Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ujede veyronu: Nepolapitelný Hennessey Viper jede 410 km/h

Rekordy jsou tu od toho, aby se pokořovaly. Na všechna nej Bugatti Veyron si brousí válce, ventily a převody hodně aut. Svět už zná auto, které ujede, celým jménem mu říkají Hennessey Venom 1000 Dodge Viper.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

__XXXX___

Už chci vidět

jak něco podobnýho budou čeští řidiči zkoušet na dálnici s golfem ;-D

0/0
12.8.2007 13:23

v

video

to video je super ! teda ten pocit je pecka...

0/0
12.8.2007 11:33

pepegoeswild

Je to Hot rod!

Dodge Viper je vlasstne Hot Rod!Je to velice tezke srovnavat ho z automobily kategorie supercar/Bugatti Veyron,Ferrari Enzo,Porsche Carerra Gt apod./.Ono se da z americkeho hod rodu s motorem V8,V10 vyzdimat i tisice koni/napr.dragstery/.Je to o neandrtalske technice/vetsinou 2 ventily na valec a rozvodu Over Head Valves,,velkemu vrtani a dlouhy zdvih/.Kategorie Supercar je o nejmodernejsi technice a materialech dostupnych pro automobilky.Ve statech vidavam i stare Chevy Malibu,Camaro apod,ktere maji vzadu padak a ram s koleckama proti prevraceni a pritom jsou street legal!!!Top speed neni nejdulezitejsi!!!![>-]

0/0
11.8.2007 21:10

alias

Re: Je to Hot rod!

"velkemu vrtani a dlouhy zdvih" Tím jako chceš říct "velké válce"?

0/0
12.8.2007 21:16

QuuQ

Re: Re: Je to Hot rod!

nene, on si to spletl, myslel malé vrtání a velký zdvih...

0/0
13.8.2007 8:02

No name

VIper v ČR

Tento Viper je již v ČR a to v Ostravské Impextě...Petr Belinger z časopisu Chrom a plameny se vezl a psal v posledním čísle...nechcete zkusit kontaktovat a napsat či natočit taky;-D

0/0
11.8.2007 17:36

vujfuifurytýtyugugut

fýfyýfáfufáýffggáuug

0/0
11.8.2007 7:36

Brainwashington

Brain

Veyron je asi od slova vejrat. Jinak to neni žádná bugtka, ale předraźenej volkswagen. Eště, aby co spáchali, uměli u VW taky opravit! Mám zkušenost, že umí hoyvno! Co nemají v řídící jednotce, to neumí ani najít ani opravit ! VW shit!

Držím palce Viperu! To je správnej sporťák!

0/0
11.8.2007 6:29

Polárníliška

To je sice moc hezké, že někdo postaví v podstatě závodní auto, které překoná Veyron a dostane se do titulků,

jenomže jedinečnost Bugatti je v tom, že s ním závratných rychlostí bez problémů a nutnosti nějakých extrémních řidičských schopností může jezdit s trochou nadsázky Mařena z vedlejšího vchodu a je v nízkých rychlostech a běžém provozu skoro stejně pohodlný a použitelný jako běžný osobní automobil.

0/0
10.8.2007 23:57

C00L3R

Tady jde videt jak buggati...

...predrazilo veyron....urcite ma veyron spoustu veci navic co nema viper, ale skoro 10 nasobek ceny je docela brutus...do ted sem obdivoval Veyron, ted budu obdivovat Viper R^R^R^ skvela prace

0/0
10.8.2007 18:29

vandit

Re: Tady jde videt jak buggati...

hlavne klid. otazka je, kolik km vydrzi viper s tim motorem... ono naturbovat jde cokoliv, vydrzi to 3 sprinty a pak jde motor na repas...

veyron je SERIOVKA tzn motor a vsechny komponenty prosly dlouhodobymi zatezovymi testy

0/0
13.8.2007 11:34

abcd

Look at this!

http://youtube.com/watch?v=8qDZOBQs60w

0/0
10.8.2007 17:55

abcd

and this

http://youtube.com/watch?v=uEXcLYqRcSs

0/0
10.8.2007 17:57

abcd

Hnusné auto na ropu

bhleeeee :-©

0/0
10.8.2007 17:53

pisatel69

zajimavé

určitě je to zajmavé autíčko jak výkonem a zrychlením, tak podmanivým syčením turba. ale taky se říká, že rovně umí jet každej trouba. Veyron s pohonem všech kol (?) by jistě tomuhle autíčku ukázal, zač je toho zatáčka.

