyřválec bude za půl mega, tříválec za 433 v socce a jednoválec o trochu níž.

0/0
3.8.2007 7:36

mira023

to už tu bylo - hadrák

Motor vzadu jednoválec, dyť je to motorka na kolech,;-D sakra jedno kolo jim přebývá,:-/ ještě trochu musí ušetřit.Šéfové :-© nařídí a za půl roku nám to oznámí,aby jsme to rozdýchali,8-o jeden válec a tři kola.

0/0
3.8.2007 1:09

JBetak

Re: to už tu bylo - hadrák

Spíš popis odpovídá Škodě 105.

0/0
3.8.2007 6:56

Hrochomut

Re: Re: to už tu bylo - hadrák

105ka rozhodně není jednoválec, ta má válce čtyři..

0/0
3.8.2007 10:32

_

Re: Re: Re: to už tu bylo - hadrák

Nekecej, fakt? A já vůl jsem si myslel, že je to šestiválec...

0/0
3.8.2007 11:14

Hrochomut

Re: Re: Re: Re: to už tu bylo - hadrák

haha

0/0
3.8.2007 13:49

baajza

Re: to už tu bylo - hadrák

nerad bych se pletl, ale nebyl náhodou hadrák dvouválec 350????

0/0
3.8.2007 11:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.