- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... sám jezdím striktně podle předpisů a spoustu řidičů to docela znervozňuje (Brno), kde je 60 jedu 60 a ne 80 - 120 km/h (Husovický tunel) věčně na mě někdo troubí, lepí se na mě. O co těm lidem jde? Když stejně vjedou akorát brutální rychlostí do zácpy a potom musí jet stejně krokem, tak že je doženu a nakonec i předjedu.... Prostě rakovinou českých silnic jsou bezohlední a arogatní řidiči, kteří si nevidí ani na pšičku nosu Je to prostě o lidech, až tito vychcípají, tak snad další generace už bude OK.
škoda, že jsi nechcíp už ty.... já jsem si nechal změřit tachometr a když na něm mám 60, auto jeje 50. Proto mě tihle kreténi, kteří jedou vlastně 40 neuvěřitelně se*ou
ono je to tezke, kdyz na silnicich neustale jezdi tolik cocotu...dneska sem jel Brno a zpet, dohromady slabych 200km a potkal sem takovych debilu asi 6, predjizdeni do zatacky,v mistech kde nejde videt atd.... nebyt sirsi silnice a rychle reakce protijedoucich ridicu tak pokazde celni stret....a to nerikam ze jezdim jak beranek 50/90 km/h,ale kam nevidim, nejedu...najezdenych 300 tis. kilometru a bez nehody mym zavinenim..
to je ještě pohoda, do Husovickýho tunelu ti klidně vlítnou i 120 - 150 km/h a přitom nevidí ani za první zatáčku (celkově jsou tam 3 a zácpy někdy až do tunelu)
Tak od roku 90 zemřelo neméně lidí... Hmmm, nebude to třeba taky tím, že ještě v roce 90 byla každá druhá nehoda smrtelná? Airbagy a systémy ABS, EBD, ASR, PRD, SMRT rozhodně nebyly standart.
Taky dneska řídí auto každej manták, kterej si to zaplatí a to je taky špatně. Je potřeba zavést psychotesty a třeba test reakcí. To by podle mně pomohlo. Retardéry řidiče v SUVčku ani nezpomalí...
Zajímavé je, že to Šimonovský a jeho věrní neobjevili a taky radní co o překot budují stacionární radary mají jiné představy.
Snižování rychlosti je u nás bohužel koníček dopravních odborů ve stylu "čím víc třicítek, tím bezpečněji". Ale ono to je spíš tak, že čím víc třicítek, tím víc na ně řidiči budou kašlat, protože z praxe vědí, že tam ty značky jsou většinou zbytečně. Takže pak u tý dvacátý 30tky dojde k nehodě, protože ta tam byla oprávněně. To se samozřejmě týká i ostatních omezení. Mimochodem, nezarazilo Vás nikdy, že na silnici není moc značek, který by lokálně dovolovaly vyšší rychlost, např. 120kmh na silnicích I. třídy?
Protože to podle zákona nelze - rychlost lze zvýšit pouze v obci a max. o 20km/h
zni to rozumne, ale s inteligenci a lenosti ceskych policajtu se stejne nic nezmeni a oni budou pouze kontrolovat rychlost na rovnejch usecich
To není o policajtech, ale o úřednících na magistrátech, který tam ty značky umisťují. To jsou většinou líný starý dědci před důchodem (zpravidla bejvalý dopraváci), který se novejm kouskům učit nebudou chtít.
napriklad v anglii nemaji znacku hlavni silnice a ani na mene frekventovanych ulicich znacku dej prednost v jizde. a přesto je 99% krizovatek hlavni-vedlejsi, vse je totiz vyreseno vodorovnym dopravnim znacemi, proste dve prerusovane cary resi uplne vse, je to jednoduche a bezpecne. tam kde je situace slozitejsi, nebo vetsi provoz je kruhac, samozrejme opet bez znacek, krome sipek kudy mate krouzit. tot vse je to o dost prehlednejsi, bezpecnejsi a levnejsi nez ten chaos co mame v CR
není nad to když pak nasněží nebo je břečka a pruhy nejsou vidět ....ti co to znají jezdí dál hlavní vedlejší a ostatní dávají přednost zleva (v ČR zprava)
No my sice mame kruhove objezdy mimo hlavni trasy, ale zato ctyri v jedne ulici , aby stodvacitkari mohli blikat ostosest...
.-)
Přesto pak obvykle pár měsíců se ještě najdou řidiči, kteří po nich jezdí rovně (do betonových zátarasů). Takže ulice bez úrovňových chodníků bych teda v Čechách nepodporoval.