0/0
10.8.2007 17:09

Warhead_AiB

njn

maximalku sice da ale jinak ma veyron akceleraci rychlejsi nehlede na akceleraci do 100 kmh kde je LC k nezaplaceni ;-)

0/0
10.8.2007 15:01

Overball

teda.........

..... to je paráda. A to video.. fantazie. R^

0/0
10.8.2007 13:33

Gandalf007

Veyron je šperk

Pokud nechci jen matematicky porovnávat dvě čísla v tabulce, tak jsou tato auta neporovnatelná. Veyron je perla mezi auty, která byla od prvního návrhu koncipovaná jako nejvýkonnější GT odpovídající tradici značky. Viper je jen vůz extrémně upravený k dosažení maximálního výkonu, zrychlení a konečné rychlosti. Takže podstata vozů je zcela jiná, stejně jako cílová skupina zákazníků i náklady na vývoj a produkci.

0/0
10.8.2007 13:32

fedorko

www.denker.cz

Dá se to objednat a SPZ není problém, zjišťoval jsem to mimo jiné u Denker. Ten rozdíl v ceně je úžasný ;-)

0/0
10.8.2007 13:16

martin

podivne

Nerozumim tomu-toto predpokladam neni normalni civilni auto na silnice jako Veyron?Co jsem objevil tak jsou jine verze a ne tolik vykonne oproti Veyronu..Navic jeden detail-posuzovat auto podle toho,ze ujede rychleji jednu mili?Neni to malo?

0/0
10.8.2007 11:38

petr

podstatna vec

hm a to nejpodstatnejsi, tj. velikost kufru, v tabulce nevidim Rv

0/0
10.8.2007 11:32

Dragunov

Re: podstatna vec

Mě předevšim chybí info o tom, jestli tam je přihrádka na dvoulitrovou flašku...

0/0
10.8.2007 14:26

nevim

Re: podstatna vec

nevi nekdo, kolik by stala predelavka na plyn?

0/0
10.8.2007 14:56

Kamil

Re: Re: podstatna vec

a chtel bys nadrz misto rezervy, nebo valcovou?  ;-D

0/0
10.8.2007 20:39

lazymarmot

rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

Toto je presne ten pripad, ked vytuneny golf/passat predbehne phaetona.

0/0
10.8.2007 10:00

TomášM

Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

haha, viděl jsem na jednom srazu závod Phaetona s "vytuněným" golfem a v Phaetonu to akorát tiše zasyčelo a byl pryč. Golf akorát trapně řval a nejel. 450 koní z motoru 1.6 nevytáhneš ani kdyby ses na hlavu postavil ;-D 

0/0
10.8.2007 10:11

Bubrak ZX10R

Re: Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

Ale ale. Hayabusa bi-turbo ma 499 koni a je to 1.3 ;-O

0/0
10.8.2007 10:50

ScootyZX12R

Re: Re: Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

cavec, ses na nejakym spatnym foru ;)

a to se ta busa jeste ve 300km/h stavi na zadni.. ;)

0/0
10.8.2007 10:54

Bubrak ZX10R

Re: Re: Re: Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

Nazdarek, sefiku. ;-D Obcas je potreba nektere udaje upravovat i na jinych forech. ;-D;-D Jinak myslim, ze to stavel na zadni ve 340, ale nebudem se hadat, jelo to kazdopadne vyborne.R^:-)

0/0
10.8.2007 10:58

v

Re: Re: Re: Re: Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

souhlas. mám doma video toho ghost ridera s touhle upravenou "NOS" hayabusou a přesně je natočeno, že to v těch 340 na zadní fakt dává... těžko uvěřitelné, ale je to pravda.

0/0
12.8.2007 11:36

Kamil

Re: Re: Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

No tak ten motor dej do golfa a uvidime jak to pojede :)

0/0
10.8.2007 14:22

jahodove_ticho

Re: Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

no asi nevíš, že při sprintu větší slovo než koně má hmotnost. S tebou bych sprinta dal, ty bys byl hezky vykulenej :)))

0/0
10.8.2007 21:47

Bubrak ZX10R

Re: Re: Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

Zas jak na cem, na motorce je hmotnost plus. :-)

0/0
12.8.2007 0:38

biturboman

Re: Re: rychlo a zbesilo (na ceste k ohluchnutiu)

ale jo, uz v osmdesatych letech byly Formule 1 1500cm3 turbo a mely v pohode kolem 1000 koni...8-o

