Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Coupé bude konečně sporťák

Co dělá sportovní auto sportovním autem? Agresivní výraz, silný motor, přikrčená silueta, velká kola ...samá voda. Pokud má mít auto právo alespoň nahlédnout do klubu sporťáků, musí gumovat asfalt zadními koly. Hyudai Coupé si tedy konečně dalo říct a bude přetáčivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx

Hyundai není auto

Hyundai není auto, to je parodie na žebřiňák.....

0/0
16.8.2007 11:50

warrior

Podle

Podle některých příspěvků mám pocit, že všichni majitelé mercedesů a BMW hromadně svoje "křápy" prodají a přesednou do pokrokových korejských vozů , když se údajně evropské značky tak špatně prodávají, jsou nespolehlivé a celkově tak nějak out.......  :-) 

 

0/0
16.8.2007 9:43

OndraTM

Re: Podle

Omyl :-) na BMW X5 3.0d nedám dopustit .... ale jako pracanta na tahání vleku mám Hyundai Terracan 2.9 CRDi a musím přiznat, že auto odvádí skvělou práci, v servisu je mnohem méně než BMW, přitom tahá víc jak 2t na vleku a najedu s ním cca 3x víc, přitom se na něm střídají 4 různí řidiči. Ale je to BMW a mám ho fakt rád, stehně jako ty vlastně všechny mé předchozí BMW. Měl jsem poznánku MB E, ale ten podel co měl já byl prostě průser a hodně zkazil MB reputaci a nejsem jediný, kdo má podobnou špatnou zkušenost. O spolehlivosti mluví vypovídají statistiky... a rovnou říkám, málokdo kupuje auto podle tabulek. Korejce je ale třeba brát vážně, jejich auta jsou dnes plně srovnatelná...a pokud bych měl volit mezi třeba Golfem, Meganem atd. a Hyundaiyem i30 nebo Cee´dem asi bych volil právě nového korejce.

0/0
16.8.2007 10:49

Rexon

Rejža

Hahahaha, rejža vod Hundáje nikdy sporťákem nebude, na to tady jsou jiný značky než rákosový auta. Jezdit korejcem je akorát trapnost.....

0/0
15.8.2007 12:37

MrScully

Re: Rejža

Az na to, ze sportovni korejec stoji polovinu toho, co sportovni auta jine znacky a pritom kvalita provedeni ci jizdni vlastnosti jsou prakticky totozne.

Cim jezdis ty?

0/0
15.8.2007 13:59

Rexon

Re: Re: Rejža

Néé každýmu jde o cenu, jestli mně budeš povídat, že cenu  jakou jsem dal za svý auto, jsem mohl mít dvě rejže, tak s tím běž k šípku. Já chtěl Jeepa a né nějakou bambusovou napodobeninu. Bydlím na Vysočině a když tady napadne sníh, tak občas ty plastový SUV tahám ze struh. Loni nějakýho černýho Hundáje a rok před tím Kiju. Grand Cherokee je prostě kus auta, žádnej plasťák..... 

0/0
15.8.2007 14:20

Andee

Re: Re: Re: Rejža

Až na to, že Kia patří k nejspolehlivějším autům a Jeep je v tomto ohledu totální propadák...;-DR^

0/0
15.8.2007 16:30

Rexon

Re: Re: Re: Re: Rejža

Tak to je mně úplně fuk. Krom toho já s tím žádnej problém neměl. Když jsem to kupoval, tak jsem chtěl teréňáka. Podmínka byla, že to nesmí bejt z bambusu. A vůbec nelituju, že jsem se rozhodl pro Jeep. R^

0/0
16.8.2007 8:09

Andee

Re: Re: Re: Rejža

http://paultan.org/archives/2007/01/31/warranty-direct-reliability-league-table-2007/

0/0
15.8.2007 16:36

OndraTM

Re: Rejža

Pravda je, že třeba Hyundai Coupé nikdy neměl v nabídce konkurenceschopný motor. Z objemu 2.7 dostávali velmi málo výkonu, 123kW tuším, ale co se podvozku týká, nebyl vůbec špatný a snesl by mnohem větší "nálož". Za jízdní vlastnosti se stydět rozhodně nemusí. Na druhou stranu, zůstalo dost prostoru pro tunnery...ale ne tunery co vymění čip a nalepí žehlící prkno na záď... znamý je blázen do tuningu a rozhodl se právě pro Coupé a šel hodně daleko...Hyundai dostal turbo HKS, nové výfukové potrubí, jinou hřídel, úpravu motormanagementu, nová převodovka, brzdy AP Racing ..a výsledek 0-100km/h za 5,9s ..přál bych Vám vidět ty pohledy majitelu vyfuněných TDi ale i BMW 330i ...myslím že si připadali dost trapně když jim napráskal klučina v rákosovým autě :-) 

