Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Síně hanby: piráti silnic visí na internetu

Není váš soused ten pirát, co vás právě málem smetl cestou na nákup? Ve světě se takoví řidiči mohou objevit v internetových síních hanby. Někde si svou řidičskou statistiku mohou řidiči zkontrolovat on-line.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kori

Přirovnání

Celej ten příběh srovnám s jinou situací. Stojím před úřadem (fabrikou, správní budovou, školou - vyber si podle toho, odkud pravidelně denně vycházíš), v rukách mám samopal a v zásobníku je pouze každý čtvrtý náboj ostrý. A střílím dávkou do vycházejícího davu. A že jsem dneska nikoho netrefil, protože "to mám v rukách"?!  A protože jsem nikoho netrfil, tak jsem vlastně nic protiprávního a nezákonného neudělal?! Upozorňuji, že k užívání této zbraně mám všechna potřebná oprávnění! Už chápete, o čem  se tu bavíte?! ;-€

0/0
13.8.2007 13:02

Tristan

Re: Přirovnání

"Už chápete, o čem se tu bavíte?!"

Chapu o cem se bavime, ale nechapu, co chces rict svym prispevkem. Nemohu se zbavit pocitu, ze ty nechapes, o cem se bavime my.

0/0
13.8.2007 16:02

Flegy

Re: Re: Přirovnání

2 Tristan: Jediny nechapavy mi tu pripadas ty (no dobre, nejen ty...). Kori to vystihl naprosto presne. Jen je velka skoda ze si tohle v CR uvedomuje dost malo lidi :-(

P.S.: S buzeraci a naprosto presnym dodrzovanim rychlosti nesouhlasim, jezdit obcas D1 140-160kmh pokud jsou k tomu podminky nebezpecne neni, ale tenhle clovek to dost prehani...

0/0
13.8.2007 16:17

Tristan

Re: Re: Re: Přirovnání

Kori je naprosto off topic! Kori srovnava nekoho, kdo strili do davu, s nekym, kdo ridi auto, coz je naprosto mimo. Strili-li nekdo do davu lidi, dela to proto, aby nekoho zabil. Ucel je zabiti nebo zraneni cloveka.

Ten ridic porusuje predpisy proto, aby rychle dojel, kam potrebuje. Ucel NENI zabiti nebo zraneni cloveka. Velmi zajimave je, ze tito "bezohledni" ridici maji extremne nizkou nehodovost!

Kori je presne to, cemu se v psychiatrii rika hystericky muz. On totiz NEUMI ridit auto tak jako tenhle pirat, a navic - mluvi z neho strach!

Kdyz potkam takoveho pirata, zpomalim, sjedu ke kraji a necham ho bezpecne ujet. Vic se o nej nestaram.

0/0
13.8.2007 16:41

Kori

Re: Re: Re: Re: Přirovnání

Ale kdepak. Já střílím pro zábavu a proto, abych co nejrychleji vyprázdnil zásobník, který pořebuji naplnit pouze ostrými. A že se mi před ústím hlavně motají nějací lidé? To je přeci vedlejší. Já nemám v úmyslu je zabít.

P.S. A ještě jedna věc, prosím. Pane doktore, co mám dělat, když mě při močení pálí v močové trubici?

0/0
13.8.2007 22:53

Flegy

Re: Re: Re: Re: Přirovnání

Tristan: 1) Jaký je rozdíl mezi úmyslným zabitím zbraní střelnou a neúmyslným zabitím zbraní na 4 kolech? Navíc Kori se nikde nezmínil o úmyslu... 2)Ten řidič porušuje předpisy proto že je idiot, spěch NIKOHO neopravňuje k jízdě kterou předvádí v tom videu. Je sice vidět že řídit umí, ale až příliš často chybělo jen opravdu málo k tomu aby někoho zranil nebo zabil. 3) Chci odkaz na nějaký průzkum, statistiku apod. podle které mají čůr*ci jako tenhle míň havárií než ten kdo jede podle pravidel. Pak jsem ochotný uznat že máš pravdu a začít tak jezdit taky.

0/0
14.8.2007 17:47

Tristan

Re: Re: Re: Re: Re: Přirovnání

Q: "Jaký je rozdíl mezi úmyslným zabitím zbraní střelnou a neúmyslným zabitím zbraní na 4 kolech?" A: Umysl. Pravnicky asi 10-12 let.