0/0
11.8.2007 16:45

mrkevvzime

divne

je divne ze veyron je podle tabulky na 300km/h za 16,7s a na 320 az za 24,2s to znamena ze zrychli o 20km/h za cca 8 vterin a tomu neverim

0/0
10.8.2007 8:44

Bubrak ZX10R

Re: divne

Jojo, taky jsem si toho hned vsiml. Maj v tom neporadek. ZX10R ma pry 0-200 za 6,8s, tak jsem zvedavy ted 1.9. na sprintech v Hoskovicich. :-)

0/0
10.8.2007 10:50

Masox

Re: Re: divne

Proč údiv? Fauvík přece táhne líp vocpodu, né? Dyk je to vlastně HTPčko na steroidech, tak holt kolem 250ti trošku ztrácí dech, ale zátach vocpodu je zátach vocpodu ;-)

0/0
10.8.2007 14:30

Tajfac

Re: divne

Ta tabulka je total od veciR^R^

0/0
12.8.2007 0:20

lukinoo

od té trojky nahoru už je to líné jak kráva

Rv

0/0
10.8.2007 8:27

brsoň

Proč tam autor

nedopsal také spotřebu paliva, abychom věděli, jestli ten Viper nebere 65 litrů methanolu nebo nečeho takového. Dále by byla zajímavá brzdná dráha obou vozidel. Veyron je určen do provozu na silnici, může narankovat u benzinky. O Viperu toho v tomto směru mnoho není uvedeno.

0/0
10.8.2007 8:25

td_1

Tady jsou další obrázky a dá se i koupit

http://www.tipcar.cz/dodge/dodge-viper-venom-1000-hennessy-cz-3832074.html

0/0
10.8.2007 8:18

Kamil

Re: Tady jsou další obrázky a dá se i koupit

Ma tam nejak moc budiku... to nechci...

0/0
10.8.2007 14:43

testr

Zrychleni

To zrychleni je fakt uzasne... btw. jaky zrychleni ma letadlo kdyz se rozjizdi po ranveji?

0/0
10.8.2007 8:04

Letomil

Re: Zrychleni

Letadlo má zrychlení o hodně horší, proto taky používají na letadlových lodích parní a dnes i elektrické katapulty, tam je zrychlení opravdu brutální.

0/0
10.8.2007 8:26

bender

Re: Re: Zrychleni

a ako to funguje? :) ja som doteraz myslel ze lietadlo je priputane kym sa nenazhavia motory a potom prask, uvolnene :)

0/0
10.8.2007 10:29

Letomil

Re: Re: Re: Zrychleni

Letadlo ma nahozene motory, nastaveny plny tah a nekdy i pridavne spalovani a zabrzdeny podvozek. za predni podvozkovou nohu je zasunuty tazny trn katapultu, dopredu volny.Pri sepnuti katapultu odbrzdi elektronika podvozek a za predni podvozkovou nohu je letadlo vleceno az na konec drazky katapultu, tam trn zustane stat a letadlo pokracuje.Draha katapultu musi byt absolutne rovna a je to dost narocny strojarsky vyrobek. Teprve dnes jsou nahrazovany parni katapulty elektrickymi s linearnim motorem.V obou pripadech je treba na konci drazky trn katapultu zastavit a to je tez psina,nastesti jsou to malo hmotne konstrukce, ale extremne tuhe.

0/0
10.8.2007 10:55

ble-ble

Re: Re: Re: Re: Zrychleni

nedanov byl nekde na kabelu o tom porad. F/A-18 ma 0-220 za 2 s katapultem.

Jinak takove draxtery maji 0-400 okolo 4,5 s

0/0
10.8.2007 11:38

Svinka

Re: Re: Re: Re: Re: Zrychleni

Ty jsou dobrý, když jsem jim hned na počátku protáčí ráfky v pneumatikách, zajímavý to vidět.

0/0
10.8.2007 15:08

marten_cca

Nádherné autíčko

0/0
10.8.2007 6:34

grg

K čemu to je?

Použitelnost takových aut je nulová.

Auta mají limit pro bezpečnou rychlou jízdu v běžném provozu max 160 kmh.

Na tom nic moderní technika nezmění.

Budoucnost rychlejší a bezpečné  dopravy je jedině na železnici...

0/0
10.8.2007 6:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.