Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Fabia Combi: už o ní víme vše důležité

Světu se ukáže v plné parádě až 11. září na autosalonu ve Frankfurtu. Už nyní však víme všechny důležité míry nové Fabie Combi. Oproti stávající, kterých jezdí víc než 630 tisíc, odveze o 54 litrů větší nákup.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

regazzi

!

:-©:-©:-©

0/0
16.8.2007 15:19

Regazi je vul

Re: !

:-©

0/0
16.8.2007 17:09

regazzi

Re: !

Ty idiote, prestan tady zneuzivat muj nick.....:-/

0/0
16.8.2007 20:01

snow

Tak tak...

Co o ní víme???

Že je vyběhová technologie v novým obalu za cenu auta o třídu výše......;-D;-D;-D 

0/0
16.8.2007 8:55

kubisek.no1

Re: Tak tak...

výběhová technologie? kdyby takouvou měli francouzi tak si pískaj. ty jejich sračky jsou kvlaitativně někde na úrovni favorita

0/0
16.8.2007 15:20

sádlo

ježiš to je hnus

:-© vypadá to jak traktor, ovšem ty kolečka, to je hlína, trapas ;-DRv

0/0
15.8.2007 23:39

Jarek

x

Uz jsem ji videl jet na dalnici  a vypada celkem dobreR^R^

0/0
15.8.2007 21:19

regazzi

Re: x

:-©

0/0
15.8.2007 22:05

Wolf

Re: Re: x

Clovece, nechlastej tolik. Dneska porad jenom blinkas. Umis i neco jinyho? ;-D

0/0
16.8.2007 0:57

Jara

Re: Re: Re: x

Jo!!!  Umí... :-©:-©:-©

0/0
16.8.2007 14:07

regazzi

Re: Re: Re: x

;-D;-D;-D ja nechlastam, to sefdesigner skodovky chlasta prvni ligu.....;-D;-D;-D

0/0
16.8.2007 20:02

krakonos

Odedneska az do vycerpani zasob, se v pivni galerii v holesovicich

toci vyborne pivo KRAKONOS 12%.

0/0
15.8.2007 18:53

regazzi

Re: Odedneska az do vycerpani zasob, se v pivni galerii v holesovicich

:-©

0/0
15.8.2007 22:08

hnusná poslanecká imunita

velice povedené auto

FABIA COMBI II je na rozdíl od normální FABIE II velice povedené auto. Velice hezký design R^R^R^R^R^

0/0
15.8.2007 16:43

d

Re: velice povedené auto

souhlas:)

0/0
15.8.2007 17:03

regazzi

Re: velice povedené auto

:-©

0/0
15.8.2007 22:05

jozo

jo jo

Sice se dozadu nevejdou 3 lidi vedle sebe (byť hubený), za to ale ty dva co se tam nacpou můžou sedět v čepicích a když se trošku přikrčej, tak klidně i v medvědicích...... ;-D;-D;-D

0/0
15.8.2007 14:11

hjk

Re: jo jo

R^R^R^

0/0
15.8.2007 18:19

regazzi

Re: jo jo

:-©

0/0
15.8.2007 22:09

m.

:-/

to auto vypadá zepředu jak náš pes :o( Rv

0/0
15.8.2007 12:26

regazzi

Re: :-/

:-©

0/0
15.8.2007 22:09

Andrew

design a motory :-(

Uděláme to hranatý nebo zaoblený... nevíme, tak uděláme půlku tak a půlku tak. Zatímco nová Oktávka je vysloveně povedená, nadčasový i moderní design s tou Fabií šláply fakt vedle - hnus malej úzkej vysokej, lacinej. To už se mi víc líbí Roomster, ten je alespoň originální ne jenom hnusnej. Ale měli jsme ho v rámci nějaký akce ze Škody na dvoudenní otestování a ten motor (1.4) je shit. Líný jako prase a když šlápnete pedál na podlahu tak jediný co se stane je, že to začne řvát a klepat... Jezdil jsem s tím asi 150 km, spotřeba 9,8 a požitek z jízdy = 0. Interiér lacinej, ale pár zajímavých řešení... No jsem zvědavej na novýho Superba, snad opustí strategii dělat nové modely o třídu níž než původní. (ještě jednou - kromě Oktávky, ta se povedla, snad zachrání prodeje [>-])

0/0
15.8.2007 11:53

m.

