- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám toto auto r.v. 99, motor 1,5 VTEC 84 kW a musím říct, že za octavii bych neměnil. Každému dle chuti, ale já oceňuji lepší jízdní vlastnosti (přeci jenom octávka má malý rozvor a velkou kastli s dlouhým zadním převisem), díky dlouhému rozvoru dost místa i na zadních sedačkách, kufr je proti obřímu v octávce menší, ale pro mě dostatečný. Spolehlivost zatím stoprocentní. Spotřebák nepočítám - zadní díl výfuku, destičky, kotouče, rozvody, filtry. Opravy žádné. Líbí se mi, že jde o neokoukané auto, kterých moc nejezdí a nekrade se. Spousta octávek v Praze má poničené zámky.
... si v roce 1999 koupit presne tento model, jen s motorem 1.6 VTEC (novy, z prodejny). Byla to tehdy moje druha Honda. Kdybych nebyl blbec a po roce a pul ji neposlal v desti na strechu, slouzi mi dodnes. Byl to naprosto super kombik - mista hodne a jizda vyborna.
presne tohle auto jsem mel kupovane jako nove cca 4 roky najeto cca 100.000 km. Byl to jedinny japonec s kterym jsem moc poskojeny nebyl a to z duvodu, ze se hodne sjizdely gumy, odchazely brzdy, problemy byly s elektrikou (zlobila zadni svetla). Po motoricke strance bez problemu
PS: nejzdil jsem s tim ani jako prase ani to nebylo pretezovano, zrejme podvozek z 5D nebyl pro kombi vhodny
Mám oktávku z r. 2001 s 265 tisíci kilometrů a když to porovnám s tímto článkem, tak jsem měl problémů mnohem méně. Pravdou je, že jsem po celou dobu jediný majitel, což udělá hodně, ale výfuk ani jiné zmiňované části jsem ještě neměnil. Za tu dobu jsem měnil (krom základního servisu) pouze 2x rozvody, 1x tlumiče, 2x brzdy, zapalovací cívky (v záruce), chladič klimatizace. Jinak jezdím stále a auto je poměrně v bezvadném stavu bez jakékoliv koroze. I výfuk ještě asi chvíli vydrží...
rozuměj jestli byla ta Honda přetočená tak kdoví co všechno na tom ještě bylo "špinavý", ono záleží na servisu, o tom jak se člověk o to stará, kolikátej je majitel (jak píšeš sám) a pod. Znám taky hafo lidí co mají Š.Okt. a tolik problémů nemají. Na druhou stranu znám hafo lidí co mají Civica a neměnili na tom (krom klasiky) nic ;o)
Tak jak je to popsané v článku, tak je to celkem naprosto standartní (spíše podprůměrné) auto. Je to samozřejmě asi horší kus, ale i tak je těch závad víc než dost. Jsem zvědav na hondaře, jak tady zase budou omýlat své tvrzení o supr kvalitě japonců proti Škodě a VW, ale myslím si, že japonská auta jsou naprosto stejná a co do životnosti o něco horší a tento článek tomu odpovídá. Problém je spíše v tom, že oktávku měl nebo má prakticky každý, tak se to různými pomluvami jen hemží, ale hondu má jen malé procento lidí, kteří o tom básní jen samou chválu... pravda bude někde uprostřed. Takže nic supr to nebude...
...po 7mi letech tyhle opravy? No nevím.. mám chryslera a ND a servis mi přijde skoro levnější:-) Spíš ten člověk kápl na šméčko, neb Hondy (Civic, Accord..) by po 7mi letech měly jezdit bez nějakých extra oprav v pohodě. Na rez si počkáme další 3 roky:-) Apropos, spotřeba solidní na to že je to kombík (ikdyž větší a bezpečnější C5 Citroen 5-6 litrů >nafta). Ale už tím že to mělo přetočenej počítač a že to bylo poje..aný a neservisovaný tak si myslím, že to extra kup nebyl.
Chtělo by to trochu korektury, jinak z toho mám pocit, že si pán koupil docela vrak...A škoda, že nám redakce neposkytla trochu víc fotek...