Primy odkaz nemam, neprimo si lze udelat obrazek z jedne statistiky z roku 2004, kdy doslo ke 196 484 nehodam, pri nichz bylo usmrceno 1 215 osob. Nejmene nehod se stalo na dalnici, takze dalnicni pirati mohli zabit NEJVYSE 56 lidi (ten ciselny podil neni statisticky podchycen, takze beru KDYBY dalnicni pirati zpusobili VSECHNY nehody na dalnici, coz nezpusobili, takze realne cislo je podstatne nizsi). Srovname-li to s jinymi ridici, treba ridici nakladaku...

Misto nehody v obci; pocet nehod 141 165; pocet usmrcenych 438. Misto nehody dalnice; pocet nehod 5 002; pocet usmrcenych 56. Nehody zavinene ridici nakladnich automobilu: pocet nehod 29 234; pocet usmrcenych 154.

Udaje jsou cerpany z: http://www.mvcr.cz/statistiky/2005/nehody01.html

0/0
14.8.2007 18:54

Tristan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přirovnání

P.S. Ja tydle jezdce taky nemam rad, ale proc hned propadnout hysterii a srovnavat rizeni auta se strelnou zbrani nebo autonehodu s vrazdou? To je jenom hysterie. Takove nazory nikdo nebere vazne. A podle pravidel nejezdi nikdo! Kazdy ridic nekde nekdy porusi nejake pravidlo, ale vetsina ridicu sve vlastni chyby nevnima. Chyby druhych vnima o to citliveji.

0/0
14.8.2007 18:55

Flegy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přirovnání

Jo jenze je dost rozdíl překročit rychlost o cca 10-20 kmh mimo město a dodržovat při tom bezpečnou vzdálenost atd. a mezi tím co dělá ten kkt. Co se týká té statistiky, pokud jsi to video sledoval až dokonce určitě jsi viděl že ten idiot sjel z D1 na Benešov a dál směrem na Tábor pokračoval po okresce. I když, uznávám, okresce poměrně kvalitní a široké. Ale potom nějaká statistika z dálnice ztrácí smysl. Pokud jde o ten právní rozdíl mezi nehodou a úmyslem - máš sice pravdu, ale v obou případech viník někoho zabil a v obou případech je to jeho chyba. Že to bylo neúmyslně pozůstalé moc potěší...

0/0
14.8.2007 19:13

Tristan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přirovnání

Smrt je smrt a smrt milovaneho cloveka je vzdycky bolestiva, ale pozustali prijmou autonehodu jako pricinu smrti lepe nez vrazdu.

Jeden muj znamy (povolanim zkusebni jezdec a jezdi po dalnici podobne) stal pred soudem (smrt cloveka pri autonehode). "Duvodem" nehody bylo, ze se ridicka v pravem pruhu, kterou on v levem pruhu predjizdel (no jo, rychlosti 210 km/h po dalnici), LEKLA, zmatkovala a narazila do pilire. Ji se skoro nic nestalo, ale o zivot prislo jeji dvoulete dite, ktere vezla v aute. Pro vsechny se stal muj znamy "vrahem nevinneho ditete" (prisel kvuli tomu o praci ...). Soud zjistil, ze on o te nehode vubec nevedel (nedoslo k zadnemu kontaktu vozidel), take nebylo mozne DOKAZAT, ze se ta ridicka skutecne lekla JEHO auta (to leknuti tvrdila ona, ale nikdo to nevidel; stejne tak mohla usnout nebo hledat neco v tasce nebo to mohlo byt jine auto), ale dokazalo se, ze ridicka nemela predpisovou sedacku pro sve dite, coz zpusobilo smrtelne zraneni ditete. Muj znamy byl nakonec zprosten viny, ale muse

0/0
14.8.2007 20:13

Tristan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přirovnání

Muj znamy byl nakonec zprosten viny, ale musel zmenit bydliste, protoze pro okoli byl a zustal "vrah nevinneho ditete".

To jako priklad hysterie. Vinikem nehody byla sice ridicka, pricinou smrti ditete bylo spatne pripoutani (takze taky vina ridicky), ale on byl "vrahem nevinneho ditete".

0/0
14.8.2007 20:15

ales 5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přirovnání

To jsi krasne vymyslel. Jeste ...!