Re: design a motory :-(

souhlasR^

0/0
15.8.2007 12:26

hnusná poslanecká imunita

Re: design a motory :-(

pičoviny meleš Rv

0/0
15.8.2007 16:42

flákota

Re: Re: design a motory :-(

Blbost má pravdu ....

0/0
15.8.2007 18:24

regazzi

Re: design a motory :-(

:-©

0/0
15.8.2007 22:08

Wolf

Re: design a motory :-(

Tak prvni veta me fakt pobavila. Trefna a vtipna. Skodovce fandim, ale Fabia II je pro me zklamanim. Ale snad se bude dobre prodavat. A kdyz ne, snad zacnou delat neco hezciho. S Octavii II meli dobre naslapnuto... Roomster se zacal zvrtavat - prapodivne linie, ale aspon byl prakticky. Ale Fabie II? Zepredu to je jako neohrabana kacenka s tim, ze na ni nekdo slapl a zezadu to je jako krabice na hracky s koleckama. Jen do ni trosku kopnout, aby zajela pod postel...

0/0
16.8.2007 1:02

Petr

Re: design a motory :-(

Souhlas absolutní !

0/0
16.8.2007 9:15

Jara

Na rozdíl od nové Fabie krátké

combi vypadá alespoň jako auto. Je hezčí, než na špionážních fotografiích. Když se tomu dá o trochu více reklamy, než normálně, prodávat se to bude. Díru do světa to ale asi neudělá. Jsem ale zvědavý na levnou škodovku, tohle je sice malý, ale levný to nebude.

0/0
15.8.2007 11:52

regazzi

Re: Na rozdíl od nové Fabie krátké

:-©

0/0
15.8.2007 22:06

Evžen lovec žen

To je

větší humus než všichni korejci dokupy. Že ti koumáci z MB přetáhli designéra vod hundáje.......   ;-D

0/0
15.8.2007 11:24

regazzi

Re: To je

:-©

0/0
15.8.2007 22:06

Speedy

****

Hlavně to bude chtít tak šestnáctipalcový kola. Na těch fotkách to s těma pidikolečkama vypadá příšerně. To auto se mělo buď překopat celý a né vzít podvozek ze starý fábky a posadit na to vyšší kastli.....  Stará fábka se mně v kombíku jakýtakž líbila, ale tohle je jak korejc po co je mu zle ze zkaženýho obědu...... 

0/0
15.8.2007 10:53

regazzi

Re: ****

:-©

0/0
15.8.2007 22:07

hoju

Re: ****

to jsou 16ky hňupe8-o

0/0
17.8.2007 8:11

Kuře

Hahahahahahahaha

Když tomuhle ještě přiděláte kola na střechu, tak budete vyšší než kamion..... To aby si člověk dopředu zjišťoval mosty na trase..... ;-D

0/0
15.8.2007 9:09

regazzi

Re: Hahahahahahahaha

:-©

0/0
15.8.2007 22:07

__XXXX___

A pro mě je důležité to

že bych si ji asi nekoupil;-D

0/0
15.8.2007 7:14

regazzi

Re: A pro mě je důležité to

:-©

0/0
15.8.2007 22:08

HTP

HTP vs VVTi a spol :)

takze tady mame ty nebetycne rozdily v motorizaci :) :

Peugeot 207 motor 1,4 : max 170 , 0-100 za 13,9 s , spotreba  mesto 8,4 /mimomesto 5 /kombinovana 6,3

Toyota Auris motor 1,4VVTi : max 170 , -100 za 13 s , spotreba 8,7 mesto/5,9 mimo mesto / 6,9 kombinovana

Fabia 1,2 HTP 12v : max 163 , 0-100 za 14,8s , spotreba 7,7 mesto /4,9 mimo mesto / 5,9 kombinovana

kazdy si vsimne propastnych rozdilu mezi skodou a ostanimi..ono prece jenom rozjet to z 0-100 o 1sec drive je proste maso :) 

0/0
14.8.2007 23:30

petrmalyx

Re: HTP vs VVTi a spol :)

Htp jezdi prece za 2.8 litru, to vime vsichni... 4.9 je spotreba vycucana z prstu, je to absolutne nerealne. Pokud jedete sviznejsim tempem (nebrzdite provoz 40km/h na okresce do kazdeho kopce, desetisekundovy rozjezd na krizovatce...) tak mate hnedla spotrebu na osmi, nebo deseti litrech. Mluvim o situaci, kdy jedou v aute dva lide v normalnim provozu. O ostatnich toho moc nevim, neznam nikoho, u koho bych odprisahl, ze danou motorizaci peugeota, ci toyoty ma.