0/0
15.8.2007 14:07

Dr.Ozd

Re: Re: Rejža

Hyundai nikdy nemělo konkurenceschopný motor?Nevím, nalistoval jsem si třeba britský AUTOCAR 3/2003.Test Mercedes CLK 320 vs.Hyundai Coupe 2.7. Mimo jiné cituji: "Zjistil jsem,že Hyundai vyrábí vybroušenější šestiválec než Mercedes,....ještě dnes se z toho vzpamatovávám,...největší záchranou Mercedesu je image,atd.

Nechápu,proč se řada "znalců" pořád nechce smířit s tím,že korejská auta už pár let nejsou vůbec k smíchu.

0/0
15.8.2007 22:16

OndraTM

Re: Re: Re: Rejža

Mně nejsou smíchu ani trochu. Ale 123kW z 2.7 je málo. Coupé je tak trochu jiný sporťák...jinak Tiburon, určený spíš pro USA. Tam jde o objem a výkon není zase tolik důležitý. Coupé prsotě vypádá mnohem sportovněji než jede ..

0/0
16.8.2007 10:52

OndraTM

Re: Rejža

A ješte poznámka k té trapnosti ...asi bych před cca 5 lety napsal téměř to samé. Ta auta byl jen levná jinak těžký průměr až podprůměr, zejména díky interiérům, zpracování... Dnes ...Kia Cee´d, Hyundai i30 atd.. víc než srovnatelná auta se špičkovými výrobky v dané třídě. Nevím co je větší trapnost ...jestli si pořídit "korejce" nebo neustále cpát prachy do rádoby značky...mám zkušenost s MB E 270CDi(2000) ...auto koupené s cca 17000km, půl roku staré. Neskutečný krám! Auta dovážím, i tak mohu porovnat...korejské auta vychází co se spolehlivosti týká lépe něž průměr! Sám mám na príci Terracan a jen běžná údržba a to to auto tahá 2t na vleku i několi set kilometrů 5 dnů v týdnu.

0/0
15.8.2007 14:13

Andee

Re: Re: Rejža

Přesně tak - podle tabulek pojišťovny nákupu ojetin Kia pátá, Hyundai 12. a Jeep poslední... Audi, BMW, Mercedes hluboko ve druhé polovině za Fiaty, Peugeoty, Citroeny a většinou asijské produkce...

http://paultan.org/archives/2007/01/31/warranty-direct-reliability-league-table-2007/

0/0
15.8.2007 16:36

DaM

Tak to me pobavilo! :-)

"Pokud má mít auto právo alespoň nahlédnout do klubu sporťáků, musí gumovat asfalt zadními koly" ;-D

0/0
15.8.2007 12:28

hugo

Re: Tak to me pobavilo! :-)

a bude k tomu k dodání i bambusová garáž?

0/0
15.8.2007 14:06

DaM

Re: Re: Tak to me pobavilo! :-)

To bylo mysleno tak, ze az bude Hyundai umet se "zadokolkou" totez, co Honda s "predokolkou", tak tomu teprve uverim. Takhle, kdy ma 6ti valec od Hyundaie vyrazne nizsi vykon nez 4valec od Hondy (navic sileny podvozek a nepresne razeni), to muze mit nahon klidne 4x4, ale majiteli to bude k nicemu ;-D

0/0
17.8.2007 11:11

black_sheep

Re: Re: Re: Tak to me pobavilo! :-)

malej priklad toho, ne vzdycky musela bejt honda lepsi a to schvalne vyberu 10+ let stary korejce: hyundai coupe 2.0 '96: 102kW

honda prelude 2.0 '96: 98kW

accent '94: 1.3 62kW

civic '94: 1.3 55kW

1.6 16V rok '96: hyu ma bezne 84kW (lantra) - a to, ze se davalo do beznejch aut (honda 77kW pokud beru verze co se davali bezne a ne VTEC kterej byl za priplatek v jednom z deseti aut) mam pokracovat?

0/0
12.9.2007 10:43

jarda.h

zadokolka

To je vono!R^

0/0
15.8.2007 8:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.