0/0
14.8.2007 21:37

Flegy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přirovnání

Jestli jezdi po dálnici tady v ČR podobně jako tenhle kkt tak bych mu stejně sebral řidičák i když nic neudělal. Navíc tenhle příklad je o něčem jiném. Mít strach z toho co by se mi mohlo stát až takovýho zmr*a potkám na dálnici bo kdekoliv jinde histerie není. Protože jak už jsem psal jednou, chybělo málo...

0/0
15.8.2007 12:08

Tristan

chybělo málo...

A presne o to jde. Nekdo potrebuje velky odstup, protoze reaguje pomalu, nevidi, nema dobrou koordinaci, nema dobre brzdy ... Jiny reaguje rychle, ma kvalitni auto a odhaduje s milimetrovou presnosti ... Jeden vjizdi do uzke garaze krokem a obcas tukne blatnik nebo zrcatko, jiny vjizdi stejnym autem do stejny garaze rychlosti 40 km/h, zastavi auto 3 mm pred zdi, protoze to ma vsechno na milimetr v oku a v ruce, a kdo na to kouka, rekne: "chybelo malo ..."

Ridicak mu sebrali kvuli rychle jizde, ale moc to nepomohlo. Ja osobne nepovazuji jeho jizdu za nebezpecnou a on taky nikdy neboural. Mimochodem, v obci jezdi pomalu, dodrzuje i tricitku a brzdi u kazdyho prechodu s lidma. Ale na dalnici, tam to vari ...

Nebezpecne jsou reakce jinych prumernych ridicu, kteri ho nekde potkaji a zazmatkuji, ale na to on rekne, kdyz lidi neumej ridit auto, nemaj si sedat za volant. A v tom bode ma pravdu. Vlastne jsou dobri ridici omezovani JENOM proto, ze se nekde muze vyskytnout nejaky ridic-moula.

0/0
15.8.2007 17:02

Flegy

Re: chybělo málo...

Ach jo tohle vypadá na nekonečnej rozhovor :-) Uznávám že v tomhle máš docela pravdu. On sám umí opravdu jezdit dobře a má lepší reakce atd. Ale právě kvůli těm ostatním řidičům ( a já se mezi ně taky počítám, nikdo neřídí dokonale po 2r s řidičákem ) takováhle jízda patří na okruh a ne na dálnici. Jezdit takhle kdekoliv na veřejný silnici je prasárna, sebelepší reakce a schopnosti mu nepomůžou zvládnout všechno a je spousta věcí který prostě nedokáže předvídat.

0/0
15.8.2007 19:41

Tristan

Re: Re: chybělo málo...

"Ach jo tohle vypadá na nekonecnej rozhovor "

Ale ne, v podstate s tebou souhlasim, ze maj ridici dodrzovat pravidla. Jen se mi nelibi, kdyz se nadava na vynikajici ridice, kteri sice prekracuji pravidla takovym zpusobem, ze nam to bere dech, ale ve skutecnosti bouraji velmi zridka. Na pirata se muzu spolehnout, ze kolem me zasvisti a je pryc.

Pro me jsou OPRAVDU nebezpecni jini ridici - opilci, unaveni kamionaci, ridici starych pekacu, u kterych nefungujou brzdy, blinkry, svetla - protoze tech potkavam denne nekolik a jsou naprosto nevypocitatelni.

0/0
15.8.2007 23:53

Ferry

Re: Re: Re: Přirovnání

Zkus to v Americe borče!! 160 km a máš po ptákách. Určitě po Tvém kapesném v řádu tisíců dolarů...R^

0/0
16.8.2007 13:38

OldFaker

Přirovnání bylo přesné, jen ten Tristan

je nějakej divnej... Není divnej, jen je idiot, propadající z fysiky!

0/0
16.8.2007 14:40

manul

nejen rychlost

A co takhle řidiči co nevnímají houkající sanitky v provozu,stojí a neuhnou ani o píď.Jen kdyby se však rychlý převoz týkal jich samotných nebo jejich blízkých,to by bylo stížností.Rv

0/0
13.8.2007 12:43

Děsběs

Samotná vysoká rychlost není nebezpečná

Nebezpečné jsou projevy s ní související - agresivní předjíždění, kličkování na dálnici, drift v zatáčkách... Pokud pojedu po rovném silničním úseku s dohledem téměř 1 km, zcela sám, jistě je vyšší než povolená rychlost omluvitelná.