0/0
15.8.2007 0:08

__XXXX___

Re: Re: HTP vs VVTi a spol :)

Každej motor je prostě dělanej na něco jinýho. Když budete denně jezdit dlouhý trasy nad 100km, tak si HTP určitě nekoupíte a dáte přednost TDi. Když jezdíte jen občas po městě na nákup nebo 2x za měsíc na chalupu, tak se naopak vyplatí HTP, který v městským provozu spotřebuje díky 3 válcům méně a navíc míň zaplatíte na pojistce..... Každý motor je na něco jinýho.....

0/0
15.8.2007 7:20

petrmalyx

Re: Re: Re: HTP vs VVTi a spol :)

Ani HTP, ani TDi. 2.5Tdi je smejd, jezdil jsem s tim nejakou dobu a od te doby preferuji americke, pokud nejsou k sehnani, tak japonske velkoobjemove benziny. Spotreba je dost podobna.

0/0
15.8.2007 15:23

kubisek.no1

Re: Re: Re: Re: HTP vs VVTi a spol :)

kecale. Passat 2.5tdi 4motion 7,8 (s automatem) 132 kw

amerika o stejnym objemu v benzínu

cca 13-15 l/100

0/0
16.8.2007 15:18

he

Re: Re: HTP vs VVTi a spol :)

ses absolutni v.l..1,2 Htp mam uz 2. auto a jezdim kombinovanou 5,5 ..mimo mesto obcas i 4,3..a 40 opravdu nejedu...pokud o to stojis pojd se vsadit a ja te svezu..myslim to vazne

0/0
15.8.2007 8:42

petrmalyx

Re: Re: Re: HTP vs VVTi a spol :)

Vsak ja se v tom uz svezl. Ridic mel najeto pres 2mil. km na vsech moznych strojich...

0/0
15.8.2007 15:21

Premdaas

Re: HTP vs VVTi a spol :)

jedine co potvrdi jiste i ostatni majitele HTP je, ze ta spotreba co udava SKODA je pomerne nerealna :-P tech 4,9 by se teoreticky dosahnout dalo, ale nesmel by clovek moc akcelerovat, vytacet to atd - jinak po dalnici pri 150(tachometrovych) takze nejakych 140km/h realne - si to cucne svych poctivych 10-12 litru ;-)

0/0
15.8.2007 6:40

MP

Re: Re: HTP vs VVTi a spol :)

4,7 l/100 km se mi povedlo jednou, ale bylo to cilene a je pravda ze si davate pozor na jakekoliv seslapnuti plynu. Bylo to v beznem provozu bez zdrzovani ostatnich na silnici I. tridy. Na druhou stranu spotreba do 5,5 l/100 km je naprosto realna za beznych podminek bez pustene klimy. Mam ny mysli opet silnice I. tridy. HTP nejsou spatny motory, kdyz si uvedomite, ze je to zakladni motorizace pro Fabii, jezdit se s tim da. Na dalnici uz je to o necem jinym...

0/0
15.8.2007 7:06

chilis

Re: Re: Re: HTP vs VVTi a spol :)

presně. otec s ní jezdí každý den do práce /dohromady cca 50 km/ a má průměrku 5,5 l. nedávno byli na slovensku, najezdil několik stovek km a se stejnou spotřebou. samozřejmě pokud někdo předjíždí jak smyslů zbyvený, jede stylem brzda, plyn, tak ta spotřeba je někde jinde, ale to je pak u TDI i všech ostatních..

0/0
15.8.2007 8:19

marten_cca

Re: Re: HTP vs VVTi a spol :)

Buď máš něco s motorem, nebo kecáš. Přikláním se k té druhé variantě.

0/0
15.8.2007 9:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.