Diskuze
Méně značek = méně nehod?
Děkujeme za pochopení.
X
Je to těžký...
... sám jezdím striktně podle předpisů a spoustu řidičů to docela znervozňuje (Brno), kde je 60 jedu 60 a ne 80 - 120 km/h (Husovický tunel) věčně na mě někdo troubí, lepí se na mě. O co těm lidem jde? Když stejně vjedou akorát brutální rychlostí do zácpy a potom musí jet stejně krokem, tak že je doženu a nakonec i předjedu.... Prostě rakovinou českých silnic jsou bezohlední a arogatní řidiči, kteří si nevidí ani na pšičku nosu Je to prostě o lidech, až tito vychcípají, tak snad další generace už bude OK.
Mak1
Re: Je to těžký...
škoda, že jsi nechcíp už ty.... já jsem si nechal změřit tachometr a když na něm mám 60, auto jeje 50. Proto mě tihle kreténi, kteří jedou vlastně 40 neuvěřitelně se*ou
synek
nehody
ono je to tezke, kdyz na silnicich neustale jezdi tolik cocotu...dneska sem jel Brno a zpet, dohromady slabych 200km a potkal sem takovych debilu asi 6, predjizdeni do zatacky,v mistech kde nejde videt atd.... nebyt sirsi silnice a rychle reakce protijedoucich ridicu tak pokazde celni stret....a to nerikam ze jezdim jak beranek 50/90 km/h,ale kam nevidim, nejedu...najezdenych 300 tis. kilometru a bez nehody mym zavinenim..
X
Re: nehody
to je ještě pohoda, do Husovickýho tunelu ti klidně vlítnou i 120 - 150 km/h a přitom nevidí ani za první zatáčku (celkově jsou tam 3 a zácpy někdy až do tunelu)
Kevin
nehodovost
Tak od roku 90 zemřelo neméně lidí... Hmmm, nebude to třeba taky tím, že ještě v roce 90 byla každá druhá nehoda smrtelná? Airbagy a systémy ABS, EBD, ASR, PRD, SMRT rozhodně nebyly standart.
Taky dneska řídí auto každej manták, kterej si to zaplatí a to je taky špatně. Je potřeba zavést psychotesty a třeba test reakcí. To by podle mně pomohlo. Retardéry řidiče v SUVčku ani nezpomalí...
lolek77
Re: Konečně rozumný názor..
Zajímavé je, že to Šimonovský a jeho věrní neobjevili a taky radní co o překot budují stacionární radary mají jiné představy.
Vilém Hynek Jarmila
hlavně omezit rychlost jen tam, kde je to potřeba
Snižování rychlosti je u nás bohužel koníček dopravních odborů ve stylu "čím víc třicítek, tím bezpečněji". Ale ono to je spíš tak, že čím víc třicítek, tím víc na ně řidiči budou kašlat, protože z praxe vědí, že tam ty značky jsou většinou zbytečně. Takže pak u tý dvacátý 30tky dojde k nehodě, protože ta tam byla oprávněně. To se samozřejmě týká i ostatních omezení. Mimochodem, nezarazilo Vás nikdy, že na silnici není moc značek, který by lokálně dovolovaly vyšší rychlost, např. 120kmh na silnicích I. třídy?
Agent
Re: hlavně omezit rychlost jen tam, kde je to potřeba
Protože to podle zákona nelze - rychlost lze zvýšit pouze v obci a max. o 20km/h
brytal
hm
zni to rozumne, ale s inteligenci a lenosti ceskych policajtu se stejne nic nezmeni a oni budou pouze kontrolovat rychlost na rovnejch usecich
Vilém Hynek Jarmila
Re: hm
To není o policajtech, ale o úřednících na magistrátech, který tam ty značky umisťují. To jsou většinou líný starý dědci před důchodem (zpravidla bejvalý dopraváci), který se novejm kouskům učit nebudou chtít.
thunderbitch
svata pravda
napriklad v anglii nemaji znacku hlavni silnice a ani na mene frekventovanych ulicich znacku dej prednost v jizde. a přesto je 99% krizovatek hlavni-vedlejsi, vse je totiz vyreseno vodorovnym dopravnim znacemi, proste dve prerusovane cary resi uplne vse, je to jednoduche a bezpecne. tam kde je situace slozitejsi, nebo vetsi provoz je kruhac, samozrejme opet bez znacek, krome sipek kudy mate krouzit. tot vse je to o dost prehlednejsi, bezpecnejsi a levnejsi nez ten chaos co mame v CR
Ladha
Re: svata pravda
není nad to když pak nasněží nebo je břečka a pruhy nejsou vidět ....ti co to znají jezdí dál hlavní vedlejší a ostatní dávají přednost zleva (v ČR zprava)
Olii
Kruhove objezdy
No my sice mame kruhove objezdy mimo hlavni trasy, ale zato ctyri v jedne ulici , aby stodvacitkari mohli blikat ostosest...
voj. Kouba
no je dokazano ze kdyby silnice byly bez znacek tak nenio tolik nehod ale doprava se trosku zpomalii
.-)
Ach jo (bls1)
Kruhové objezdy jednoznačně ano
Přesto pak obvykle pár měsíců se ještě najdou řidiči, kteří po nich jezdí rovně (do betonových zátarasů). Takže ulice bez úrovňových chodníků bych teda v Čechách nepodporoval.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej domu s pěkným pozemkem
Letní, Dalovice - Vysoká, okres Karlovy Vary
2 400 000 Kč