Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Méně značek = méně nehod?

Ulice bez obrubníků, zvýšených chodníků, bez semaforů i značek zákazů a příkazů. Science fiction? Možná ne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

X

7. 8. 2007 22:05
Je to těžký...

... sám jezdím striktně podle předpisů a spoustu řidičů to docela znervozňuje (Brno), kde je 60 jedu 60 a ne 80 - 120 km/h (Husovický tunel) věčně na mě někdo troubí, lepí se na mě. O co těm lidem jde? Když stejně vjedou akorát brutální rychlostí do zácpy a potom musí jet stejně krokem, tak že je doženu a nakonec i předjedu.... Prostě rakovinou českých silnic jsou bezohlední a arogatní řidiči, kteří si nevidí ani na pšičku nosu :-© Je to prostě o lidech, až tito vychcípají, tak snad další generace už bude OK.

0 0
možnosti
MU

Mak1

8. 8. 2007 12:14
Re: Je to těžký...

škoda, že jsi nechcíp už ty.... já jsem si nechal změřit tachometr a když na něm mám 60, auto jeje 50. Proto mě tihle kreténi, kteří jedou vlastně 40 neuvěřitelně se*ou;-€

0 0
možnosti

synek

7. 8. 2007 15:32
nehody

ono je to tezke, kdyz na silnicich neustale jezdi tolik cocotu...dneska sem jel Brno a zpet, dohromady slabych 200km a potkal sem takovych debilu asi 6, predjizdeni do zatacky,v mistech kde nejde videt atd.... nebyt sirsi silnice a rychle reakce protijedoucich ridicu tak pokazde celni stret....a to nerikam ze jezdim jak beranek 50/90 km/h,ale kam nevidim, nejedu...najezdenych 300 tis. kilometru a bez nehody mym zavinenim..

0 0
možnosti

X

7. 8. 2007 22:07
Re: nehody

to je ještě pohoda, do Husovickýho tunelu ti klidně vlítnou i 120 - 150 km/h a přitom nevidí ani za první zatáčku (celkově jsou tam 3 a zácpy někdy až do tunelu)

0 0
možnosti

Kevin

7. 8. 2007 11:26
nehodovost

Tak od roku 90 zemřelo neméně lidí... Hmmm, nebude to třeba taky tím, že ještě v roce 90 byla každá druhá nehoda smrtelná? Airbagy a systémy ABS, EBD, ASR, PRD, SMRT rozhodně nebyly standart.

Taky dneska řídí auto každej manták, kterej si to zaplatí a to je taky špatně. Je potřeba zavést psychotesty a třeba test reakcí. To by podle mně pomohlo. Retardéry řidiče v SUVčku ani nezpomalí...

0 0
možnosti
PN

Ruger

7. 8. 2007 11:07
Konečně rozumný názor..

0 0
možnosti
LJ

lolek77

7. 8. 2007 23:16
Re: Konečně rozumný názor..

Zajímavé je, že to Šimonovský a jeho věrní neobjevili a taky radní co o překot budují stacionární radary mají jiné představy.

0 0
možnosti
PV

Vilém Hynek Jarmila

7. 8. 2007 10:54
hlavně omezit rychlost jen tam, kde je to potřeba

Snižování rychlosti je u nás bohužel koníček dopravních odborů ve stylu "čím víc třicítek, tím bezpečněji". Ale ono to je spíš tak, že čím víc třicítek, tím víc na ně řidiči budou kašlat, protože z praxe vědí, že tam ty značky jsou většinou zbytečně. Takže pak u tý dvacátý 30tky dojde k nehodě, protože ta tam byla oprávněně. To se samozřejmě týká i ostatních omezení. Mimochodem, nezarazilo Vás nikdy, že na silnici není moc značek, který by lokálně dovolovaly vyšší rychlost, např. 120kmh na silnicích I. třídy? 8-o

0 0
možnosti

Agent

7. 8. 2007 11:27
Re: hlavně omezit rychlost jen tam, kde je to potřeba

Protože to podle zákona nelze - rychlost lze zvýšit pouze v obci a max. o 20km/h

0 0
možnosti

brytal

7. 8. 2007 10:36
hm

zni to rozumne, ale s inteligenci a lenosti ceskych policajtu se stejne nic nezmeni a oni budou pouze kontrolovat rychlost na rovnejch usecich:-©:-©:-©

0 0
možnosti
PV

Vilém Hynek Jarmila

7. 8. 2007 10:56
Re: hm

To není o policajtech, ale o úřednících na magistrátech, který tam ty značky umisťují. 8-o To jsou většinou líný starý dědci před důchodem (zpravidla bejvalý dopraváci), který se novejm kouskům učit nebudou chtít.

0 0
možnosti
T

thunderbitch

7. 8. 2007 10:16
svata pravda

napriklad v anglii nemaji znacku hlavni silnice a ani na mene frekventovanych ulicich znacku dej prednost v jizde. a přesto je 99% krizovatek hlavni-vedlejsi, vse je totiz vyreseno vodorovnym dopravnim znacemi, proste dve prerusovane cary resi uplne vse, je to jednoduche a bezpecne. tam kde je situace slozitejsi, nebo vetsi provoz je kruhac, samozrejme opet bez znacek, krome sipek kudy mate krouzit. tot vse je to o dost prehlednejsi, bezpecnejsi a levnejsi nez ten chaos co mame v CR

0 0
možnosti

Ladha

7. 8. 2007 10:36
Re: svata pravda

není nad to když pak nasněží nebo je břečka a pruhy nejsou vidět ....ti co to znají jezdí dál hlavní vedlejší a ostatní dávají přednost zleva (v ČR zprava)

0 0
možnosti

Olii

7. 8. 2007 10:07
Kruhove objezdy

No my sice mame kruhove objezdy mimo hlavni trasy, ale zato ctyri v jedne ulici ;-D, aby stodvacitkari mohli blikat ostosest...

0 0
možnosti
JK

voj. Kouba

7. 8. 2007 8:25
no je dokazano ze kdyby silnice byly bez znacek tak nenio tolik nehod ale doprava se trosku zpomalii

.-)

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

7. 8. 2007 7:31
Kruhové objezdy jednoznačně ano

Přesto pak obvykle pár měsíců se ještě najdou řidiči, kteří po nich jezdí rovně (do betonových zátarasů). Takže ulice bez úrovňových chodníků bych teda v Čechách nepodporoval.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...