Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Unikátní embéčka na srazu

Několik desítek vozů Škoda modelové řady 1000 MBX a MB a 1100 MBX stálo v sobotu před Škoda Auto Muzeem v Mladé Boleslavi. Už posedmé se tu uskutečnil sraz příznivců těchto raritních modelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Croix

Oprava

Opravuji a doplnuji: Mela to na mosaznym stitku na kapote motoru vzadu, provedeni bylo stejne jako oznaceni 1000MB, jen to pismeno G bylo navic.

0/0
10.8.2007 18:45

Croix

MBG

K temetu pridavam: Kdyz jsem byl maly chlapec, rodice meli Skodu 1000 MBG. Mela to na mosaznym stitku na motoru. Kdyz jsem o tom pozdeji vykladal ruznym lidem, meli to za nesmysl. Az po letech jsem nekde vycetl, ze to byla kombinace klasickyho sedanu MB s motorem pro MBX, kterej se tusim lisi pokud jde o karburatory. Do maly serie sedanu prisly motory v provedeni pro MBX a vozy byly oznaceny MBG. V zasade jde vlastne o vetsi unikat nez samotny MBX :-) Byl bych rad kdyby o tom nekdo vedel vic.

0/0
10.8.2007 18:44

Dalibor

Re: MBG

Existovaly verze 1000MB (+ de Luxe), 1000MBG de Luxe, 1000MBX de Luxe, 1100MB de Luxe a 1100MBX de Luxe.

MBX de Luxe je vůz MB de Luxe se silnějším 2karburátorovým motorem, MBX de Luxe a MBG de Luxe mají stejný motor, ale odlišnou karoserii (4/2 dveře). Motor verzí MBG a MBX se liší použitím 2 karburátorů, litou vanou a písty vyztužené 2ma žebry.

1100MB de Luxe a 1100MBX de Luxe mají jen 1 karburátor, odlišný vačkový hřídel s vahadly a měděný chladič (standartně ocelový).

Standartní motor 27,2kW/31,6kW dle ČSN(do r.v. 66/od r.v.66)   1000MBG/MBX 33,8kW   1100MB/MBX 34,5kW.

0/0
18.8.2007 17:41

Ludek_II

Skoda 1000 MB

Mela sice - jak se rikalo - 1000 MalychBolesti.

Ale lide - uznejte - ten design - na tu dobu byl super. Kdyz to srovnam s Favoritem, ktery je o  moc mladsi...

0/0
7.8.2007 18:47

stalker

Tisícovka

ve všech variantách byla nejhezčí litrové auto šedesátých let. Můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno co proti tomu můžete dělat.

0/0
7.8.2007 10:18

eMan

A jeje,

kdo tohle proboha fotil? To je zoufalstvi. To kdyby se tam mihla Agata, to by bylo fotek... :-©:-©:-©

0/0
7.8.2007 7:44

mirek

škodofky

Tohle byly opravdu poslední hezký český škodovky to co se dělá v současnosti snad s vyjímkou o2 je ostuda .Jediný co je omluvou je to ,že škodovka není ani krapet česká.

0/0
7.8.2007 0:58

jawamana

fotky

Jen bych poznamenal, že autor článku ve výběru fotografií opominul ukázat mbx. Za takovéhle půlfotky bych mu naplácal ...(Y)

0/0
6.8.2007 22:22

siny

blabla

ste jelita

0/0
6.8.2007 21:01

DeDust

Fotky

Mozna by stalo za to pripojit fotku se stazenejma okynkama a otevrenejma dverma, aby si i laik udelal predstavu, o cem je rec...

0/0
6.8.2007 16:47

Ebo

..mno..

..hezčí než fóbie .. :-)

0/0
6.8.2007 16:17

Willy321

Poslední...

Tisícovka byla poslední pěkné auto z Boleslavi. Neříkám, že technicky nejdokonalejší a nejspolehlivější (sám jsem si s ní občas užil), ale nejhezčí určitě. Zejména to do roku 1969 s gombírovanou střechou...

0/0
6.8.2007 14:45

Chunky70

Re: Poslední...

Co to je "gombírovaný" 8-o;-D?

0/0
6.8.2007 14:54

Jirka

Re: Re: Poslední...

..bombírovany...nedělěj si p*del ;-)

0/0
6.8.2007 15:17

Chunky70

Re: Re: Re: Poslední...

já si prdel nedělám, ale ten kolega přede mnou asi jo ;-D;-D;-D

0/0
6.8.2007 15:18

Willy321

Re: Re: Re: Re: Poslední...

Překlepl jsem se. Mám na mysli  embéčko se střechou vydutou do "rybího" hřbetu.

0/0
6.8.2007 15:47

spartaman

Pěkné

Jak jsou všechny "embéčka" ne fotkách krásně vymazlený. Radost pohledět.  R^

0/0
6.8.2007 14:06

Jirka

Krása...

..a já "Tisícovku"v bezva stavu dal kamarádovi a ten nechal zhnít  ;-(

0/0
6.8.2007 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.