Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Octavia Combi L&K 4x4: příjemná, ale zlobivá

Jaké jsou sedmileté zkušenosti se Škodou Octavií Combi L&K 1.8T 4x4? Přečtěte si pohled majitele, který s ní najezdil 170 tisíc kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

scorpio

nemáte bejt konzumenti

Co sem měl škodovky neměl sem nikdy žádnej problem první byla felicia LaK tedˇ mám octavii 4x4 1.8T.Blbosti typu praskajících žárovek a nekvalitních materiálů v konstrukci škodovek považuju za neschopnost majitelů a ne aut mě žárovka teda v životě neprakla ani u  jednoho a to jezdim deně v létě v zimně furt tak nevim asi děláte něco špatně.škodovky tedy ty novodobé patří celkově k jedněm z nejkvalitnějších aut a nezbývá než s tím souhlasit.

0/0
8.9.2007 16:00

Jintaj

Tohle jsem už někde četl...

už vím: na www.tipcars.cz8-o

0/0
16.8.2007 15:19

medick

to mel majitel jeste stesti...

LaK v Nemecku maji tak spatnou povest, ze se prodavaji na mobile.de a autoscout.de levneji nez o tridu nizsi vozidla. A nemci uz se naucili i slogan Škoda, simply never = "Schade,  niemals wieder".

0/0
12.8.2007 19:22

Pat Callahan

Zamyslite se

Chce to poradny servis a ne nejaky ichtyly co 4x vymeni jednu soucastku a neni jim divne ze odchazi porad ta jedna...kazda porucha ma nejakou pricinu....nezastavam se inzenyru ze skodovky sem tam se na tech jejich dilech vyskytnou mouchy ale ruku na srdce zase takova hruza to neni...myslim ze clanek je o nicem...neobjektivni...hlavne pokud si to precte nekdo kdo neni vubec v oboru automobilismu zbehly tak musi umirat hruzou jak strasny je to auto..:(...

0/0
12.8.2007 18:32

Tomáš Marný

Značkový servis na Praze 5

Pokud je tím míněn Porsche servis, tak s tím musím bezvýhradně souhlasit...

0/0
11.8.2007 19:36

Franta Lopata

Pekny

konecne clanek o Skodovce, ktery neni zaplaceny PR od fabrikyR^

0/0
11.8.2007 17:10

paolo

to teda čumím

objektivní článek o Škodovce?8-o Zajímavé počteníčko, nicméně těch problémů je vcelku dost, takže asi smůla na kus...

0/0
11.8.2007 13:47

Mata

Re: to teda čumím

I já jsem si pořídil Octavii Combi L&K z referenční smečky výrobce, jen to bylo o rok později, předokolka a s motorem 1,9TDI 81kW. Moje zkušenosti jsou ale až na výjimky jiné. Za 230 tisíc km jsem měl dohromady dvě závady. První v cca 65tis. Km, kdy odešel servomotorek řízení teploty Climatronicu, oprava trvala ve značkovém servisu asi 2 hodiny a příšla na 3000 kč. Druhou závadu jsem zaznamenal při stavu tachometru 222 000km, kdy se výrazně snížil výkon motoru. Očekával jsem, že půjde buď o tolik popularizovanou váhu vzduchu, nebo o dožité turbodmychadlo. Opět jsem zajel do značkového servisu, kde mi provedli uvolnění a namazání "VTG",  tahle oprava trvala asi půl dne a přišla na 876 Kč.

Jinak jsem žádné problémy neměl, na servisní prohlídky jsem jezdil dle indikátoru v palubním počítači, obvykle mezi 45000 a 50 000km.A ještě jedna zkušenost:  když mi pneuservis namontoval Michelin Pilot Primacy, náhle se podstatně zhoršily jízdní vlastnosti auta, zejména  přišla výrazná neodtáčivost.

0/0
11.8.2007 15:54

Pneuservis

Re: Re: to teda čumím

Jojo, Michelin je pro francouzská auta. Primacy je měkká jak sedadla v peugeotu, pokud jezdíš jinak než rovně, na auto si ji nedávej.

0/0
13.8.2007 10:17

sexysadie

hihihi, poslušné, ale zlobivé auto

   co to je za mr-tkuRv?

0/0
11.8.2007 11:46

majklef

Re: hihihi, poslušné, ale zlobivé auto

Ty seš ale ubožák.....:-/:-©

0/0
12.8.2007 1:40

Spring

Moje zkušenosti s týmtéž vozem

Mám totéž ve stejné výbavě, vyrobené 06/2004, kupoval jsem ho tamtéž,v 04/2005 ale za 500tis s /27 tis na tacho. Nyní mám 91tis. Jako největší problém Octavie není dílenské zpracování, nebo závady, ale lupiči.Parkuji v Praze a za dva roky 4 nájezdy lupičů. Nyní zaslepené vše co se dá, folie na oknech, pojistné šrouby na elektronech, + sherlog + dobrá pojistka, která jako jediná pomůže.

Auto je fajn, nemám ambice na ještě silnější, nebo větší. Vyhovuje jak je. Koupil jsem si ho na doporučení kamaráda, který ho má také. Mám pocit, že kousek popisovaný v článku se prostě nepovedl. To se může stát u každé značky. Takže přeji již jen další km bez závad.

0/0
11.8.2007 10:57

runner

z Audi do Skody?

