- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vůz máme ve firmě a zatím má najeto 165 tisíc km bez jakýchkoliv problémů. Je to příjemný vůz pro rodinu i dlouhé cestování. Trochu se mi akorát nelíbí design přední části, což ale má tento vůz vylepšené díky oplastování, takže vypadá lépe. S motorem byl problém akorát s výměnou čidla teploty, ale nemělo to vliv na chod motoru, takže banalita. Svezení je příjemnější než s motorem TDi, i když spotřeba je asi o 1 litr vyšší.
Velice poruchový vůz, viz test přímo z německa:
http://www.bild.t-online.de/BTO/auto/aktuell/2006/12/touran-note-6/touran-note-6.html
anebo take jeden z nejlepsich http://www.adac.de/images/Pannenstatistik2006_tcm8-179730.pdf, lepsi nez Toyota Avensis, Mazda 6 a Octavia....jak se to vezme :-)
Tohle je ukázka reklamního článku poplatného německému majiteli.Vw auto bez jakékoliv chyby,elegantní vzhled ,elegantní oplastování excelentní motor prostě článěk postavený na tom,že VW je nejlepší výrobce v galaxii.Kdyby to samý auto bylo např z francie tak by tam bylo laciné oplastování nepřesné řazení a podobné bláboly ,kterým redakce mate hlavy přihlouplým čechům.Ve skutečnosti je tohle auto jen nepovedená napodebenina na SUV s otřesným designem odvozeným od passátu a s pochybným předraženým motorem,který od spoda rozhodně netáhne.S tou spotřebou to taky tak není a motor se drží tradiční rozežranosti benzínových motorů VW.Prostě jen lidové auto za nelidovou cenu.
asi je ten motor dobrej, nicméně je to 1,4. V lodi mám motor vydržet mraky let, proč se tam dává vysokoobjemovy, vysokodvihový motor a ne nějaká cirkulárka