P.S. Omezování max. rychlosti v 70. letech bylo motivováno nikoliv bezpečností, ale snahou uspořit palivo kvůli ropné krizi:-/

0/0
13.8.2007 10:40

starej_vul

Re: Samotná vysoká rychlost není nebezpečná

P.S. Oficiální názor. Jinak skutečnost je taková, že komunistická nomenklatura musela jezdit rychlejc než normální lid ... (:-))

0/0
13.8.2007 10:47

Děsběs

Re: Re: Samotná vysoká rychlost není nebezpečná

Ba ne, omezení se zaváděla v celé Evropě...

0/0
13.8.2007 10:51

Jintaj

Ve skutečnosti...

...se po D1 dá jett za normálního provozu max. 150-170kou, protože na vyšší rychlost prostě není dost místa. Levý pruh je často v obležení několika za sebou jedoucích pomalých vozidel, předjíždějících cosi s návěsem a kličkování ve dvoustovce prostě dost dobře nejde - ledabyste měli motokáru8-o

0/0
13.8.2007 10:16

benzin

Kuřbuřt v chrochtajícím BMW

Pěkný onanista, už koupí BMW v dehtu dokázal jaký je de/b/il a doufám, že je to jeho bávo je v kategorii N1 s přepážkou, neb cca 70% v CZ prodaných BMW 1 je v této kategorii ;-D;-D

0/0
13.8.2007 9:01

spartaman

Re: Kuřbuřt v chrochtajícím BMW

Přesně R^;-D

0/0
13.8.2007 11:55

Joe

Re: Kuřbuřt v chrochtajícím BMW

Tak tak. Jen doplnim ze to bylo 3kovy BMW. Kazdopadne je mozny ze ani neni jeho ale pujcil si ho ve firme ;-D

0/0
13.8.2007 12:25

Tristan

Re: Kuřbuřt v chrochtajícím BMW

Nechapu, proc se lidi staraji o to, odkud ma kdo BMW? Jen zoufaly ubozak investuje energii do techto spekulaci.

0/0
13.8.2007 16:07

irek

dalsi hovado

dalsi hovado http://www.youtube.com/watch?v=hGoQZh_N1-o&mode=related&search=

0/0
13.8.2007 8:36

tojsouveci

Síň hanby?

Síň hanby by se v česku automaticky změnila na síň slávy. Tudíž je to nesmysl.

0/0
13.8.2007 8:12

jan

Re: Síň hanby?

U nás je řidič dodržující pravidla považován za D*E*B*I*L*A.

0/0
13.8.2007 21:40

Uňo

Nádhera :-(

Nevím, co si dotyčný tímto dokazuje. Při některých manévrech je vidět, že to auto má v ruce, což na trenážéru nikde nenatrénuje, tudíž tímto způsobem jezdí asi pravidelně.

Když se někteří rádobyprávníci snaží občas vysvětlit rozdíl mezi trestným činem z nedbalosti a úmyslným zabitím, tak bych jim nechal promítnout toto a pak případným pozůstalým po obětech těchto kreténů bych chtěl vidět, jak by tvrdili, že to neudělali schválně.

Holt, něco na tom "Oko za oko" určitě bude a těmto lidem bych poměru upravil na "2:1".

0/0
12.8.2007 23:04

jk

Dva řidiči autobusů

si vysvětlovali značku "Zákaz zastavení" s výsledkem, že za ní vlastně zastavit mohou. Zrušili tím nejen zákon, ale i zákonodárce. Při jízdě telefonují s tím, že tady policajti stejně nejezdí a kdyby, jsou to jejich kamoši... Občas srnka v kufru...

Ať žijem!?(Y)

0/0
12.8.2007 21:25

Tomík

Síň hanby u nás ?

Tipuju že efekt by byl 0. Český národ je specifický v tom, že obyvatelům je ukradené co si o nich ostatní myslí a apelovat na ně tímhle způsobem je ztráta času.

Pokud na "západě" někoho vyfotím jak parkuje na místě pro invalidy, tak se zastydí a už to neudělá. U nás by si na me počíhal a rozbil mi ústa (pokud bych se nechal :-) ).

