- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uprimne si o autorovi clanku myslim, ze ho ta rana do hlavy v detstvi trochu poznamenala, ale v podstate mam pro nej jednu otazku:
Taky budete nadavat na to, ze Diamantovy nahrdelnik stoji vic, nez nahrdelnik ze skla?
u nas je to tezky, lidi hrozne davaj na predsudky...proste tata jezdil spoustu let stodvacou, tak si synacek koupi fobii protoze to ma napsany ve znaku to samy, i kdyz ty auta nemaj krome statutu silnicniho vozidla nic spolecnyho..a to ze fiat donedavna delal podradny auta taky odrazuje spoustu lidi od koupi jinyho italskyho auta, napr. lancie nebo alfy
ćlovek se potom nemuze divit, ze VW ma takovy obrovsky zisky
Je zvlastni jak dva pomerne stejne stare clanky koukaji po stejnem aute uplne jinak
http://www.lidovky.cz/s-ypsilonem-vystoupite-z-davu-dew-/ln_auto.asp?c=A070823_154338_ln_auto_svo
K pitomcum co srovnavaji Ypsilon s Fobii :) Az bude mit fobie v zakladni vybave Alcantru,kuzi a klimu pak se muzeme bavit o nejakem srovnani. Do te doby si s tim nemeckym krapem muzete klidne lestit co budete chtit...
Jako nevypadá to špatně, ale ty budíky napravo od volantu by mi asi dost vadily... Občas na tacháč přeci jen mrknu, ale koukat až někam kdo ví kam...
Zvykneš si rychle. Budíky napravo dole jsou úmyslně. Je dokázáno, že tento pohyb očí je rychlejší než shora dolu. Chvilku jsem měl novou Primeru a opravdu je to pohodlnější.
Pro Lancii musí mít člověk srdce. Ne každému padne do oka podobně jako Lybra, Thesis a to jsou opravdu krásná a pohodlná auta, ale každý musí mít prostě VW, Audi nebo škodárnu a jedině koncernovej vůz je podle nich to pravé - co na tom, že jsou uvnitř takřka totožné, mají stejné díly atd. Proč být originální a odlišovat se. když můžu za své těžce vydělané peníze koupit třeba Fábii že? Lanci Phedra je svým způsobem také koncern, ale i tak je prostě jiná a má svůj styl. Třeba Lancia Thesis je dle mého názoru nedoceněné auto, ale to jen díky tomu, že zde donedávna nebyla oficiální distribuce. Zkuste si do něj všichni vyznavači německých aut sednout a teprve potom zde vynášejte svoje moudra o pohodlí a luxusu. Žádný koncern, prostě osobní originální styl. Takže Y fandím a doufám, že jich na cestách uvidím hodně, protože za Lancií se člověk rád ohlédne.
Ypsilon je špičkové auto pro každého. Zaměření na úzce vymezenou skupinu lidí se rozhodně nevyplatí. Ypsilon nabízí spoustu vychytávek o kterých se jiným v této kategorii ani nezdá. Namátkou uvedu dvouzonovou klimu, šestikvalt, bicolore lak, Alcantru v interiéru, hifi systém Bose a spoustu dalších lahůdek.
Y a špičkové auto? V jakém ohledu?
uz to mam,zadek obkreslili z Murana a ten docela jde,predek obslehli z nejakeho postarsiho korejce a to je hnus ...
Nechápu upřímně, proč neustále omíláte blud, že jde o autíčko jen pro ženy? Já jsem chlap, a Y považují za super auto! Netoužím s sebou vozit prázdný obří kuft velikostí připomínající náklaďák (nedej bože ještě v provedení kombi). Nechci silný motor ničící přírodu (auto s velkými emisemi považuji za zločin). Netoužím po tvrdém sportovním řízení (posilovač v režimu "City" je radost...). Domnívám se, že auto má mít duši (momentálně splňují FIAT, Lancia, Citröen a sem tam Renault) a ne být povinnou ikonou masového (pseudo)vkusu. Lancii Y považuji za super autíčko, škoda jen té příliš vysoké ceny (za prestiž se platí, Lancia = značka, VW, Škoda = konzum).
Proto, když jsem si kupoval nové auto (poté co moje stará Lancia Y Elefantino Blu 1997 začala úměrně věku vyžadovat častěji servis), kritéria byla jasná - auto musí být:
- ekologické (lze-li takto auto nazvat = nízká spotřeba, emise, žádný diesel produkující hrůzu NOx, nedej bože ještě bez filtru pevných částic)
- malé (= ekologičtější, nižsí spotřeba, stačí slabší motor, snažší parkování ve městech, příjemnější pocit v interiéru...)
- hezké (automaticky vyřazuje hrůzy typu VW, Škoda, Audi) a cenově dostupné
Nakonec to vyhrál FIAT Panda 1.1, se kterým jsem naprosto spokojen (spotřeba 4,0 až 5,2 l, průměr 4,7-4,9). Ideální by byl samozřejmě nějaký hybrid, ale to už jsme cenově úplně jinde, nemluvě o "nabídce" na CZ trhu. Lancii Y diskvalifikuje vysoká cena...
Strucne shrnuto: to vozitko je mala uzrana predrazena skareda peetscha s podprumernymi jizdnimi vlastnostmi. Proste idealni vuz pro moderni menazerky.
Manažerky v tomhle jezdit nebudou, protože to není reprezentativní. Pokud vím hodně manažerek jezdí v VW, nebo Škodofce