To musel byt docela sok, co? :-)

0/0
10.8.2007 18:08

aaa

skoda je proste skoda

no i kdyby mela sebevetsi poruchy, tak to bude furt super kara s nemeckou technologii a kvalitou......ale kdyby tyto poruchy byly u fr. nebo it. auta - tak je to naprosty vrak a zklamani.....tak preji majiteli dalsí veselé zážitky s civkami apod.[>-]R^

0/0
10.8.2007 12:54

CAINEM

to je pacient

:-©

0/0
10.8.2007 9:24

Psycho

Re: to je pacient

Slabý slovo... :-©

0/0
10.8.2007 15:44

neo029

min. s tou elektrikou

to NENI ZAVADA kusu.. den co den muzete videt na silnici i Fabie, kterym nesviti svetla..

stara znama bolistka Skodovky, kterou ale panove vubec neresi... poc taky? stejne to "ti Cesi" budou kupovat i s loukotovymi koly a slapadly misto motoru;-D

0/0
10.8.2007 8:41

rudastraka

Re: min. s tou elektrikou

mam renolda a zarovka praska jedna za druhou. zapalovaci civka uz treti za jeden rok

0/0
10.8.2007 16:05

123

Re: Re: min. s tou elektrikou

"mam renolda a ..." Tak si kupte Renaulta ;-) a máte po problému.

R19 - provozoval jsem souběžně s Felicií.  Ve Feldě jsem měnil žárovky jak na běžícím pásu, v R19 si nevzpomínám, že by mi praskla. Thalia - 150 kkm, žárovku jsem ještě neměnil ani jednou.

Megane II - 260kkm, pravá přední vyměněna při 180kkm, jinak nic R^

0/0
14.8.2007 9:12

thepupinek

Re: min. s tou elektrikou

Manželka má Fabii r.v.01 a žárovky tam praskají 2-3 ročně. Kamarád s Corsou je na tom obdobně. Mě přijde, že ten problém má spousta aut s H7. (To sklápění opěradel je u FB to samý, akorát jsem to vyřešil "po sedlácku" a spojil jsem pojistku s úchytem slabou tyčovinou.

0/0
10.8.2007 18:02

řidič

Re: Re: min. s tou elektrikou

Mám Clio a prasklou žárovku neznám. [>-][>-]

0/0
10.8.2007 18:25

martas

zapalovací cívky

Já měl na VW Golf podobný problém se zapalovacími cívkami. Jedna mi odešla asi v 73 tisících. Přesto, že vůz již nebyl v záruce, vyměnili mi je bezplatně a všechny. Od té doby klid (zatím najeto 238 tisíc). Pokud mohu porovnat VW a Škodu (pracovní vozy), tak je škodovka o poznání poruchovější (odchází více věcí a celkově dost komponent vydrží kratší dobu). Jinak článek celkem povedený a snad i objektivní. :-)

0/0
10.8.2007 8:19

thepupinek

Re: zapalovací cívky

Já myslím, že je to kus od kusu. Soused má Golf Variant, já O1combi. Oba máme stokobylkovou šestnáctku, najezdíme asi tak stejně a Golf to nese trošku hůř. Ale nejsou to žádný tragédie a fakt si myslím, že ty auta jsou skoro stejný. Jen ta Škůdka se v Česku asi trochu víc krade.

0/0
10.8.2007 18:11

jedenznich

zajímavé počtení

řekl bych, že se jedná o reálný pohled uživatele, který měl, dle mého, smůlu na špatný kus, nebo je problematický ten motor sám o sobě

S O1 mám zkušenosti s firmy kde těchto aut bylo několik. Všechny byly v TDi a ani u jedné se neoobjevovali žádné problémy přestože měly naježděno i 200.000 km (alespoň jsem o ničem neslyšel).

0/0
10.8.2007 7:45

mattonka

Re: zajímavé počtení

Máme doma jednu O1 4x4, už má najeto docela dost a jediná vada a oprava a investice byla do turba, ketré poměrně brzy odešlo. Ale to je prý docela profláklý problém u těchto modelů.

0/0
10.8.2007 7:51

martas38

Re: Re: zajímavé počtení

Takze dle tvych slov je to vyborny spolehllivy a levny auto a s tim turbem je to normalni, s tim se tak nejak pocita. Kazdy 4 roky vymena turba za 40 tis??? :-©

0/0
10.8.2007 11:08

mattonka

Re: Re: Re: zajímavé počtení

No, nevím, jak jste přišel na to, že se mění každé čtyři roky. A taky ta cena nějak nesedí, origoš, nerepasované stálo 25 000,- . Nechci se tu nějak dohadovat, stejně tady na diskusích všichni brojí proti škodovce, spíš jen tak ze sportu... 

0/0
10.8.2007 11:31

Hrustic

Re: Re: Re: zajímavé počtení

Teda ty jsi nejaky super analytik - ja ten predchozi prispevek cetl 3x a zadny podobny informace mi z nej neplynou 8-o

Spis to vypada na tvuj osobni problem :-P

0/0
17.8.2007 9:27

LAGUN

Ja si myslel ze si na Ceskem internetu pomlouvaji jen Renaulty

Ja si myslel ze si na Ceskem internetu pomlouvaji jen Renaulty.

Ano jajsem majitelem Renault Laguna muzu rici ze auto je skoro bez zavad ,jedine co auto kazi jsou servisni mechanici v renaultu.Jinak opravdu Laguna je super.

Mam spoustu kamaradu s Octaviemi 1.8 Benzin a mohu potvrdit ze se jim take kazi ty zapalovací cívky.cidla ABS,skrtici klapky atp...

0/0
10.8.2007 7:37

rudastraka

Re: Ja si myslel ze si na Ceskem internetu pomlouvaji jen Renaulty

to co pises s O se me deje u renolda. praskly zarovky, kazdy 4 mesice jedna zapalovaci civka, skrtici klapka funguje jen 10tis po oprave, abs se chova tak, za auto prestane brzdit :-©

0/0
10.8.2007 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.