0/0
12.8.2007 20:46

Smarty

Fuuuj

Ten pič*s na tom videu by měl vyset ne v síni hanby, ale na nejbližší šibenici. Něco jinýho je jet po rovné okresce 110, ale tohle je moc.:-©

0/0
12.8.2007 18:12

antonio.das.mortes

ultra kul

praktická ukázka toho, proč se vyplatí neustále civět do zpětného zrcátka

0/0
12.8.2007 17:35

Vládínek smolík

TEĎ se nic nestalo!

Většina,diskutujících kteří uznávají umění těch, kteří jezdí víc než rychle, vychází z toho, že TEĎ se nic nestalo.To se však v tisícině vteřiny může změnit.Pak je ovšem pozdě říkat "já nechtěl".

Moje zásada po téměř čtyřiceti letech za volantem náklaďáku, z tohe polovinu v cizině, je a byla:Průšvihy se nejlépe řeší tak, že se k nim nenechá dojít.Když má kamarád štěstí, že ho nalitého zastaví policie a sebere mu papíry než někoho zabije, je chudák.Když ale přejede v tom samém stavu kamarádovi dítě nebo vnouče, patří ho parchanta stáhnout z kůže.Záleží jen na tom, jak se nás OSOBNĚ co dotkne.

0/0
12.8.2007 14:08

Dr.Halíř

Re: TEĎ se nic nestalo!

Je to přesně tak jak říkáš. Všechno machrování pouze do první velké nehody. Borci níže i výše, je to jen o tom KDY v tom průseru bude někdo z vás.

0/0
16.8.2007 13:49

Widlák2

Praha - Brno

V noci, cas 1:07:36, prejel to nekdo rychleji??? ;-)

0/0
12.8.2007 11:46

Delirium Tremens

Re: Praha - Brno

A pomáhá to ? Povyrostl ti diky tomu ?

0/0
12.8.2007 14:06

Reny

Re: Re: Praha - Brno

Myslíš mozek? :-) Těžko... on žádný nemá.

0/0
12.8.2007 14:41

Lucky Jim

Re: Praha - Brno

Jasně, Praha - Brno za 56 min., bylo to asi před 5 lety s Fordem Sierra vyladěným jedním německým úpravcem, a jel jsem někdy ráno, čas nevím, ale už bylo světlo a slabý provoz. Před třemi lety jsem si dal ještě Plzeň - Praha za 19 minut s Audi A3, okolo 4 ráno. Jinak s žádnými orgány problém nemám, jen miluju rychlost ;-D

0/0
12.8.2007 17:28

antonio.das.mortes

Re: Re: Praha - Brno

tak to mame kliku ze jezdis dvakrat za 5let

0/0
12.8.2007 17:38

Tristan

Re: Re: Plzeň - Praha za 19 minut s Audi A3

Plzeň - Praha: s Audi A6 za 190 minut - nedele kolem sedme vecer.

0/0
13.8.2007 16:14

peter

Re: Praha - Brno

hmmmm to by me zajimalo, jak vam to pomohlo....

0/0
12.8.2007 20:05

Tulen

Re: Praha - Brno

Brno-Chomutov za 2:19h

v beznem odpolednim provozu

0/0
13.8.2007 13:25

kid

vzkaz pro borce v BMW

přeju ti zbytek života na vozíku BORČE(abys mohl v klidu přemýšlet).

0/0
12.8.2007 11:30

RoninW

Re: vzkaz pro borce v BMW

..jo? a ještě mu budem přispívat na dávky???

0/0
13.8.2007 10:29

sodofka

Chudák

Chudák šofér té třistatřicítky čouďáčka ;-(. Asi dostával ve startovním poli  na okruhu či v rallye pravidelné "obklady" od konkurence, proto si vybral silnice, kde může nade všemi "zaslouženě vyhrát". Já mu se srdce přeji. aby si ho ten JEHO strom našel co nejrychleji. Pokud bude mít smůlu a neklapne to napoprvé, bude mít příležitost zařádit si podobným způsobem na chodbách rehabilitačního ústavu na vozíčku. Ale to by ekononomy jeho zdravotní pojišťovny těšilo méně, než první varianta...

0/0
12.8.2007 11:08

medick

to je jedina cesta - ukazovat je ve spravach jako hanbu naroda

0/0
12.8.2007 8:56

Honza

sorry, nestydim se...

0/0
11.8.2007 23:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.