Diskuze
Drahý šperk do města: Lancia Ypsilon
Děkujeme za pochopení.
Miky
drahy sperk
Uprimne si o autorovi clanku myslim, ze ho ta rana do hlavy v detstvi trochu poznamenala, ale v podstate mam pro nej jednu otazku:
Taky budete nadavat na to, ze Diamantovy nahrdelnik stoji vic, nez nahrdelnik ze skla?
like.n0.other
.
u nas je to tezky, lidi hrozne davaj na predsudky...proste tata jezdil spoustu let stodvacou, tak si synacek koupi fobii protoze to ma napsany ve znaku to samy, i kdyz ty auta nemaj krome statutu silnicniho vozidla nic spolecnyho..a to ze fiat donedavna delal podradny auta taky odrazuje spoustu lidi od koupi jinyho italskyho auta, napr. lancie nebo alfy
ćlovek se potom nemuze divit, ze VW ma takovy obrovsky zisky
Miky
Tendencni clanek
Je zvlastni jak dva pomerne stejne stare clanky koukaji po stejnem aute uplne jinak
http://www.lidovky.cz/s-ypsilonem-vystoupite-z-davu-dew-/ln_auto.asp?c=A070823_154338_ln_auto_svo
K pitomcum co srovnavaji Ypsilon s Fobii :) Az bude mit fobie v zakladni vybave Alcantru,kuzi a klimu pak se muzeme bavit o nejakem srovnani. Do te doby si s tim nemeckym krapem muzete klidne lestit co budete chtit...
mattonka
no...
Jako nevypadá to špatně, ale ty budíky napravo od volantu by mi asi dost vadily... Občas na tacháč přeci jen mrknu, ale koukat až někam kdo ví kam...
overball
Re: no...
Zvykneš si rychle. Budíky napravo dole jsou úmyslně. Je dokázáno, že tento pohyb očí je rychlejší než shora dolu. Chvilku jsem měl novou Primeru a opravdu je to pohodlnější.
Prostě já
Mám rád pohodlí
Pro Lancii musí mít člověk srdce. Ne každému padne do oka podobně jako Lybra, Thesis a to jsou opravdu krásná a pohodlná auta, ale každý musí mít prostě VW, Audi nebo škodárnu a jedině koncernovej vůz je podle nich to pravé - co na tom, že jsou uvnitř takřka totožné, mají stejné díly atd. Proč být originální a odlišovat se. když můžu za své těžce vydělané peníze koupit třeba Fábii že? Lanci Phedra je svým způsobem také koncern, ale i tak je prostě jiná a má svůj styl. Třeba Lancia Thesis je dle mého názoru nedoceněné auto, ale to jen díky tomu, že zde donedávna nebyla oficiální distribuce. Zkuste si do něj všichni vyznavači německých aut sednout a teprve potom zde vynášejte svoje moudra o pohodlí a luxusu. Žádný koncern, prostě osobní originální styl. Takže Y fandím a doufám, že jich na cestách uvidím hodně, protože za Lancií se člověk rád ohlédne.
benzin
Proč z děláte z Ypsilonky vozidlo pro buzny, lesby a ženy?
Ypsilon je špičkové auto pro každého. Zaměření na úzce vymezenou skupinu lidí se rozhodně nevyplatí. Ypsilon nabízí spoustu vychytávek o kterých se jiným v této kategorii ani nezdá. Namátkou uvedu dvouzonovou klimu, šestikvalt, bicolore lak, Alcantru v interiéru, hifi systém Bose a spoustu dalších lahůdek.
karlos
Re: Proč z děláte z Ypsilonky vozidlo pro buzny, lesby a ženy?
Y a špičkové auto? V jakém ohledu?
Tomas
uz jsem to nekde videl
uz to mam,zadek obkreslili z Murana a ten docela jde,predek obslehli z nejakeho postarsiho korejce a to je hnus ...
M.O.
Lancia Y je super autíčko!
Nechápu upřímně, proč neustále omíláte blud, že jde o autíčko jen pro ženy? Já jsem chlap, a Y považují za super auto! Netoužím s sebou vozit prázdný obří kuft velikostí připomínající náklaďák (nedej bože ještě v provedení kombi). Nechci silný motor ničící přírodu (auto s velkými emisemi považuji za zločin). Netoužím po tvrdém sportovním řízení (posilovač v režimu "City" je radost...). Domnívám se, že auto má mít duši (momentálně splňují FIAT, Lancia, Citröen a sem tam Renault) a ne být povinnou ikonou masového (pseudo)vkusu. Lancii Y považuji za super autíčko, škoda jen té příliš vysoké ceny (za prestiž se platí, Lancia = značka, VW, Škoda = konzum).
M.O.
Re: Lancia Y je super autíčko!
Proto, když jsem si kupoval nové auto (poté co moje stará Lancia Y Elefantino Blu 1997 začala úměrně věku vyžadovat častěji servis), kritéria byla jasná - auto musí být:
- ekologické (lze-li takto auto nazvat = nízká spotřeba, emise, žádný diesel produkující hrůzu NOx, nedej bože ještě bez filtru pevných částic)
- malé (= ekologičtější, nižsí spotřeba, stačí slabší motor, snažší parkování ve městech, příjemnější pocit v interiéru...)
- hezké (automaticky vyřazuje hrůzy typu VW, Škoda, Audi) a cenově dostupné
Nakonec to vyhrál FIAT Panda 1.1, se kterým jsem naprosto spokojen (spotřeba 4,0 až 5,2 l, průměr 4,7-4,9). Ideální by byl samozřejmě nějaký hybrid, ale to už jsme cenově úplně jinde, nemluvě o "nabídce" na CZ trhu. Lancii Y diskvalifikuje vysoká cena...
Chytry chlapec ze sousedstvi
Je to peetscha
Strucne shrnuto: to vozitko je mala uzrana predrazena skareda peetscha s podprumernymi jizdnimi vlastnostmi. Proste idealni vuz pro moderni menazerky.
X
Re: Je to peetscha
Manažerky v tomhle jezdit nebudou, protože to není reprezentativní. Pokud vím hodně manažerek jezdí v VW, nebo Škodofce
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...