Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak Cross Touran přežil prázdninové řádění

VW Touran je jedním z klasických představitelů středně velkých MPV. Zkusili jsme, jaká je jeho terénně se tvářící verze Cross s atraktivní měděnou metalízou a zajímavým benzinovým minimotorem 1.4 TSI pod kapotou. Kompresorem a turbem přeplňovaný motor zaslouží pozornost - bude se totiž montovat i do škodovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

david

hezké auto, příjemný motor

Vůz máme ve firmě a zatím má najeto 165 tisíc km bez jakýchkoliv problémů. Je to příjemný vůz pro rodinu i dlouhé cestování. Trochu se mi akorát nelíbí design přední části, což ale má tento vůz vylepšené díky oplastování, takže vypadá lépe. S motorem byl problém akorát s výměnou čidla teploty, ale nemělo to vliv na chod motoru, takže banalita. Svezení je příjemnější než s motorem TDi, i když spotřeba je asi o 1 litr vyšší.

0/0
8.8.2007 8:36

kenx

Eines der schlechtesten Ergebnisse in 20 Jahren AUTO BILD!

Velice poruchový vůz, viz test přímo z německa:

http://www.bild.t-online.de/BTO/auto/aktuell/2006/12/touran-note-6/touran-note-6.html

0/0
7.8.2007 14:23

pavelthelong

Re: Eines der schlechtesten Ergebnisse in 20 Jahren AUTO BILD!

anebo take jeden z nejlepsich http://www.adac.de/images/Pannenstatistik2006_tcm8-179730.pdf, lepsi nez Toyota Avensis, Mazda 6 a Octavia....jak se to vezme :-)

0/0
7.8.2007 20:58

kenx

Re: Re: Eines der schlechtesten Ergebnisse in 20 Jahren AUTO BILD!

Dobře, tak jinak, Tourany vyrábí nízkorozpočtová fabrika Auto 5000 GmbH, nikoliv přímo VW. Statistiky u technických prohlídek jsou celkem v pořádku, závažné závady z hlediska schválení stavu vozidla tam nebývají. Nicméně je spousta problémů hlavně s elektroinstalací a mechanickými díly, vše to vypadá na nekvalitní montáž. Některé kusy jsou v pohodě, na jiných se kazí co se dá.

0/0
7.8.2007 21:57

pavelthelong

Re: Re: Re: Eines der schlechtesten Ergebnisse in 20 Jahren AUTO BILD!

zajimava informace, diky

0/0
8.8.2007 16:36

charlie sk

článek

Tohle je ukázka reklamního článku poplatného německému majiteli.Vw auto bez jakékoliv chyby,elegantní vzhled ,elegantní oplastování excelentní motor prostě článěk postavený na tom,že VW je nejlepší výrobce v galaxii.Kdyby to samý auto bylo např z francie tak by tam bylo laciné oplastování nepřesné řazení a podobné bláboly ,kterým redakce mate hlavy přihlouplým čechům.Ve skutečnosti je tohle auto jen nepovedená napodebenina na SUV s otřesným designem odvozeným od passátu a s pochybným předraženým motorem,který od spoda rozhodně netáhne.S tou spotřebou to taky tak není a motor se drží tradiční rozežranosti benzínových motorů VW.Prostě jen lidové auto za nelidovou cenu.

0/0
7.8.2007 10:19

Janina7

Re: článek

R^

0/0
7.8.2007 11:06

Hrustic

Re: článek

A kolik tisic kilometru jsi s crosstouranem tfsi najezdil ty ??

0/0
8.8.2007 22:18

engels

.

asi je ten motor dobrej, nicméně je to 1,4. V lodi mám motor vydržet mraky let, proč se tam dává vysokoobjemovy, vysokodvihový motor  a ne nějaká cirkulárka

0/0
7.8.2007 8:26

jarda.h

Re: .

protože je levnej, a co je levný to nacpem do našeho folcvágnu nebo škodovky a pak to draze prodáme. Ještě že nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné (ve finále drahé) věci RvRv;-D

0/0
7.8.2007 15:14

jarda.h

Re: .

ti myslim samozřejmě tu cirkulárku, že je levná

0/0
7.8.2007 15:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.